Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz C 63 AMG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenHele vooruitgang tov het vorig model maar dit boven een M3 verkiezen, ik denk het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenDat nu ook weer niet!De vorige C amg is nog eens 100 keer mooier dan de huidge!Veekoopmankar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenJawadde
Die wielkasten
Deze blaast al zijn concurrenten weg, zonder verpinken!
Wel zot, een 6.2 V8 in een C-klasse, waar gaan we naartoe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenOm nog maar van de taksen te zwijgen....
Als je geld genoeg hebt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk begrijp niet waarom iedereen dit zoveel vetter vindt dan de RS4 of M3. Alle drie de auto's vallen toch sowieso keihard op?
Dat je het model van de auto zelf niet graag ziet, daar kan ik nog inkomen... maar nu doet iedereen alsof deze Benz plots dé kar is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenBwa, keihard opvallen. Een RS4 vind ik toch wel tamelijk discreet, daar zal niemand naar omkijken. Behalve wij dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk begrijp niet waarom iedereen dit zoveel vetter vindt dan de RS4 of M3. Alle drie de auto's vallen toch sowieso keihard op?
Dat je het model van de auto zelf niet graag ziet, daar kan ik nog inkomen... maar nu doet iedereen alsof deze Benz plots dé kar is.
Ik weet het niet, maar geen "liefde-op-het-eerste-gezicht"
Deze C 63 AMG heeft dat wel. Ben eens benieuwd naar de kombi.
Comment
-
De RS4, de M3 en deze C 63 AMG zullen heel zeker mekaars concurrenten zijn. Ze zijn perfect vergelijkbaar met elkaar. Ze komen allen uit hetzelfde segment en zijn gebouwd door ieders 'sport'-afdeling. Om die rede hebben ze binnen hun merk dezelfde exclusiviteit.
Maar... elk zullen ze wel hun eigen karakter hebben. En het zullen net deze karaktertrekjes zijn, tesamen met het aspect van de looks, die de klant over de streep zullen moeten trekken.
Persoonlijk vind ik het 3 schitterende wagens. Als ik niet naar het budget zou moeten kijken, zou ik voorlopig voor de C gaan, omwille van de automatische versnellingsbak.
Als BMW echter met een soort DSG op de markt komt, kan het zijn dat ik mijn keuze moet herzien.
De Audi zou ik niet kiezen omwille van z'n leeftijd...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls BMW echter met een soort DSG op de markt komt, kan het zijn dat ik mijn keuze moet herzien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenGeen manuele M3 voor jou?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMaar... elk zullen ze wel hun eigen karakter hebben.
Zoals het eigelijk altijd al geweest is, en HOPELIJK ook zo zal blijven...
Stel je voor dat alle drie die karren 'dezelfde' zijn... saaie boel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNeen. Ik heb nu zelfs een beetje spijt dat onze 335i geen automaat is. Ik heb voor mezelf beslist geen manuele wagen meer te kopen...
Comment
-
Comment