Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren eentje gezien!

Impressionant!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Gisteren eentje gezien!

Impressionant!!
      Waarda?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        Gisteren eentje gezien!

Impressionant!!
        Foto's?

Comment

• Ik vind hem prachtig , heb het in een Italiaans automagazine moeten "lezen" dat hij was gelanceerd .

Comment

• Kwijl kwijl liever dan de M3 coupé

Comment

• Ik denk dat ik een nieuwe favoriete Mercedes hebt, zelden zo'n lekkere Duitse wagen gezien...

Comment

• Deze kar komt momenteel voor de M3 en de RS4 op mijn verlanglijstje! (Hoewel ik niet weet hoe hij rijdt...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Zijn dat geen BS velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    Waarda?
                    't Was in de buurt van de Ring dat we hem gespot hebben. Foto's heb ik niet...

Comment

• Spijtig dat ie geen panoramisch dak heeft, dat zou het plaatje hebben afgemaakt.

Comment

• Echt een prachtige wagen in die kleur!

Comment

• Toch wel een heerlijke wagen. Die agressieve look staat deze C zeer goed...

Het is ook de eerste keer dat ik deze multispaak-velg van AMG graag zie. Op andere modellen lijkt deze velg zo klein.

Volgens mij gaat deze Mercedes het knapste zijn in 't zwart omdat 'm chromé raamomlijsting heeft.

Schitterende wagen...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Op de SLK staan die velgen toch nét iets knapper, maar hier zijn ze zeker ook niet mis
                            Wat een auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Kwijl kwijl liever dan de M3 coupé

Nog altijd niet weggeblazen, maar op die foto's kan hij mij al veel beter bekoren! Prachtige velgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Of moet ik dit interpreteren als het teken dat AMG het moe is om énkel maar die typische AMG-klant over de vloer te krijgen? Dan moeten ze dringend iets aan hun prijzen doen.
                                Ik heb van 't weekend het tijdschrift "Auto Zeitung" gekocht. Daarin staat een 'Kaufberatung' van de nieuwe C-klasse alsook de basisprijs voor de C 63 AMG...

De basisprijs in Duitsland is €67700 voor een C 63 AMG, terwijl de M3 €66650 en de RS4 €71700 kost.

Als dat geen goede zet van Mercedes is...
                                OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Ik heb van 't weekend het tijdschrift "Auto Zeitung" gekocht. Daarin staat een 'Kaufberatung' van de nieuwe C-klasse alsook de basisprijs voor de C 63 AMG...

De basisprijs in Duitsland is €67700 voor een C 63 AMG, terwijl de M3 €66650 en de RS4 €71700 kost.

Als dat geen goede zet van Mercedes is...

en staat er iets bij over basisuitrusting?

Dat lijkt me twee keer niets, toch voor een AMG... damn, dat zijn we idd niet gewoon van mercedes

Als ze natuurlijk de prijs omlaag gehaald hebben, en hem leveren zonder sportstuur, sportstoelen, boordcomputer, radio-cd, leder, electrische ruiten, mistlampen, regen- en lichtsensor, ... betekent deze zet nog niet veel, dan bevestigen ze alleen nogmaals hun gierigheid op het vlak van optiebeleid

Comment

• Neen, er staat niets bij over de standaard uitrusting. Wel staat er bij dat de C 63 AMG standaard zal uitgerust worden met een 7-traps automaat met paddles aan het stuur.

In deze kaufberatung staan de opties van de andere versies wel uitvoerig beschreven, net als het optionele AMG-pakket. Ik ga ervan uit dat een C 63 AMG minstens dezelfde uitsrusting zal meekrijgen als een C Avantgarde met AMG-pakket. Dat wil dus zeggen dat een C63 AMG niet moet onderdoen voor een M3...
                                    OO 00 OO

Comment

Neen, er staat niets bij over de standaard uitrusting. Wel staat er bij dat de C 63 AMG standaard zal uitgerust worden met een 7-traps automaat met paddles aan het stuur.

In deze kaufberatung staan de opties van de andere versies wel uitvoerig beschreven, net als het optionele AMG-pakket. Ik ga ervan uit dat een C 63 AMG minstens dezelfde uitsrusting zal meekrijgen als een C Avantgarde met AMG-pakket. Dat wil dus zeggen dat een C63 AMG niet moet onderdoen voor een M3...
                                      zeer goeie zet dus!

niets voor u, ipv uw 335i?

Comment

• Als vervanger voor de 335i? Neen... Dan vind ik een M3 nog steeds knapper.

Ik zie zo'n C 63 AMG als DE ultieme kilometervreter, en dus eerder iets voor mij als opvolger van de 530d. Deze wagen is comfortabel, heeft een automaat, kan dienen als gezinswagen met 4 deuren, is toch wel ruim genoeg, maar vooral... deze wagen is zeer snel en betaalbaar.

Ik zie er mij wel 40.000km per jaar mee afmalen...
                                        OO 00 OO

Comment

Als vervanger voor de 335i? Neen... Dan vind ik een M3 nog steeds knapper.

Ik zie zo'n C 63 AMG als DE ultieme kilometervreter, en dus eerder iets voor mij als opvolger van de 530d. Deze wagen is comfortabel, heeft een automaat, kan dienen als gezinswagen met 4 deuren, is toch wel ruim genoeg, maar vooral... deze wagen is zeer snel en betaalbaar.

Ik zie er mij wel 40.000km per jaar mee afmalen...
                                          *kuch* ...verbruik... *kuch*....naftprijs...*kuch*

ahja, zaakvoerder zijn heeft zo wel z'n voordelen

Comment

Working...
                                          X