Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe kan ik een pc met XP formatteren? Dus gewoon alle geïnstalleerde programma's eraf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
      Hoe kan ik een pc met XP formatteren? Dus gewoon alle geïnstalleerde programma's eraf.
      Formatteren kun je met de bootcd van windows xp (cd insteken bij het opstarten van de PC)

Als dit niet lukt kijk naar je boot devices in je BIOS of dit wel goed staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
        VLC?.
        ik weet niet wie of wat er zijn vinger heeft naar uitgestoken, maar de laatste versies draait VLC voor geen meter meer
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
          Ik heb ook een probleempje ne het is moeilijk uit te leggen maar ik ga is een poging doen.

Op de indexpagina met alle recente onderwerpen bvb, worden lange titels afgekort met"...". Tot voor kort kon je die snel helemaal lezen door er met de muis even op te gaan staan en dan verscheen de hele titel in een gelig balkje.

Ik heb onlang IE8 geïnstalleerd en sindsdien doet die dat niet meer.

Aan welke instelling moet ik gaan prutsen?
          even getest en ik krijg het met IE8 ook niet. firefox heeft vanzelfsprekend geen enkel probleem
          2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
            Ik heb ook een probleempje ne het is moeilijk uit te leggen maar ik ga is een poging doen.

Op de indexpagina met alle recente onderwerpen bvb, worden lange titels afgekort met"...". Tot voor kort kon je die snel helemaal lezen door er met de muis even op te gaan staan en dan verscheen de hele titel in een gelig balkje.

Ik heb onlang IE8 geïnstalleerd en sindsdien doet die dat niet meer.

Aan welke instelling moet ik gaan prutsen?
            Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
            even getest en ik krijg het met IE8 ook niet. firefox heeft vanzelfsprekend geen enkel probleem
            Gisteren ook IE8 geïnstalleerd en het probleem viel me ook meteen op. Iemand een oplossing?

Comment

• Luister normaal altijd naar m'n computer via m'n stereo-installatie (op de aux), maar heb nu een beeldscherm met luidsprekers aangesloten en nu stuurt die het daardoor. Hoe geraak ik daarvanaf??

Thx
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Luister normaal altijd naar m'n computer via m'n stereo-installatie (op de aux), maar heb nu een beeldscherm met luidsprekers aangesloten en nu stuurt die het daardoor. Hoe geraak ik daarvanaf??

Thx
                Is je PC nog aangesloten aan je versterker via aux?
                Indien ja, kun je de luidsprekers van je scherm niet afleggen?

Anders gewoon kabel voor het geluid uit je scherm trekken en terug arrangeren via aux van je stereo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                  Is je PC nog aangesloten aan je versterker via aux?
                  Indien ja, kun je de luidsprekers van je scherm niet afleggen?

Anders gewoon kabel voor het geluid uit je scherm trekken en terug arrangeren via aux van je stereo.
                  Een verborgen knop gevonden om ze af te zetten ja, beter nu

dank!
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• kent iemand een programma waarmee ik de fanspeed kan aanpassen. ik heb nu speedfan maar dat werkt niet. mijn laptop wordt bij internetten al erg warm en daarom ben ik een tijdje niet meer gaan gamen om het ding niet te overhitten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      kent iemand een programma waarmee ik de fanspeed kan aanpassen. ik heb nu speedfan maar dat werkt niet. mijn laptop wordt bij internetten al erg warm en daarom ben ik een tijdje niet meer gaan gamen om het ding niet te overhitten..
                      Zoek ik eigenlijk ook wel om mijn casefans stiller te doen draaien als het niet zo warm is.
                      Als dat natuurlijk mogelijk is met mijn moederbord...

Comment

• Uw mobo moet dit ondersteunen...en daar vrees ik een beetje voor bij een laptop.

Meestal gebruiken ze zo'n fancontrollers ook om de snelheid net lager te zetten als er niet veel koeling nodig is, ivm geluid, niet hoger ^^
                        Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                        Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                        Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                        Honda Del Sol - 120pk

Comment

kent iemand een programma waarmee ik de fanspeed kan aanpassen. ik heb nu speedfan maar dat werkt niet. mijn laptop wordt bij internetten al erg warm en daarom ben ik een tijdje niet meer gaan gamen om het ding niet te overhitten..
                          Gewoon niet gamen op je laptop, zeker niet met dit weer Mijn Dell wordt ook altijd heet met dit waar, en dat is dan nog maar gewoon wat surfen en ontwikkelen. Is nochtans een gaming laptop, maar dat doe ik bewust niet met dit weer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Gewoon niet gamen op je laptop, zeker niet met dit weer Mijn Dell wordt ook altijd heet met dit waar, en dat is dan nog maar gewoon wat surfen en ontwikkelen. Is nochtans een gaming laptop, maar dat doe ik bewust niet met dit weer.
                            Echt eh!

Op mijne Vaio kan je eieren bakken. En normaal heeft die geen last van een overvoed aan warmte... Mijn Dells hebben er minder last van.
                            1991 BMW E30 318is

Comment

• kutmoederbord

ik ga nu een constructie maken met 2 houtenlatten zodat de laptop niet op de bureau staat maarr erboven zodat de warmte weg kan

Comment

kutmoederbord

ik ga nu een constructie maken met 2 houtenlatten zodat de laptop niet op de bureau staat maarr erboven zodat de warmte weg kan
                                Ik gebruik dit, zelf op een bureau kan dat handig zijn

Comment

• je fan eens uitblazen met perslucht of zelfs de stofzuiger kan al veel wonderen doen...
                                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                    je fan eens uitblazen met perslucht of zelfs de stofzuiger kan al veel wonderen doen...
                                    de fan hoor je amper draaien, ik wil dat ding in gang krijgen verdomme

Comment

de fan hoor je amper draaien, ik wil dat ding in gang krijgen verdomme
                                      Je moet de schoepen van je fan met een oorstokje reinigen zodat er geen vuil meer opligt(kan drastisch de snelheid naar beneden halen)

bovenaan heb je meestal een ronde sticker, verwijder deze en dan zul je een klein rotortje zien, doe daar een druppel hobbyolie in (fijnste olie) en dat zou zeker je fan terug op maximum snelheid moeten zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                        je fan eens uitblazen met perslucht of zelfs de stofzuiger kan al veel wonderen doen...
                                        wel opletten als ge 12 bar zet op zo'n klein plastic onderdeel

Comment

• Kut, scherm van de laptop heeft het begeven

Het werd ineens lichter en lichter totdat ik niets meer zag buiten een wit scherm.

Ik dacht eerst aan een software probleem maar een reboor gaf geen beterschap, meer het biosscherm was zelfs helemaal wit. Als ik em aan de tv hing kreeg ik daar wel gewoon beeld, tis dus het scherm van de flapflop, zou dit nog te maken zijn?

(tis al een redelijk oude van medion)

Comment

Working...
                                          X