Oorspronkelijk geplaatst door musclematt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vraag aan de politie-agenten op dit forum.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichtenwa edde gedoon gast
Comment
-
er komt bij ons in de winkel een familie pa, ma 2 kids van iets meer dan 18jaar
ze zijn verslaafd aan den drank tot en met en er werkt daar dus niemand in dat gezin
ik ben zelfs zeker dat ze elkaar nu en dan eens ne mot geven want er is altijd wel 1 die ofwel een dikke lip heeft , ofwel een blauw oog...
de moeder en de zoon hebben enkele vijzen los , de moeder heeft zelfs al een paar keer in een zottenkot gezeten
MAAR vandaag toen ik vertrok aan de winkel stond hun auto naast de mijne , en de zoon zat achteraan , awel hij zag er niet uit , zijn lip zo dik als maar kon , zijn ogen dicht geslagen
hij zat helemaal ineen gekropen in de auto
ik ben zeker dat de moeder of de vader die heeft afgetrommeld
moet er iemand klacht indienen daarvoor , of moet die zoon dat normaal zelf doen omdat hij al +18 jaar is ?
indien deze vraag hier niet past laat maar weten dan verwijder ik die wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtener komt bij ons in de winkel een familie pa, ma 2 kids van iets meer dan 18jaar
ze zijn verslaafd aan den drank tot en met en er werkt daar dus niemand in dat gezin
ik ben zelfs zeker dat ze elkaar nu en dan eens ne mot geven want er is altijd wel 1 die ofwel een dikke lip heeft , ofwel een blauw oog...
de moeder en de zoon hebben enkele vijzen los , de moeder heeft zelfs al een paar keer in een zottenkot gezeten
MAAR vandaag toen ik vertrok aan de winkel stond hun auto naast de mijne , en de zoon zat achteraan , awel hij zag er niet uit , zijn lip zo dik als maar kon , zijn ogen dicht geslagen
hij zat helemaal ineen gekropen in de auto
ik ben zeker dat de moeder of de vader die heeft afgetrommeld
moet er iemand klacht indienen daarvoor , of moet die zoon dat normaal zelf doen omdat hij al +18 jaar is ?
indien deze vraag hier niet past laat maar weten dan verwijder ik die welMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
-
Voor een overtreding ivm dat document wordt er geen OI (onmiddellijke inning) opgesteld. Het is sowieso een VI (verkeersinbreuk algemeen) en dat gaat een andere weg.
Bij de OI's, enkel voor overtredingen op de artikels van het KB 01/12/1975 en ivm alcoholintoxicatie, heb je de overtredingen per graad en daar is het boetetarief vrij duidelijk. Bij een VI krijg je normaal een minnelijke schikking voorgesteld.Last edited by McClane; 25/06/2008, 09:03.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Ook een vraagje,
ik dacht dat je in de bebouwde kom rechts mag inhalen.
Maar wat als dit een baan is van 2 rijstroken in elke richting, 70 Km/h en binnen bebouwde kom (bv de Mechelse ring). Mag je daarop ook rechts inhalen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenOok een vraagje,
Maar wat als dit een baan is van 2 rijstroken in elke richting, 70 Km/h en binnen bebouwde kom (bv de Mechelse ring). Mag je daarop ook rechts inhalen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenOok een vraagje,
KB 01/12/197516.2. Wanneer de bestuurders de aanwijzingen van de verkeersborden F13 en F15 opvolgen of wanneer het verkeer geschiedt overeenkomstig de bepalingen van artikel 9.4 of 9.5 wordt het sneller rijden van de voertuigen in een rijstrook of een file ten opzichte van de voertuigen in een andere rijstrook of file niet als inhalen beschouwd behalve voor de toepassing van artikel 17.2.5°.
Artikel 16: Inhalen
9.4. Binnen de bebouwde kommen mogen de bestuurders de rijstrook volgen die het best aan hun bestemming beantwoordt :1° op de rijbanen met éénrichtingsverkeer in rijstroken verdeeld;2° op de rijbanen met tweerichtingsverkeer in vier of meer rijstroken verdeeld, waarvan er ten minste twee bestemd zijn voor iedere rijrichting.
9.5. Wanneer de verkeersdichtheid het rechtvaardigt, mag het verkeer in meerdere files geschieden :1° op rijbanen met tweerichtingsverkeer in vier of meer rijstroken verdeeld, op voorwaarde dat alleen gereden wordt op de rijstroken bestemd voor het verkeer in de gevolgde rijrichting;2° op rijbanen met éénrichtingsverkeer;3° op rijbanen verdeeld in rijstroken waarboven verkeerslichten als bedoeld in artikel 63.2 zijn aangebracht.Last edited by McClane; 25/06/2008, 13:11.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenSlagen en verwondingen zijn geen klachtenmisdrijf. Politie kan het ook ambtshalve (op eigen initiatief vaststellen doormiddel van het opstellen proces-verbaal) ... maar dan moet de politie wel de betrokkene zien hé. Als hij zelf niet naar het commissariaat wil komen is het natuurlijk niet evident hé ... Nuja ik stuur je vanavond nog een pm
nog geen pm ontvangen hierover
Comment
-
Daarstraks in Schilde was er een of andere debiel die niet kon wachten ( uitzonderlijk vervoer kwam langs en toen de ambulance en toen zat het verkeer wat vast) en ging gewoon een 40m op de stoep rijden.
Stel dat er uiteindelijk een agent stond aan te schuiven, waarvoor zou deze persoon worden beboet en welk bedrag?
Comment
Comment