Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
    En hoe kom je dan bij die plaatsen 'Adenauer' en 'Brunchen', bestaat daar een adres voor om in te geven op de gps?
    deze site heb ik hier al eens gekregen, heeft mij goed geholpen:

bij ringinformatie, kijkplaatsen. ik vond deze wel leuk:
    Adenauer Forst, er staat wel bij dat het een stevige wandeling is. Dat is het ook maar ben uiteindelijk met de auto tot boven gereden

Ik ga een van de weken toch nog eens terug om nog is een rondje of 3 te bollen
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      deze site heb ik hier al eens gekregen, heeft mij goed geholpen:

bij ringinformatie, kijkplaatsen. ik vond deze wel leuk:
      Adenauer Forst, er staat wel bij dat het een stevige wandeling is. Dat is het ook maar ben uiteindelijk met de auto tot boven gereden

Ik ga een van de weken toch nog eens terug om nog is een rondje of 3 te bollen
      Bedankt voor de link, dat zal zeker van pas komen.

Comment

• Is in duitsland 28 mei ook een feestdag?

Kdenk dat ik dat verlegende weekend nog eens tot daar wil gaan als er niet al te veel volk is
        BMW X5 45e

Comment

Pff, ik ga deze zomer toch zeker eens naar de Nurburgring, ook al is het maar om daar als toeschouwer aanwezig te zijn.
          zeker doen!! Is ginder het aardsparadijs voor de auto & motoliefhebber. Ik ga dit jaar ook zeker een paar keer terug naar ginder.
          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
            zeker doen!! Is ginder het aardsparadijs voor de auto & motoliefhebber. Ik ga dit jaar ook zeker een paar keer terug naar ginder.
            Alleen jammer dat het zo ver is (370km enkel). Ahja, dan maken we er maar een weekend van hé.

Comment

Alleen jammer dat het zo ver is (370km enkel). Ahja, dan maken we er maar een weekend van hé.
              Ik heb er een weekend centerparcs van gemaakt, 20 minuutjes van de ring.
              BMW X5 45e

Comment

Ik heb er een weekend centerparcs van gemaakt, 20 minuutjes van de ring.
                Das nog geen slecht gedacht

Comment

• Verwacht wel geen centerparcs zoals bij ons

Zwembad is nogal klein, en de huisjes zijn wel proper gekuisd maar de infrastructuur is nogal verouderd
                  BMW X5 45e

Comment

Verwacht wel geen centerparcs zoals bij ons

Zwembad is nogal klein, en de huisjes zijn wel proper gekuisd maar de infrastructuur is nogal verouderd

ben ik vorig jaar ook naar toe gewest is lekker goedkoop en alles is er voorhanden(zwembad, supermarktje, pizzeria en nog 2 restaurants zelf kinderantimatiezelf het dorpje ligt maar 5min te voet ervan
                    alleen de ingang is niet echt geschikt voor lage wagens. Voor de ingang zijn er 2 verhoogde kasseistroken heb daar met mijn MX5 rdelijk wat verf van mijn bodem achtergelaten

Comment

• Ja idd, is mij ook opgevallen bij sommige wagens die passeerden , zijn ook mooie baantjes om rond te rijden in de buurt van centerparcs. Heb er ook een safari gedaan met mijn auto, maar dat past hier nu niet thuis in dit topic
                      BMW X5 45e

Comment

Ja idd, is mij ook opgevallen bij sommige wagens die passeerden , zijn ook mooie baantjes om rond te rijden in de buurt van centerparcs. Heb er ook een safari gedaan met mijn auto, maar dat past hier nu niet thuis in dit topic
                        dicht in de buurt? zou wel nog grappig zijn met een trackspec auto op safari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                          dicht in de buurt? zou wel nog grappig zijn met een trackspec auto op safari
                          ongeveer 22km, half uurtje rijden dus dat valt goed mee, en das wel is tof om is te zien, ge moet alleen zien dat de Ezels niet binnekomen gekropen
                          BMW X5 45e

Comment

• Net terug van 24H was mooi event.
                            Nu de 11GB aan video materialen monteren
                            '92 BMW 320i Coupe
                            '92 BMW 750i Glanzschwarz
                            '94 BMW 850i Diamantschwarz
                            '04 Jaguar S-Type 3.0L Sport

Comment

• We plannen dit weekend naar de Nurburgring te gaan en zoeken een goed hotel dicht in de buurt ( de keren dat we er al eens zijn geweest zaten we op + 50km van het circuit )
                              Iemand die een goed hotel kent ?
                              Ook heb ik eens een link door gestuurd geweest door iemand van een hotel met nederlandse eigenaars die zeer goed is maar heb de link niet meer ...

Comment

• pension sonnenwende is die NL'ers, zeker aan te raden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                  pension sonnenwende is die NL'ers, zeker aan te raden!
                                  Was deze yep , thx

Comment

• Je zal rap moeten zijn. Is vandaag geen kamer meer verkrijgbaar.
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Wie is er zondag en/of maandag @ de ring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                        We plannen dit weekend naar de Nurburgring te gaan en zoeken een goed hotel dicht in de buurt ( de keren dat we er al eens zijn geweest zaten we op + 50km van het circuit )
                                        Iemand die een goed hotel kent ?
                                        Ook heb ik eens een link door gestuurd geweest door iemand van een hotel met nederlandse eigenaars die zeer goed is maar heb de link niet meer ...
                                        ik zit er ook het hele weekend met wat vrienden, er is maar 1 hotel dat ik je kan aanraden , het Dorint hotel op het circuit (overdekte parking voor de wagens ) , maar zou me verbazen als die nog kamers hebben, wij hebben maanden geleden al gereserveerd ;-), maar je kan altijd bellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                          Wie is er zondag en/of maandag @ de ring?
                                          Ik Zondag vanaf een uur of 11 maar ik ga er meestal halverwegen af omdat het daar nog en beetje rustiger is maar als je me ziet kom je maar eens af,dan kan je een toerke meerijden als je wil.(zwarte megane 250rs)

Comment

Working...
                                          X