Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier ook een leuke dag gehad op de Nürburgring. Veel bekenden tegengekomen van het Autoforum waaronder Stivo, Simoni, de eigenaar van de BMW M1, Porker en IrFuel.

@ Brechn: Dat zijn inderdaad mijn 'kunsten' aan Brünchen met de 2.3-16... Ik denk dat dit vooral te wijten was aan een te grote hoeveelheid aan commentaar van mijn Zweedse co-piloot die vroeg of hij eens een rondje mee mocht rijden. Heb mij daardoor vooral laten afleiden, waardoor ik aan een te hoge snelheid de bocht inreed en het gas moest lossen (mooi te horen in dat filmpje trouwens) waardoor er lift off overstuur ontstond en ik de controle kwijt ben geraakt. Gelukkig de kar nog tegen kunnen sturen en op de baan kunnen houden, maar voor hetzelfde geld vlieg je de coulissen in...

En zoals Stivo reeds zei, heb ik mij ook wat laten verleiden door de massa 'ramptoeristen' aan Brünchen waardoor ik nog langer gas gegeven heb en later aan het remmen gegaan ben. Nu ja, goed, het kon helemaal anders afgelopen zijn... En al doende leert men zeker? Al heb ik maandag wel geleerd om een veel grotere marge in te calculeren want eens je aan het tollen gaat, weet je nooit waar je zal uitkomen...
    Last edited by ; 03/08/2011, 07:01.

Comment

• Oorzaak van sluiting rond +- 15u. Olie op de baan van motordefect. 2 moto's onderuit zien gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
        Oorzaak van sluiting rond +- 15u. Olie op de baan van motordefect. 2 moto's onderuit zien gaan.

Ik ben daar helemaal in het begin doorgereden. Besefte niet goed wat er gaande was, tot er een motard in die olie gleed.

Ben dan wat trager gaan rijden en toen ik weer boven kwam, leek de olie weg... Ik begin opnieuw op het gemak te rijden en plots begint de auto's gigantisch te glijden

Even verder stond een rode Porsche aan de kant met rokende motor( de oorzaak waarschijnlijk )

Comment

• Ik had net 20 minuten door de rimboe geklauterd om op een locatie te geraken waar ik foto's wou nemen,en dan gaat de baan dicht voor een uur Ik heb mij dan maar neergelegd om van het zonnetje te genieten.

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dacht dat deze video hier al gepost werd.

Comment

• edit net gepost

Comment

• In formatie met een 2-Eleven kennis, héél de dag samen gereden, schitterend.

De man die slaapt of bidt is Simoni.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                  Ik had net 20 minuten door de rimboe geklauterd om op een locatie te geraken waar ik foto's wou nemen,en dan gaat de baan dicht voor een uur Ik heb mij dan maar neergelegd om van het zonnetje te genieten.
                  Steve!

Weer foto's van de TF? Heb je ook een linkje voor de kalender?

Ik zag in dit topic al een stuk of wat platen voorbij komen en zag dat het gelukt is met het toevoegen van je naam aan de foto, mooi zo!

Comment

• Mr. Focused

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Mr. Focused

Zie hoe ver je wel naar rechts zit in je kar

Comment

• Denk dat ik bovenstaande ook gezien heb

Verder een leuk dagje gehad, ik was er rond 12u en rond 15u terug vertrokken, dus niks van de sluiting gezien. Priceless om de look op mijn vriendin haar gezicht te zien als ze voor het eerst als passagier meereed
                        Uiteindelijk heeft ze ook een rondje (heel erg) op het gemak gereden.
                        Giulietta

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ringportal Bekijk Berichten
                          Steve!

Ik zag in dit topic al een stuk of wat platen voorbij komen en zag dat het gelukt is met het toevoegen van je naam aan de foto, mooi zo!
                          hij is nog "bezig" met ze uit te selecteren

Comment

• Wijze crashfilmkes, gelukkig zonder erg voor de forummers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                              Wijze crashfilmkes, gelukkig zonder erg voor de forummers.
                              vooral nog eens een verwijzing naar het "nut" van een geel vlagske als ge vaak op de RING gaat rijden,
                              die Hollanders hebben dat vaak bij (van dat ring-NL-forum)
                              en "toen" met dat oliespoor had dat wel handig geweest

ne keer zien waar dat te vinden is (A.J. mss)

Comment

• Back in time....

Helmen, gordels, wat is dat.

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                  Back in time....

Helmen, gordels, wat is dat.
                                  Ik had toch niet graag in die VW Cabrio gezeten.
                                  '92 BMW 320i Coupe
                                  '92 BMW 750i Glanzschwarz
                                  '94 BMW 850i Diamantschwarz
                                  '04 Jaguar S-Type 3.0L Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ringportal Bekijk Berichten
                                    Steve!

Ik zal mijn best doen,heb foto's van Zondag en Maandag maar dankzij die superlens zijn er teveel gelukt dus ik moet nog grondig selecteren.

Ik stuur de link door van zodra ik klaar ben

Comment

• Super!

Comment

• Nog eentje met Simoni en het speelkameraadje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Nog eentje met Simoni en het speelkameraadje

'k zie daar precies nen gopro hangen....

Zet eens online

Comment

Working...
                                          X