Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tot nu toe hebben hier enkel nog maar foto's gestaan van deze wagen in 't grijs of wit. Ik ben eigenlijk nieuwsgierig om 'm eens in 't zwart te zien. Tesamen met die alu en chromé accenten denk ik wel dat zwart de mooiere kleur zal zijn...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Het is bekend dat Mercedes al enkele jaren de pace-cars van de DTM-races levert. In de F1 en andere races zie je ook regelmatig deze brute AMG's verschijnen. Er is inmiddels weer een nieuwe op komst. De nieuwste AMG-welp, de C63 AMG, zal nu ook zijn weg richting het circuit vinden.
Met 457pk zal deze sedan de raceauto´s niet bijhouden maar traag is hij zeker niet. In 4,5 seconden naar de 100 is op dit moment het beste resultaat in zijn klasse. Dat maakt hem sneller dan de M3 sedan! Het uiterlijk is er stukken op vooruitgegaan ten opzichte van de vorige C AMG. De dikke bumpers hebben een agresieve uitstraling en de vier uitlaten maken het plaatje compleet!
Het is bekend dat Mercedes al enkele jaren de pace-cars van de DTM-races levert. In de F1 en andere races zie je ook regelmatig deze brute AMG's verschijnen. Er is inmiddels weer een nieuwe op komst. De nieuwste AMG-welp, de C63 AMG, zal nu ook zijn weg richting het circuit vinden.
Met 457pk zal deze sedan de raceauto´s niet bijhouden maar traag is hij zeker niet. In 4,5 seconden naar de 100 is op dit moment het beste resultaat in zijn klasse. Dat maakt hem sneller dan de M3 sedan! Het uiterlijk is er stukken op vooruitgegaan ten opzichte van de vorige C AMG. De dikke bumpers hebben een agresieve uitstraling en de vier uitlaten maken het plaatje compleet!
Ik zou het gek vinden mocht de safety-car een gewone C63 zijn.
De huidige wagen (CLK) is allesbehalve een CLK AMG.
Mijn gok is dat deze safety-car ook rond de 550pk zal uitbraken ipv 450
Comment