edit, verkeerd topic
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vraag aan de politie-agenten op dit forum.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenIs weer lekker makkelijk praten hé over een ander zijn situatie?Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk BerichtenWat kom jij hier zeiken. Hij is hier de enige die hier tracht te helpen en iets zinnigs vertelt.Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenJouw uitlating heeft in ieder geval ook niets zinnig te vertellen.
Als je vragen hebt kan je die hier stellen en zal men jouw een uitleg verschaffen.
Trouwens, de meeste vragen die hier worden gesteld passen beter in "Algemene vragen over verkeerswetgeving". Want van "de politie-agenten op dit forum" heb ik nog niet echt veel juiste uitleg gelezen.
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichteneen agent heeft een voorbeeldfunctie
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenEn direct ros uitgeslagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenNee. Dat is moeilijk.
Daarom ook dat ik vraag naar de inhoud van het PV.
Vind jij dat hij best wel betaalt? Waarom dan wel?
Mvg,
FramF
Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk BerichtenWat kom jij hier zeiken. Hij is hier de enige die hier tracht te helpen en iets zinnigs vertelt.
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenBeste agenten
Wat moet ik doen als mijn L niet zichtbaar is achter mijn getinte ruiten.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenTuurlijk is dat niet strafbaar!
Maar dezer dagen zie je natuurlijk veel moto's rijden. ALLEMAAL zie ik dat ze een pak aanhebben. En dan zie je een flik met blote armen en een hemdje rijden.
Bij ons in de zone is het dacht ik verplicht om altijd het volledige pak aan te doen. Tis een belangrijk onderdeel van de veiligheid. Vreem dat het nog niet verplicht is, de staat loopt hier weer geld mis he!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenIk zou het in elk geval wel aanvaarden. Je hebt geen poot om op te staan om deze overtredingen te betwisten. Nuja het staat de overtreder vrij om dat wel te doen hé
Ja jij hebt met uw 100 posts wel al veel zinnigs vertelt ...
Hmmm mja dat tinten achteraan mag natuurlijk wel maar het is geen reden om daardoor rond te rijden met een onzichtbare L. Voorlopig langs de buitenkant dan maar bevestigen? Ik weet dat het er wat sullig uitziet maar je moet er niet de rest van uw dagen zo mee rond rijden hé
Comment
-
Maak hier een sticker van moest je geen vinden in de winkel :
grtsMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenIk zou het in elk geval wel aanvaarden. Je hebt geen poot om op te staan om deze overtredingen te betwisten. Nuja het staat de overtreder vrij om dat wel te doen hé
Je kent de inhoud van het PV niet (toch?) maar vindt toch dat "de overtreder" geen poot heeft om om te staan om de overtreding te betwisten.Raar vind ik dat.
Waarop baseer jij je dan?
Twee vraagjes:
- is het inhalen van twee voertuigen tegelijk volgens jou strafbaar?
- heeft het proces-verbaal, wat betreft de vaststelling van het angst aanjagen van de paarden, volgens jou een bijzondere bewijswaarde (tot bewijs van tegendeel)?
Mvg,
FramF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenJouw uitlating heeft in ieder geval ook niets zinnig te vertellen.
Als je vragen hebt kan je die hier stellen en zal men jouw een uitleg verschaffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk BerichtenIk laat die eer aan FramF.
100 posts
1466 =/ 100
beun.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenWtf?
1466 =/ 100
beun.
beun.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenDe eer om iets zinnigs te vertellen.
doe eens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtendoe eens.
Er moet wel een aanleiding toe zijn.
'k Wacht op een antwoord van Fre24.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenWtf?
1466 =/ 100
beun.
Beun.
Comment
-
Vandaag wederom een opportunistische aap gezien..
File op de e313. Flik van alg. reserve reed achter me in z'n peugeot 807. Hij zat alleen in de wagen.
Heeft een 15-tal minuten achter me mee aangeschoven...en ik zag in m'n spiegel dat 'ie zich begon te ergeren...
Hopla: lichtbalkje op, en als een brandend konijn de pechstrook op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk BerichtenDie 100 posts slaan wel op mij en niet op FramF. Maar dat kan jij toch niet volgen, doe geen moeite.
Beun.
jij hebt er 125
kakk0r
kakaflash
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichtenahahahhahahhahahahaha
jij hebt er 125
kakk0r
kakaflash
Comment
Comment