Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is het mogelijk om met een programma een paar Rapidshare-links te selecteren en al de links te downloaden? want nu telkens de link selecteren,slepen naar je balk,opslaan als...
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
bon mijn laptop heeft weer maar eens een probleem, kzal 't eens proberen uit de doeken te doen, mss weet iemand hier aan wat 't juist ligt...
alles werkt perfect maar als ik gelijk welke video met gelijk welke player probeer af te spelen valt de pc precies stil, ie reageert ff op niets meer, zelfs de cursor enzo bewegen niet meer... soms als ik dan een hele tijd wacht begint de video uiteindlijk al schokkend en met nu en dan een raar geluidssignaal en als ik langer wacht gaat ie soms volledig normaal... maar van zodra ik ook maar 't kleinste doe zoals ff pauzeer loopt alles weer vast. Kheb ook al een paar keer gehad dat als ie zo vastloopt dat m'n pc gewoon begint te heropstarten
video's op internet werken perfect, games enzo ook... kheb niets speciaals veranderd of gedownload, plots had ik dit probleem. Ook al systeemherstel geprobeerd maar dat hielp niet... any thoughts?
bon mijn laptop heeft weer maar eens een probleem, kzal 't eens proberen uit de doeken te doen, mss weet iemand hier aan wat 't juist ligt...
alles werkt perfect maar als ik gelijk welke video met gelijk welke player probeer af te spelen valt de pc precies stil, ie reageert ff op niets meer, zelfs de cursor enzo bewegen niet meer... soms als ik dan een hele tijd wacht begint de video uiteindlijk al schokkend en met nu en dan een raar geluidssignaal en als ik langer wacht gaat ie soms volledig normaal... maar van zodra ik ook maar 't kleinste doe zoals ff pauzeer loopt alles weer vast. Kheb ook al een paar keer gehad dat als ie zo vastloopt dat m'n pc gewoon begint te heropstarten
video's op internet werken perfect, games enzo ook... kheb niets speciaals veranderd of gedownload, plots had ik dit probleem. Ook al systeemherstel geprobeerd maar dat hielp niet... any thoughts?
Al op virussen/spyware gescant? Anders moet je Taakbeheer is openen (Ctrl-Alt-Del), en dan iets afspelen, en zien of je dan in taakbeheer wat speciaal ziet.
Al op virussen/spyware gescant? Anders moet je Taakbeheer is openen (Ctrl-Alt-Del), en dan iets afspelen, en zien of je dan in taakbeheer wat speciaal ziet.
Ik heb een 8-jaar oude computer die wij nog hadden staan eens helemaal uit elkaar gehaald.
Het gaat allemaal goed tot op het laatste, dan moet je die power sw, power led enzo juist verbinden met het moederbord en dit lukt nu niet
Wat heb ik nu nog over
- power sw (2 kotjes)
- power led (3...)
- hdd led (2)
- reset sw (2)
- speaker (4)
- iets dat van de cd-drive komt (4)
De pinnetjes van het moederbord met de tekst
Ik heb al eens op het internet gekeken, maar daar vind ik alleen maar info over nieuwere pc's.
Ik heb een 8-jaar oude computer die wij nog hadden staan eens helemaal uit elkaar gehaald.
Het gaat allemaal goed tot op het laatste, dan moet je die power sw, power led enzo juist verbinden met het moederbord en dit lukt nu niet
Wat heb ik nu nog over
- power sw (2 kotjes)
- power led (3...)
- hdd led (2)
- reset sw (2)
- speaker (4)
- iets dat van de cd-drive komt (4)
De pinnetjes van het moederbord met de tekst
Ik heb al eens op het internet gekeken, maar daar vind ik alleen maar info over nieuwere pc's.
Wie kan mij helpen?
Dank bij voorbaat
Altijd eerst zonder kabels beginnen en de pc volledig aansluiten en dan met een schroevendraaier 2 contacten verbinden tot de PC start. Dit is de power on of soms ook de reset verbinding. als hij aanligt kun je zoeken voor de reset verbinding.
Voor de lichtjes als je voorzicht bent en niks anders zult raken is het makkelijkst om dit te doen als de PC aanligt (als je geen juiste manual hebt) tot je de lichtjes ziet aanspringen - en + ook eens omdraaien tussen 2 pinnen. Bij de oude neemt power led 3 pinnetjes maar bij recentere maar 2 dus moet je de middenste connectie in de kabel dan uitsnijden
Comment