Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    www.autogids.be

zo'n 2.630€ (jaarlijkse) tax, 5000€ BIV, verzekering is zeker niet min en op korte ritjes waarschijnlijk rond de 20L/100km..... maar je krijgt er wel iets voor terug

enne... een 320 maken ze (al een tijdje) niet meer. De 350 wel, eveneens een schitterende motor.
    OK...bedankt !!! Maar die 20L/100km...aiai....
    en 'k had het op een 320 diesel (zou buiten de AMG nooit echt een benzine kopen..)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
      Vraagje : ik ga mij volgend jaar een nieuwe wagen kopen en ik heb heel veel zin om mij een C63 aan te schaffen (rij nu met een 220CDI sportcoupe)
      Euh, maak je nog snel een topic aan over deze auto?

Comment

• Is deze C63 AMG al voorgesteld in België?
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Niet dat ik weet, neen. Zelfs nog niet in Duitsland, als 'k me niet vergis.

Comment

• Ah, OK. Eigenlijk zou ik wel eens naar de officiële voorstelling van deze C willen gaan. Ik vrees echter dat het enkel zal zijn voor kandidaat-kopers...
            OO 00 OO

Comment

• Dat zijt gij, of ge behoort toch bij de mensen die in de mogelijkheid zijn. Da's genoeg, en als Benz jou dan niet op die opening wil, dan schort er iets aan hun manier van zaken doen. Wees maar zeker dat je 'n ticketje krijgt, als je daar gewoon om gaat vragen. Ga met de 335i, vermeld dat 'ie vliegt ten voordele van een M3, maar dat de AMG ook 'n kanshebber is. *sakosj*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Dat zijt gij, of ge behoort toch bij de mensen die in de mogelijkheid zijn. Da's genoeg, en als Benz jou dan niet op die opening wil, dan schort er iets aan hun manier van zaken doen. Wees maar zeker dat je 'n ticketje krijgt, als je daar gewoon om gaat vragen. Ga met de 335i, vermeld dat 'ie vliegt ten voordele van een M3, maar dat de AMG ook 'n kanshebber is. *sakosj*
                en parkeer dat ding wel met de 2 uitlaten richting showroom. Zodat ze niet denken 'wat komt die gast met z'n 320d hier zagen'...

Comment

• Jah.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                    Euh, maak je nog snel een topic aan over deze auto?
                    Dat zal niet meer nodig zijn zeker..jij hebt er vrijwel alles al over gezegd....
                    't is maar dat de mijne afgeschreven is want ben er eigenlijk heel tevreden van...nooit echt problemen gehad in die 5 jaar....

Comment

• had dat eens wat rapper gezegd
                      ik had mss wel intresse gehad, was't een automaat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                        Dat zal niet meer nodig zijn zeker..jij hebt er vrijwel alles al over gezegd....
                        't is maar dat de mijne afgeschreven is want ben er eigenlijk heel tevreden van...nooit echt problemen gehad in die 5 jaar....
                        Gewoon een paar foto's in het Mercedes-Benz lovers topic dan

Comment

• Comment

• Er is iets mis mee qua verhoudingen, maar hij is echt wel über-ruig.

Comment

• Ik vind hem eigenlijk echt wel vet. Enige zaken die ik anders had willen zien: de voorbumper (de stijl is anders dan bij iets oudere AMG's) en de plaatsing van de achterlichten (te laag).
                              Moest ik zelf moeten opdraaien voor de kosten van de wagen, ik zou allicht een E92 verkiezen, maar mocht ik hem gewoon krijgen, dan zou ik de AMG toch durven verkiezen. Benieuwd wat Top Gear erover zal schrijven.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Gisteren heb ik in Hasselt centrum een zilvergrijze C gezien met AMG-pakket en 17" wielen. Persoonlijk vind ik dat pakket een must voor de C. Zo'n C63 is nog ruiger doordat 'm breder is en heeft ook nog grotere velgen. Werkelijk een mooi machien...
                                OO 00 OO

Comment

• In combinatie met dat AMG-pakket vind ik 17" toch wel te klein hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                    Ik vind hem eigenlijk echt wel vet. Enige zaken die ik anders had willen zien: de voorbumper (de stijl is anders dan bij iets oudere AMG's) en de plaatsing van de achterlichten (te laag).
                                    Moest ik zelf moeten opdraaien voor de kosten van de wagen, ik zou allicht een E92 verkiezen, maar mocht ik hem gewoon krijgen, dan zou ik de AMG toch durven verkiezen. Benieuwd wat Top Gear erover zal schrijven.
                                    ²²²²²

Comment

• Toch al 1 vergelijking.

man die C63 AMG is snel

Oke, het lijkt duidelijk dat wat we allemaal verwacht hadden blijkbaar toch weer werkelijkheid is. Mercedes heeft vooruitgang geboekt, maar kan toch nog niet die pure rijsensatie bieden van een M3. Daarvoor zal het waarschijnlijk wachten worden op een Black Series versie.

Hoe dan ook ben ik van mening dat er hier maar weinigen zitten die echt dat onderste uit de kan kunnen halen van dergelijke auto's, en dus van het grootste minpunt van de C niet veel zullen merken.
                                      Last edited by ; 28/10/2007, 13:43.

Comment

• Ik las in ... euhm ... één of ander tijdschrift (naam kwijt) dat 'ie zéér dicht komt. 't Verraste zelfs de tester. Enkel bij zeer snelle bochten en richtingswisselingen wordt 'ie een beetje vaag/vager dan de M3, voor de rest is er (luidens dat artikel) geen verschil. Alhoewel, 't was geen vergelijking maar gewoon een test van de C 63.

Grunt heeft 'ie des te meer, die AMG.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                          Hoe dan ook ben ik van mening dat er hier maar weinigen zitten die echt dat onderste uit de kan kunnen halen van dergelijke auto's, en dus van het grootste minpunt van de C niet veel zullen merken.
                                          True. Op de openbare weg haal je dat verschil er niet uit, tenzij je insane bezig bent.

Op circuit kan een miniem verschil voor minder geoefende rijders weldegelijk goed voelbaar zijn, net om wille van 't feit dat de "betere" auto de mindere talenten van die rijder beter ondersteunt, en je dus niet zo "snel" in de problemen komt.

Maar all in all zal er slechts 'n minimaal verschil.

Comment

Working...
                                          X