Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GoldenEye Bekijk Berichten
    Net terug van 24H was mooi event.
    Nu de 11GB aan video materialen monteren
    We kijken uit naar de resultaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Ik heb er een weekend centerparcs van gemaakt, 20 minuutjes van de ring.
      Ah, Gunderath! Zeker eten bij Marx in het "dorp" daar (de spreekwoordelijke twee huizen en een paardenkop). Lekker, genoeg en goedkoop eten! Bovenal, ne sympathieke pee. We kregen daar twee jaar geleden voor nauwelijks meer dan 20 euro nen Australische Shiraz die 7 jaar in zijn kelder had gelegen - perfect op dronk dus. Good value! Voor 60-70 euro hebt ge daar met twee drie gangen gegeten met een goede fles wijn erbij... en vol zit ge!

Comment

• Ik denk morgen ook eens tot daar te komen met de cayman, @dixie ik wil wel is meebollen!

Comment

• Ik heb een topweekend gehad am Ring, oa Oedipus gezien, gesproken en toere en BR Performance zien rijden maar geen kennis kunnen maken.
          Wel plaatselijk wat verbrand daar amai, ben net zo'n lucifer nu.

Comment

• T was de max buiten de gebakken remmen maar daar doen we iets aan.
            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
              T was de max buiten de gebakken remmen maar daar doen we iets aan.
              Was jij er ook? Heb wel een Belgische M3 voorbij gelaten, 1M's waren er ook zat in alle kleuren en uit diverse landen.
              Zelf reed ik met een rode S2000 met Ollands plak. Ik kom echter zelden op de parking bij de ingang in Nürburg.

Mijn vriendin heeft waarschijnlijk Dogzilla nog zien rijden in zijn oranje Exige maar ik heb hem niet getroffen helaas.

Comment

• Ik was er zaterdag en zondag.

---
                I am here: http://tapatalk.com/map.php?u0fzyr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                  BR Performance zien rijden maar geen kennis kunnen maken.
                  ge moest u schamen, geen kennis komen maken :-(

Comment

• '92 BMW 320i Coupe
                    '92 BMW 750i Glanzschwarz
                    '94 BMW 850i Diamantschwarz
                    '04 Jaguar S-Type 3.0L Sport

Comment

• Bloedstollend

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• De motard moet over een ongelofelijk concentratie vermogen beschikken en een fysieke conditie om u tegen te zeggen anders hou je dat niet vol!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                          Dat is al een tijdje geleden. Is sindsdien verpulverd door een "amateur"

Comment

• + http://www.youtube.com/watch?v=Zm1xp1QJVtU" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                            http://www.youtube.com/watch?v=Zm1xp1QJVtU"> http://www.youtube.com/watch?v=Zm1xp1QJVtU" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• godver hoe doede dat nu weer?

EDIT:Woeps verkeerd topic!
                              Last edited by ; 08/06/2012, 12:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                12345

Comment

• Toevallig mensen die nu zondag ook aanwezig zullen zijn op de Ring?

Comment

• Ik denk dat ik volgende vrijdag ga, naar de trackday, maar dat zal heel rustig zijn, ken het circuit totaal nog niet en wil er toch minsten een 75/100 rondjes gereden hebben alvorens eens door te gaan. Heb er genoeg over gehoord, gelezen, door getuige van de eerste rij, alsook er 4 rondjes, met de nodige sluitingen, gaan afhaspelen.
                                    Geen nood om daar te stoere gaan uit te hangen. Op dat vlak luister ik naar de ervaren gasten hier en die zijn duidelijk: Race overal maar doe het niet daar met duur materiaal.......... het Alfa manneke in mijn heeft het daar moeilijk meer, maar we laten het verstand zegevieren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat ik volgende vrijdag ga, naar de trackday, maar dat zal heel rustig zijn, ken het circuit totaal nog niet en wil er toch minsten een 75/100 rondjes gereden hebben alvorens eens door te gaan. Heb er genoeg over gehoord, gelezen, door getuige van de eerste rij, alsook er 4 rondjes, met de nodige sluitingen, gaan afhaspelen.
                                      Geen nood om daar te stoere gaan uit te hangen. Op dat vlak luister ik naar de ervaren gasten hier en die zijn duidelijk: Race overal maar doe het niet daar met duur materiaal.......... het Alfa manneke in mijn heeft het daar moeilijk meer, maar we laten het verstand zegevieren
                                      Na 20 rondjes weet ik waar je binnenkort te vinden bent
                                      Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                      Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat ik volgende vrijdag ga, naar de trackday, maar dat zal heel rustig zijn, ken het circuit totaal nog niet en wil er toch minsten een 75/100 rondjes gereden hebben alvorens eens door te gaan. Heb er genoeg over gehoord, gelezen, door getuige van de eerste rij, alsook er 4 rondjes, met de nodige sluitingen, gaan afhaspelen.
                                        Gisteren of eergisteren ging het op pitstop tv over de trackday van volgende vrijdag op de ring.
                                        Zag er wel intressant uit om te doen, maar door gebrek aan een deftig voortuig is het niets voor mij

Met welke wagen ga je rijden?
                                        BMW X5 45e

Comment

• Iets wit vol plakkers

Comment

Working...
                                          X