Zijn duidelijk overijverige flikskes die eens een goed pak rammel verdienen!
En dan zeggen ze dat de agressiviteit ten opzichte van de politie toeneemt, hoe zou dat nu komen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Technische keuring.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Guest repliedOkee, dus als ze zo door de keuring geraakt hebben ze niets te zeggen.
Leave a comment:
-
Iedere boete kan je aanvechten maar eerst eens kijken op basis van welk artikel de boete wordt uitgeschreven of het dan wel mogelijk is U ertegen te verdedigen of dat het vechten zal worden tegen een onneembare vesting.
Leave a comment:
-
Nu moet hij met de auto naar het bureau gaan om aan te tonen dat de standaard lichtjes er terug in zitten.
Kan je met led standlichtjes en xenonlook lichten door de keuring en kan je daardoor beboet worden?Als er zo een boete wordt uitgeschreven moet die dan betaald worden of kan je daar iets tegen doen?
Leave a comment:
-
Guest repliedHij kreeg als opmerking "alle jonny's moeten eruit". Hij is echt geen jonny op de lichten na is de auto helemaal standaard.
Hij was al aant kijken naar zijn velgen die overgens standaard op die polo zitten.
Hij kon moeilijk geloven dat deze er stndaard op zaten omdat deze te breed zijn voor een polo.
Zijn licht zijn niet blauw ofzo gewoon wit.
Als er zo een boete wordt uitgeschreven moet die dan betaald worden of kan je daar iets tegen doen?
Leave a comment:
-
De nieuwe S klasse heeft alleen nog maar LEDS, van binnen en van buiten.
Leave a comment:
-
Normaal zouden die dingen inderdaad moeten mogen, echter moeten de lichten die vervangen worden dezelfde kleur behouden als de originele lichten en daar ligt soms het probleem, als de kleur teveel naar het blauwe zou overgaan kan men stellen dat men inderdaad in overtreding is, echter er staat nergens beschreven hoeveel dit kan afwijken en dus is het een beetje natte vinger werk, wat mag van de ene mag dan weer niet van een andere... en sommige van onze blauwe vrienden houden er soms een wat andere interpretatie op na dan anderen.
Leave a comment:
-
Die flikken weten duidelijk niet waarover ze spreken, want die dingen mogen gewoon.
Leave a comment:
-
Guest repliedEen kameraad van me heeft onlangs bijna een boete gekregen (heeft er zich kunnen uitpraten) omdat hij led standlichtjes had en xenonlook halogeen lampen.
Hij heeft ook led nummerplaatverlichting en dit mocht dan weer wel omdat dit beter zichtbaar is. (slaat toch nergens op?)
Nu moet hij met de auto naar het bureau gaan om aan te tonen dat de standaard lichtjes er terug in zitten.
Kan je met led standlichtjes en xenonlook lichten door de keuring en kan je daardoor beboet worden?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk BerichtenAan alle Vlaamse keuringscentra een mail gestuurd en hen gevraagd of ik met een splinternieuwe (eerste inschrijving komt op mijn naam) zelf uit Duitsland ingevoerde nieuwe wagen nog moet passeren langs de technische controle. Volgens één moest ik langskomen voor een volledige technische tweedhandskeuring, bij een andere voor een adminstratieve aanvulling en volgen de rest moest ik niet langs komen.Stel mij toch vragen bij de competentie van sommigen onder hen.....
ze zijn daar eerder dit jaar nog voor veroordeeld
dus die ene heeft gelijk? maar je moet natuurlijk een roos-formulier hebben voor je nummerplaat aan te vragen ...
ik zou verzekering eens aanspreken, kan je wijzer van worden ;-)
Leave a comment:
-
Guest repliedAan alle Vlaamse keuringscentra een mail gestuurd en hen gevraagd of ik met een splinternieuwe (eerste inschrijving komt op mijn naam) zelf uit Duitsland ingevoerde nieuwe wagen nog moet passeren langs de technische controle. Volgens één moest ik langskomen voor een volledige technische tweedhandskeuring, bij een andere voor een adminstratieve aanvulling en volgen de rest moest ik niet langs komen.Stel mij toch vragen bij de competentie van sommigen onder hen.....
Leave a comment:
-
Ik eentje, in 2010 toen in de Saxo verkocht heb, was in Heers zonder afspraak en dat ging toen ook heel snel.
Was nog nooit eerder zo snel terug buiten geweest bij een keuring
Leave a comment:
-
Hmmm, ik moet zeggen, ik heb al twee keuringen voor verkoop gedaan de laatste jaren, en telkens op afspraak, en dan rijd je als het ware rechtstreeks binnen(in Diest)
Leave a comment:
-
In sommige keuringsstations wel ja, maar niet overal.
Op sommige plaatsen kan je terecht voor een tweedehandskeuring zonder afspraak. Heers is d'r in van.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk dacht dat een tweedehandskeuring altijd op afspraak was?
Miserie van den dag. En dan maken ze je slechtgezind door een rood papiertje
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenDeze namiddag tweedehandskeuring laten doen op de A3 van mijn broer. Twintig minuten staan wachten alvorens er ook maar enige vorm van menselijke activiteit waar te nemen werd in de rij van de tweedehandskeuring.
Keuring op afspraak helpt
Leave a comment:
Leave a comment: