Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag aan de politie-agenten op dit forum.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk Berichten
    O boy en dat is 26 jaar

ja.

Groetjes

Comment

• Vraahsken.

Bij mij in 't straat is 't nogal smallekes. Er kunnen twee auto's passeren, maar bij 't in- en uitrijden van 't straat, moet er afgewisseld worden, gaat niet met twee auto's tegelijk.

Maar er woont hier nogal wat gebroed en die mannen scheuren gewoon 't straat uit zonder te zien.

Nu vraag ik mij in volgende situatie af wie er in fout is :

Ik rijd op een baan, geen voorrangsweg. De eerstvolgende straat rechts is mijn straat. Ik draai rechts af en tegelijk komt er een snotneus met z'n sjeesbak uit de straat gereden, boenk opeen.

Wie is in fout ?

Comment

• jij .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
          jij .
          Ok, maar waarom ?

Ik draai rechts af, hij draait links af.

Waarom ben ik dan in fout ? Wat is de uitleg ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
            Ok, maar waarom ?

Ik draai rechts af, hij draait links af.

Waarom ben ik dan in fout ? Wat is de uitleg ?
            Rechts heeft voorrang?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
              Rechts heeft voorrang?
              Hmmja, maar ik draai rechts in in een tweerichtingstraat. Hij komt daaruit en draait linksaf.

Pas op, als dat inderdaad valt onder voorrang van rechts, dan is dat goed voor mij he.

Maar ik wil 't gewoon zeker weten.

Comment

• Vorige week in België reed ik op de E314, ik heb zo'n 30-40 km achter een zwaantje gereden tegen 140-160 km/h. Hij reed goed, ging mooi rechts rijden als de mogelijkheid er was en deed niet onnozel met lichtjes en dergelijke.

Ik vind dat dus fantastisch, in tegenstelling tot sommigen erger ik mij daar totaal niet aan, geweldig vind ik het

Op een gegeven moment is ie er helaas af gegaan.

Verder op de E411 (akkoord, in Wallonië) naderde ik een agent die ca. 140 reed, ben em dan zelfs nog stapvoets-verschil voorbijgereden. Deed niks, keek zelfs niet.

Heerlijk. Flikken

Comment

• Ik heb da ook al gemerkt. Als ik tegen 140-150 op een normale manier zo'n kar voorbijsteek, wordt er niet gereageerd. Tot je allicht eens ene tegenkomt die just problemen heeft met zijn wijf of zo.
                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Parking

Ik heb een vraagje
                    Ik kwam vandaag op de parking van de liddl (parkeerschijf verplicht) uit mijn plek gereden en ben gebots op een personenwagen die eerst aanstalte maakte om door te rijden en plots stopte om zijn vrouw te laten uitstappen met gevolg een hele deuk in zijn auto en niets aan de mijne nu was er vrouw en die zei ook dat de andere personenwagen niet zo ineens mocht stoppen, de vraag is wie is er nu in fout?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten

Hmmm mja dat tinten achteraan mag natuurlijk wel maar het is geen reden om daardoor rond te rijden met een onzichtbare L. Voorlopig langs de buitenkant dan maar bevestigen? Ik weet dat het er wat sullig uitziet maar je moet er niet de rest van uw dagen zo mee rond rijden hé

Inderdaad, plakken op de buitenkant dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prinsesta Bekijk Berichten
                        Ik heb een vraagje
                        Ik kwam vandaag op de parking van de liddl (parkeerschijf verplicht) uit mijn plek gereden en ben gebots op een personenwagen die eerst aanstalte maakte om door te rijden en plots stopte om zijn vrouw te laten uitstappen met gevolg een hele deuk in zijn auto en niets aan de mijne nu was er vrouw en die zei ook dat de andere personenwagen niet zo ineens mocht stoppen, de vraag is wie is er nu in fout?
                        Hij stond stil?

Jij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                          Hij stond stil?

Jij.

Hij stond stil, ik kwam uit de parkeerplaats gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prinsesta Bekijk Berichten
                            Hij stond stil, ik kwam uit de parkeerplaats gereden
                            jij .

Comment

• wa staa op verkeersagresie?

Comment

• Tegen wie een chauffeur of een agent?

Comment

• beide

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Vorige week in België reed ik op de E314, ik heb zo'n 30-40 km achter een zwaantje gereden tegen 140-160 km/h. Hij reed goed, ging mooi rechts rijden als de mogelijkheid er was en deed niet onnozel met lichtjes en dergelijke.

Ik vind dat dus fantastisch, in tegenstelling tot sommigen erger ik mij daar totaal niet aan, geweldig vind ik het

Op een gegeven moment is ie er helaas af gegaan.

Verder op de E411 (akkoord, in Wallonië) naderde ik een agent die ca. 140 reed, ben em dan zelfs nog stapvoets-verschil voorbijgereden. Deed niks, keek zelfs niet.

Heerlijk. Flikken
                                    Een politie agent alleen mag geen vaststellingen doen. Ze moeten met twee zijn of een ontegensprekelijke camera. Altijd handig om te weten of je één mag voorbijrijden of niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                      Een politie agent alleen mag geen vaststellingen doen. Ze moeten met twee zijn of een ontegensprekelijke camera. Altijd handig om te weten of je één mag voorbijrijden of niet
                                      Hoe het zit weet ik niet, als ik een auto zie met maar 1 persoon rij ik er sowieso voorbij. Maar bij een auto in volle politie striping ga ik toch wel even van het gas hoor
                                      Behalve in Duitsland, uiteraard. Hoogste voorbijrijdsnelheid bij een agent daar tot nu toe 250

Comment

Een politie agent alleen mag geen vaststellingen doen. Ze moeten met twee zijn of een ontegensprekelijke camera.
                                        Ik weet niet vanwaar je het haalt maar deze mag gerust alleen vaststellingen doen en hoeft daarvoor zeker geen camera mee te nemen.
                                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Nog ene die denkt de wet op zijn duimpje te kennen Guess again pointdexter

Je bent 24/24u en 7/7d bevoegd in heel het Koninkrijk België. Dus ook als je niet aan het werken bent. Je moet ook helemaal niet met twee zijn.
                                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Working...
                                          X