Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    zijn, denk ik de oudere types, die stonden ook voor de kennedy-tunnel vroeger
    Nog altijd ... ondertussen groeien er wel paddestoelen in, staan er splinternieuwe digitale bakken, maar de oudjes zijn nog altijd present. Even verderop thv Antwerpen-Zuid ri. 1 staat er nog ééntje werkloos in de middenberm. Met de aanleg van de Ring in 2004/2005 hebben ze die kast gewoon laten staan, en naaldloze betonnen Yersy's aangebracht zodat je enkel de bovenkant van de kast nog kunt zien.

Comment

• Daarnet geflitst
      Ik deed zeker 110 waar maar 70 mocht.
      Ik dacht dat ik er 90 mocht, maar dan nog was het te snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
        Daarnet geflitst
        Ik deed zeker 110 waar maar 70 mocht.
        Ik dacht dat ik er 90 mocht, maar dan nog was het te snel

waar was het ergens ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          waar was het ergens ?
          7

Baan harelbeke - beverenleie

Denk een 300 meter verder dan de bmw garage

Blauwe Passat,geparkeerd voor een huis, goed verscholen

Madam zat de krant te lezen

Heb flits niet gezien, maar kan niet andrs dan geflitst zijn.

Ik was net terug aan het invoegen van een inhaalactie

Comment

• ik heb de voorbije 3-4 dagen telkens hetvolgende voor:
            ik rij 140 op teller omdat ik naar een afspraak moet ... kijk goed uit voor flitsers, zie nergens iets staan.
            tien minuten later op de radio overlopen ze de vallende sterren en zit er een plaats tussen die ik vijf minuten daarvoor gepasseerd ben en waar ik -dacht ik telkens- niks had gezien van flitsers.

hopelijk worden dat geen drie boetes
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Volgens m'n opzoekingen op het net mag ik tot 117 (gemeten snelheid) rijden vooraleer het voor de rechtbank komt en ik mn rijbewijs kwijt ben.

Ik denk dat ik iets minder dan 120 deed. Dus neem 115 effectieve snelheid - correctie, is 108km/h = 200 euro

Comment

• Achtung: flitspaal E19 Antwerpen - Brussel na Craeybeckxtunnel werkt! Toch in ieder geval boven de 150!

Een deelneming in de kosten van deze test wordt ten zeerste geapprecieerd, rekening-nr. via PM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk Berichten
                  Misschien staat het hier al ergens, maar ik wil het toch nog eens vermelden.
                  Het kan misschien nuttig zijn voor mensen die af en toe eens naar de zee rijden.

De politie heeft namelijk een nieuw plaatsje langs de E-40 waar ze regelmatig flitsen. Komende van Gent richting kust rijdende, dan moet men nu oppassen vlak voor de afrit Jabbeke. Vlak voor het tankstation (200m - 300m er voor) stelt de politie nu regelmatig een pekkel op tussen de struiken. Onzichtbaar voor wie op de E-40 rijdt.

De combi zelf staat naast de autostrade, op een oud stuk snelweg dat niet meer in gebruik is. Velen die de afrit Jabbeke willen nemen (om zo richting De Haan te gaan), willen vlak voor de afrit nog vlug enkele auto's of vrachtwagens inhalen die op het rechter vak rijden en geven nog een beetje gas bij.

Vandaag nog zo iemand zien geflitst worden.

Oppassen dus als je naar de kust gaat.

Net de voorbij de brug dus ?

Voor de brug flitsen ze ook vaak. Achter die elektriciteitsbak. Das nog een stuk voor Jabbeke.

Vanmorgen stonden ze daar ook al om 6u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                    Vanmorgen stonden ze daar ook al om 6u
                    drankcontrole om 14u ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Achtung: flitspaal E19 Antwerpen - Brussel na Craeybeckxtunnel werkt! Toch in ieder geval boven de 150!

Een deelneming in de kosten van deze test wordt ten zeerste geapprecieerd, rekening-nr. via PM!

hm, ja, ik ben dat hier vergeten te posten, ik stond donderdag in file richting Antwerpen, en het bakske richting brussel flitst inderdaad....ik had er een goed en langdurig zicht op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                        Merci mannen voor de info.
                        Het was gelukkig buiten de bebouwde kom. Gisteravond om fucking 22u 10 stonden die pipo's dus nog te werken. Ik was rustig aan't bollen; 80 waar je 70 mag (ok, ik was dus sowieso geflitst, dat is m'n eigen domme fout, ik rij praktisch altijd 10 te hard op 70-banen). Mijne maat en ik waren wat aan't zeveren, muziekske op, fijn aan't cruizen dus. En ineens *flits*. OK, 'klote', maar het was te verwachten; ik reed 80 waar ge 70 mocht, dat kost 50 euro ofzo zei'k toen. Tot Matertos zei 'das daar nog niet lang 50 geworden'. GVD he.
                        Vorige zaterdag reed ik nog in de andere richting en daar was het 70, dus heb'k er niet bij stilgestaan dat het wel eens 50 kon zijn in de andere richting. Bij deze weten we dat dus ook weer!
                        Nog steeds niets aangekregen van de flikken. En volgens een kennis stond'k ook niet in de flitslijst van die periode. Toch zeeeer straf dan dat we met twee man duidelijk een flits gezien hebben en een auto langs die kant zagen staan. Nuja, des te beter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                          Gisterenmorgen, 05u11, had nog met ne maat een fuifje bezocht. Rijden op het gemak naar huis, was nog aan het warmrijden.

3 vaksbaan, links en rechts een superbreed fietspad, een baan waar 90 echt geen probleem zou mogen zijn (en waar je op sommige stukken van die baan ook 90 moogt). Ik was naar 90 opgetrokken van aan de lichten, andere kerel zat al tijdje in mijn poep te duwen, was wat aan het twijfelen om hem los te rijden, maar aangezien de motor nog niet warm stond ging ik van de gas.

volgende moment zie ik 2x twee flitsen afgaan :S

Om 5u in de morgen, op zo een baan gaan staan, ja dat zal echt wel voor de verkeersveiligheid zijn. My ass. Teller stond op iets onder de 90, ben het gaan vragen, 84 gemeten, dus een 50tal euro down the drain.

Best dat de motor nog kou stond, of het had iets minder dan het dubbel kunnen zijn.

Was trouwens tussen Wetteren en Wasemen, Audi A4 van de vorige generatie, met uitlaat links en rechts.
                          Tussen Wetteren en Massemen, hobby van de hoofdcommissaris( Audi A 4 donkergrijs metallic ) zoveel mogelijk flitsen op gelijk welk tijdstip van de dag. Vriend van mij geflitst om 01u30 in een zone 30, kassa kassa. Dus goede raad, mijdt Wetteren of hou je aan de snelheidsbeperkingen.
                          truth is in the eye of the beholder

Comment

• Vandaag stonden ze aan de rechterkant van de baan op de punt aan de uitrit van de parking op de E19 bij Peutie richting Brussel. Grijze of lichtgroene Passat of Audi, niet goed kunnen zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                              hm, ja, ik ben dat hier vergeten te posten, ik stond donderdag in file richting Antwerpen, en het bakske richting brussel flitst inderdaad....ik had er een goed en langdurig zicht op.

Of hoe iets vergeten een ander geld kan kosten! Schaam op jou!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Vandaag stonden ze aan de rechterkant van de baan op de punt aan de uitrit van de parking op de E19 bij Peutie richting Brussel. Grijze of lichtgroene Passat of Audi, niet goed kunnen zien

editt

Comment

• 't Vrouwke 2x geflitst in 1 week.

125 gecorrigeerd --> 50 euri
                                  133 gecorrigeerd --> 65 euri

*klets* terug in uw keuken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                                    Nog altijd ... ondertussen groeien er wel paddestoelen in, staan er splinternieuwe digitale bakken, maar de oudjes zijn nog altijd present. Even verderop thv Antwerpen-Zuid ri. 1 staat er nog ééntje werkloos in de middenberm. Met de aanleg van de Ring in 2004/2005 hebben ze die kast gewoon laten staan, en naaldloze betonnen Yersy's aangebracht zodat je enkel de bovenkant van de kast nog kunt zien.
                                    Ken je de kilometerpaal waar die staat?
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Vandaag op de E19-Brussel-Antwerpen tussen Mechelen en Antwerpen waar er een kleine helling is voor een brug voor de eerste keer een flitspaal zien staan. Ik passeer er nochtans vaak. Is dat een nieuwe paal of éné die niet werkt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                                        Vandaag op de E19-Brussel-Antwerpen tussen Mechelen en Antwerpen waar er een kleine helling is voor een brug voor de eerste keer een flitspaal zien staan. Ik passeer er nochtans vaak. Is dat een nieuwe paal of éné die niet werkt?
                                        Is nog vrij nieuw, maar toch al een maand of 2 denk ik. Heb hem nog niet zien flitsen.
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                                          Vandaag op de E19-Brussel-Antwerpen tussen Mechelen en Antwerpen waar er een kleine helling is voor een brug voor de eerste keer een flitspaal zien staan. Ik passeer er nochtans vaak. Is dat een nieuwe paal of éné die niet werkt?
                                          Staat er al sinds eind vorig jaar, ik heb hem zelf nog niet zien flitsen. Geen gedacht of hij werkt of niet.
                                          2012 Renault Megane RS

Comment

Working...
                                          X