Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Nö.
    Ge voelt u zeker weer de paus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      Kut, scherm van de laptop heeft het begeven

Het werd ineens lichter en lichter totdat ik niets meer zag buiten een wit scherm.

Comment

• Is het mogelijk om met een programma een paar Rapidshare-links te selecteren en al de links te downloaden? want nu telkens de link selecteren,slepen naar je balk,opslaan als...
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• jdownloader

Comment

• bon mijn laptop heeft weer maar eens een probleem, kzal 't eens proberen uit de doeken te doen, mss weet iemand hier aan wat 't juist ligt...

alles werkt perfect maar als ik gelijk welke video met gelijk welke player probeer af te spelen valt de pc precies stil, ie reageert ff op niets meer, zelfs de cursor enzo bewegen niet meer... soms als ik dan een hele tijd wacht begint de video uiteindlijk al schokkend en met nu en dan een raar geluidssignaal en als ik langer wacht gaat ie soms volledig normaal... maar van zodra ik ook maar 't kleinste doe zoals ff pauzeer loopt alles weer vast. Kheb ook al een paar keer gehad dat als ie zo vastloopt dat m'n pc gewoon begint te heropstarten
            video's op internet werken perfect, games enzo ook... kheb niets speciaals veranderd of gedownload, plots had ik dit probleem. Ook al systeemherstel geprobeerd maar dat hielp niet... any thoughts?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
              bon mijn laptop heeft weer maar eens een probleem, kzal 't eens proberen uit de doeken te doen, mss weet iemand hier aan wat 't juist ligt...

alles werkt perfect maar als ik gelijk welke video met gelijk welke player probeer af te spelen valt de pc precies stil, ie reageert ff op niets meer, zelfs de cursor enzo bewegen niet meer... soms als ik dan een hele tijd wacht begint de video uiteindlijk al schokkend en met nu en dan een raar geluidssignaal en als ik langer wacht gaat ie soms volledig normaal... maar van zodra ik ook maar 't kleinste doe zoals ff pauzeer loopt alles weer vast. Kheb ook al een paar keer gehad dat als ie zo vastloopt dat m'n pc gewoon begint te heropstarten
              video's op internet werken perfect, games enzo ook... kheb niets speciaals veranderd of gedownload, plots had ik dit probleem. Ook al systeemherstel geprobeerd maar dat hielp niet... any thoughts?
              Al op virussen/spyware gescant? Anders moet je Taakbeheer is openen (Ctrl-Alt-Del), en dan iets afspelen, en zien of je dan in taakbeheer wat speciaal ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                Al op virussen/spyware gescant? Anders moet je Taakbeheer is openen (Ctrl-Alt-Del), en dan iets afspelen, en zien of je dan in taakbeheer wat speciaal ziet.
                mja al zowat alles geprobeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                  mja al zowat alles geprobeerd
                  En welke Anti Virus staat erop?

Comment

• met welk (gratis ) programma zou ik mijn film opnames op een DVD kunnen branden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                      met welk (gratis ) programma zou ik mijn film opnames op een DVD kunnen branden ?
                      In welk formaat zij je films nu (AVI, WMV,...)?

Comment

• Ik zou eens beginnen met mijn graphics-drivers up te daten

Comment

• Iemand die weet hoe ik het volgende (reclame pop-ups uit het niets) zou kunnen oplossen?

Heb al Ad-aware en AVG gescanned maar dat helpt niets.

Had een bestandje gedownload waarvan ik wel dacht dat het zoiets ging zijn. Geopend en het verdween schijnbaar maar sindsdien...

Last edited by Gere; 29/07/2009, 00:44.
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                            In welk formaat zij je films nu (AVI, WMV,...)?
                            weet ik niet

waar vind je dat terug ???

Comment

met welk (gratis ) programma zou ik mijn film opnames op een DVD kunnen branden ?
                              ConvertXtoDVD

Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Bestaat er een manier om digitale tv van je decoder af te tappen om die te kunnen laten spelen op pc ( mac ) ergens anders in huis?

Moet wel simultaan kunnen gebeuren en naar andere zender kunnen kijken dan die die gewoon op tv speelt. En als het kan nog even draadloos ook

Comment

Nero...

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                  Iemand die weet hoe ik het volgende (reclame pop-ups uit het niets) zou kunnen oplossen?

Heb al Ad-aware en AVG gescanned maar dat helpt niets.

Had een bestandje gedownload waarvan ik wel dacht dat het zoiets ging zijn. Geopend en het verdween schijnbaar maar sindsdien...

probeer eens http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html
                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Power SW...

Ik zit hier met een probleempje,

Ik heb een 8-jaar oude computer die wij nog hadden staan eens helemaal uit elkaar gehaald.
                                    Het gaat allemaal goed tot op het laatste, dan moet je die power sw, power led enzo juist verbinden met het moederbord en dit lukt nu niet

Wat heb ik nu nog over
                                    - power sw (2 kotjes)
                                    - power led (3...)
                                    - hdd led (2)
                                    - reset sw (2)
                                    - speaker (4)
                                    - iets dat van de cd-drive komt (4)

De pinnetjes van het moederbord met de tekst

Ik heb al eens op het internet gekeken, maar daar vind ik alleen maar info over nieuwere pc's.

Wie kan mij helpen?

Dank bij voorbaat
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo14 Bekijk Berichten
                                      Ik zit hier met een probleempje,

Ik heb een 8-jaar oude computer die wij nog hadden staan eens helemaal uit elkaar gehaald.
                                      Het gaat allemaal goed tot op het laatste, dan moet je die power sw, power led enzo juist verbinden met het moederbord en dit lukt nu niet

Wat heb ik nu nog over
                                      - power sw (2 kotjes)
                                      - power led (3...)
                                      - hdd led (2)
                                      - reset sw (2)
                                      - speaker (4)
                                      - iets dat van de cd-drive komt (4)

De pinnetjes van het moederbord met de tekst

Ik heb al eens op het internet gekeken, maar daar vind ik alleen maar info over nieuwere pc's.

Wie kan mij helpen?

Dank bij voorbaat

Altijd eerst zonder kabels beginnen en de pc volledig aansluiten en dan met een schroevendraaier 2 contacten verbinden tot de PC start. Dit is de power on of soms ook de reset verbinding. als hij aanligt kun je zoeken voor de reset verbinding.

Voor de lichtjes als je voorzicht bent en niks anders zult raken is het makkelijkst om dit te doen als de PC aanligt (als je geen juiste manual hebt) tot je de lichtjes ziet aanspringen - en + ook eens omdraaien tussen 2 pinnen. Bij de oude neemt power led 3 pinnetjes maar bij recentere maar 2 dus moet je de middenste connectie in de kabel dan uitsnijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                        AVG heeft al een 6-tal trojans gevonden.
                                        Dan jouw programma geïnstalleerd en tot nog toe geen problemen meer. Hopelijk blijft dat zo.
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Bestaat er een freeware add on of een andere mogelijkheid om smileys in outlook 2003 berichten te gebruiken?

Comment

Working...
                                          X