Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Nooit, denk ik. 'k Heb daar eigenlijk geen tijd meer voor. De RS4 heb ik zeer kort gereden, de M3 net hetzelfde. Misschien ga 'k 'es op een C63 beslag kunnen leggen bij 'n familielid van me (die er ZEKER géén wil, want 'ie vindt 'm net zo lelijk als ik, en 'ie zal dus zeker de E55K niet vervangen). Maar samen testen? Pfff, da's zeer moeilijk om geregeld te krijgen, en 'k heb zowiezo al geen tijd meer (werk, gezin, sport).
Ik kan me toch zo geen ding veroorloven. En moest ik dat wél kunnen, dan kwam er een jong tweedehandse RS4 Avant. Kous af. Van zodra de M3 met gerobotiseerde bak als jonge tweedehands beschikbaar zouden zijn, zou 't er zo-eentje zijn. De C vind ik in globo lelijk, en binnenin een ramp (looks + afwerking), de C63 vind ik wel vet maar véél te "BMW" (= sjonnie, opvallend, extravert) en tegenover de Audi en de BMW zeer onaantrekkelijk (duurder, veel hogere taxen, automaat).
Life is easy if you ain't got the money to buy such a thing.
Da's één mening. AMS (vergelijking tussen de AMG en de M) testte 't omgekeerd. Hangt blijkbaar een beetje af van wat je zoekt in zo'n auto, dus.
90% van de reviews en comparo's die ik gelezen heb zeggen allemaal hetzelfde: de M3 is een precisie instrument. Echter het stuurgevoel is té licht en iets te vaag (off-centre numbness). Ook de versnellingsbak is net niet zo goed als die van de RS4.
Comment