Oorspronkelijk geplaatst door GoldenEye
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk heb er een weekend centerparcs van gemaakt, 20 minuutjes van de ring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenT was de max buiten de gebakken remmen maar daar doen we iets aan.
Zelf reed ik met een rode S2000 met Ollands plak. Ik kom echter zelden op de parking bij de ingang in Nürburg.
Mijn vriendin heeft waarschijnlijk Dogzilla nog zien rijden in zijn oranje Exige maar ik heb hem niet getroffen helaas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenBR Performance zien rijden maar geen kennis kunnen maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
Comment
-
+ http://www.youtube.com/watch?v=Zm1xp1QJVtU" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
Comment
-
-
Ik denk dat ik volgende vrijdag ga, naar de trackday, maar dat zal heel rustig zijn, ken het circuit totaal nog niet en wil er toch minsten een 75/100 rondjes gereden hebben alvorens eens door te gaan. Heb er genoeg over gehoord, gelezen, door getuige van de eerste rij, alsook er 4 rondjes, met de nodige sluitingen, gaan afhaspelen.
Geen nood om daar te stoere gaan uit te hangen. Op dat vlak luister ik naar de ervaren gasten hier en die zijn duidelijk: Race overal maar doe het niet daar met duur materiaal.......... het Alfa manneke in mijn heeft het daar moeilijk meer, maar we laten het verstand zegevieren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk denk dat ik volgende vrijdag ga, naar de trackday, maar dat zal heel rustig zijn, ken het circuit totaal nog niet en wil er toch minsten een 75/100 rondjes gereden hebben alvorens eens door te gaan. Heb er genoeg over gehoord, gelezen, door getuige van de eerste rij, alsook er 4 rondjes, met de nodige sluitingen, gaan afhaspelen.
Geen nood om daar te stoere gaan uit te hangen. Op dat vlak luister ik naar de ervaren gasten hier en die zijn duidelijk: Race overal maar doe het niet daar met duur materiaal.......... het Alfa manneke in mijn heeft het daar moeilijk meer, maar we laten het verstand zegevierenSinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk denk dat ik volgende vrijdag ga, naar de trackday, maar dat zal heel rustig zijn, ken het circuit totaal nog niet en wil er toch minsten een 75/100 rondjes gereden hebben alvorens eens door te gaan. Heb er genoeg over gehoord, gelezen, door getuige van de eerste rij, alsook er 4 rondjes, met de nodige sluitingen, gaan afhaspelen.
Geen nood om daar te stoere gaan uit te hangen. Op dat vlak luister ik naar de ervaren gasten hier en die zijn duidelijk: Race overal maar doe het niet daar met duur materiaal.......... het Alfa manneke in mijn heeft het daar moeilijk meer, maar we laten het verstand zegevieren
Zag er wel intressant uit om te doen, maar door gebrek aan een deftig voortuig is het niets voor mij
Met welke wagen ga je rijden?BMW X5 45e
Comment
Comment