Zondag ga ik laten vallen, bikergedoe op de NS
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Deze zondag?Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenZondag ga ik laten vallen, bikergedoe op de NS
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Godmiljaar!Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenJup, "Anlassen"....allemaal standjes en toestanden bij de GP Strecke, en een rit over de Ring met de hele hoop bikers tegelijk...
Duurt op zich niet lang maar die gaan wsl allemaal blijven rondhangen.
Dat was vorig jaar ook zo, en die 'parade' van motoren heeft volgens mij bijna 2u geduurd ofzo..
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
idd, dat duurt langer dan gedacht.Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenGodmiljaar!
Dat was vorig jaar ook zo, en die 'parade' van motoren heeft volgens mij bijna 2u geduurd ofzo..
BBQ mee en bikkelen
Comment
-
Of zorgen dat je dichtbij je auto bent en snel richting Pino's gaan.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenidd, dat duurt langer dan gedacht.
BBQ mee en bikkelen

Het uur dat die parade begint, is dat op voorhand bekend?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenOf zorgen dat je dichtbij je auto bent en snel richting Pino's gaan.
Het uur dat die parade begint, is dat op voorhand bekend?
Event:
Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.
Programma:
Comment
-
Oh nee, ik geloof dat er ook zoiets was toen we vorig jaar in oktober zijn geweest. Op papier schijnt dat allemaal ni lang te duren, maar IRL loopt dat echt uuuren uit. Dan laat ik het ook aan mij voorbij gaan denk ik.Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenJup, "Anlassen"....allemaal standjes en toestanden bij de GP Strecke, en een rit over de Ring met de hele hoop bikers tegelijk...
Comment
-
DH=Dottinger Höhe=rechte stuk bij de hoofdingang.Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDH?
Als het onderstaande was, was ik het

Dan was er nog een andere Belgische Ster.
Comment
-
wanneer ga gij eigenlijk nekeer meegaan na daar?Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenGSI 16v zo te zien, met een V6 in?
Comment
-
Lijkt verdacht veel op die twee die bumpercar speelden in die video.Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenDeze gast ging er echt voor, zot wat die kerels uit zo'n kisten kunnen sleuren
edit:
inderdaad... denk dat de marshalls wel geinteresseerd zullen zijn in de nummerplaat van die BMW
+ YouTube Video
Comment
-
You pay?Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenwanneer ga gij eigenlijk nekeer meegaan na daar?
Comment
-
Niet lang ? Wij waren daar vorig jaar en dat heeft toch wel zo goed als een halve namiddag geduurd.Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenJup, "Anlassen"....allemaal standjes en toestanden bij de GP Strecke, en een rit over de Ring met de hele hoop bikers tegelijk...
Er waren gigantisch veel moto's, nog nooit zoiets gezien
Tegen dat de ring weer open ging voor verkeer was de zon al wat gezakt en was het toch al vrij gevaarlijk om rijden
Comment
-
Moet nog een zomerband kiezen. Aan het twijfelen tussen
Pirelli PZero Nero (UTQG 220) 86 Euros per band
Continental Contisport Contact 3 (UTQG280) 89 Euros
Hankook K107 S1 Evo (UTQG 280) 78 Euro
Goodyear F1 GSD3 (UTQG 280) 86 Euro
Wou oorspronkelijk de Hankook RS2 maar vind het nergens.
Comment
-
langer zelfs !!! wij waren er toen aan't bbqen met vrienden en zelfs de jerre was't het op een gegeven moment beu ! en dat zegt genoeg heOorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenGodmiljaar!
Comment
-
waarom nie gewoon semi's? :pOorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenMoet nog een zomerband kiezen. Aan het twijfelen tussen
Comment
-
Wrsch veel tijd om naar de ring te gaan nu, met heel de china-reis?Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenMoet nog een zomerband kiezen. Aan het twijfelen tussen
Comment

Comment