Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
True. Op de openbare weg haal je dat verschil er niet uit, tenzij je insane bezig bent.
Op circuit kan een miniem verschil voor minder geoefende rijders weldegelijk goed voelbaar zijn, net om wille van 't feit dat de "betere" auto de mindere talenten van die rijder beter ondersteunt, en je dus niet zo "snel" in de problemen komt.
Maar all in all zal er slechts 'n minimaal verschil.
Is't niet zo dat beter presterende auto's vaak net moeilijker allround te berijden zijn, en zodus ook slechter presteren in handen van "minder" ervaren mensen??
Is't niet zo dat beter presterende auto's vaak net moeilijker allround te berijden zijn, en zodus ook slechter presteren in handen van "minder" ervaren mensen??
Neen. Mooi voorbeeld: E46 M3 CS vs. B7 RS4. In de handen van een "toppiloot" is de M3 een zucht sneller op circuit, maar iemand die een gewone chauffeur is gaat met die RS4 'n pak sneller rond gaan.
Zalig gewoon!
Een 'normale' C63 zal wel iets minder extreem zijn zeker?
Met dat gebrul zou ik mij niet direct op de weg durven te begeven, dus hopelijk maakt de straatversie heel wat minder lawaai....Als je dat 's morgens start in je garage is het hele huis (en de buren ook) direct wakker.....
Met dat gebrul zou ik mij niet direct op de weg durven te begeven, dus hopelijk maakt de straatversie heel wat minder lawaai....Als je dat 's morgens start in je garage is het hele huis (en de buren ook) direct wakker.....
I like!
Amai, ik hoop dat een C63 voor de baan ook zo klinkt
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment