Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De neus blijft dus het pijnlijke punt van deze auto (veel te hoekig, teveel "Lego"-stijl met die rechte hoek tussen rooster en motorkap), net zoals de styling van (minstens) de voorbumpers die me (véél) te agressief is ... maar voor de rest (zijkant, achterkant) vind 'k dit wel een knappe kar.
Als je op die tweede foto ziet hoe mooi de zijlijsten op de achterlijst aansluiten ... dan is 't maar een kleintje om in te beelden hoe knap een wat minder sjonnie voorspoiler in dezelfde stijl (in de plaats van die "Performance Package"-stijl) zou zijn. Jammer...
ach, met een dremel en een potje plamuur geraak je al ver
is er ook een hardwarematig verschil tussen de 63 uit de C, en de 63 uit de rest van het AMG-gamma? Ik zou niet direct weten wat, behalve misschien lucht in- en uitlaat...
Met andere woorden, kan je deze het vermogen van pakweg een S63 AMG geven, door wat aan de software te prutsen?
Neen, zuigers enzo zijn uit een ander, goedkoper materiaal
2018 A-Class, C-Class, E-Class, CLS-Class, S-Class, Sprinter and other Mercedes class info. Learn about Mercedes, research a new or used Mercedes class and view Mercedes photos on eMercedesBenz.
T-model lijkt vét! Nu alleen nog die neus wat minder sjonnie maken, een beetje waardig. Benz-like, kortom. Zie dat nu ... da's precies nen ouwe 190 waar een Auto5-tunerke zich op uitgeleefd heeft, met van die valse luchtribbetjes en grote spoilers en dikke mistpharen en échte fake powerdomes en zo.
De nieuwe Toyota Corolla (2002) scoort op alle punten. De moderne techniek en het ruime interieur zijn de sterkste punten. Daarbij maakt de vormgeving een sprong vooruit.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Deze wagen is de absolute top uit z'n klasse. Zowel qua concept (V8 met automaat) als qua looks bevalt deze AMG mij meer dan de M3 sedan en de RS4 sedan.
Spijtig dat zo'n 6,2 zo duur is qua rijtax...
Ik ben trouwens ook eens benieuwd wat de prijs zal zijn van deze wagen inclusief de opties die ik zou willen. Zou 'm veel duurder worden dan een vergelijkbare E90 M3?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Smaken & verwachtingen verschillen duidelijk, blijkbaar. Al had ik van jou wél altijd 't idee dat je voor kwaliteit ging.
Ik persoonlijk vind de C-klasse niet zo denderend mooi, 'k vind 'm te hoekig, en de AMG-addenda zijn véél te overdreven (en dan noemt men de nieuwe M3 "sjonnie"). Maar daar kan ik nog mee leven, want moddervet is 'ie zeer zeker.
Maar dat interieur, jongens toch wat een afknapper. 't Is niet alleen lelijk (dit zou slechts 'n povere score opleveren bij de camionettenklasse), 't zit ook zéér cheap ineen (knoppen ratelen + speling, navigatiescherm is zeer lelijk afgewerkt en klapmechanisme is gewoon verschrikkelijk lelijk, plastics zijn van lamentabele kwaliteit, verscheidene interieurpanelen zijn veel te dun waardoor ze gewoon te verschuiven/verduwen zijn, veel teveel verschillende soorten/kleuren plastic, verscheidene details zijn compleet te herzien, zoals bepaalde delen van de zetelbasisbekleding, de interieurhemel, ...), Mercedes heeft écht de budget-kaart getrokken, en dat geven rasechte Benz-liefhebbers én zelfs 'n mij bevriende Benz-dealer ook toe. De verkoop is bij de fleet helemaal niet wat 'ie zou moeten zijn, en zelfs de fleetkortingen tot 17% (duurdere C-modellen) en tot 23% (basic 200 CDI) zwengelt de verkoop niet genoeg aan. Uiteraard moet dat met een korrel zout worden genomen, aangezien 'ie natuurlijk 'n verkoper is, en winst wil maken. Maar toch. Anderzijds, 't is wel nen eerlijke kerel, en als er iets niet goed zit gaat 'ie dat wel metéén zeggen ook (in privé-kringen), 'ie verbloemt niks.
Steek 'n interieur in de C dat van de kwaliteit is (tactiel & visueel) van de W/S211, en 't is all okay. Nu is 't dat zeker niet. Een BMW E90 scoort niet denderend op dat vlak, en een M3 berline zal dus een zeer dure wagen zijn voor wat je "maar" krijgt binnenin ... maar bij de C 63 AMG is 't interieur nog minder kwalitatief én de auto is nog 'es duurder ook. Hopelijk ziet Benz 't snel in, sneller zelfs dan BMW 't ingezien heeft (en dat heeft toch ook 'n 4-tal jaar geduurd eer 't weer bergop ging met de interieurkwaliteit).
Smaken & verwachtingen verschillen duidelijk, blijkbaar. Al had ik van jou wél altijd 't idee dat je voor kwaliteit ging.
Ik persoonlijk vind de C-klasse niet zo denderend mooi, 'k vind 'm te hoekig, en de AMG-addenda zijn véél te overdreven (en dan noemt men de nieuwe M3 "sjonnie"). Maar daar kan ik nog mee leven, want moddervet is 'ie zeer zeker.
Smaken verschillen inderdaad. Maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat hij net iets minder te koop loop met zijn power als de BMW M3 Coupe. Nja tkan ook om een smaak gaan.
Comment