Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben trouwens blij dat ze de chromé bagetjes langs de bumpers en de zijkanten eraf hebben gelaten.
    nls2000

Comment

• Zalig!

Vette zetels

Comment

• Belachelijk dat lederen zetels niet standaard zijn.

Is Command standaard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Belachelijk dat lederen zetels niet standaard zijn.

Is Command standaard?
          Yep, zou idd standaard zijn.
          nls2000

Comment

• Performance pack is wel niet te selecteren blijkbaar.
            nls2000

Comment

• Mijne zou 'maar' 85000 euro kosten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Performance pack?
                Sperdifferentieel, composietremmen, ietsje lager, zeer harde vering naar't schijnt, 19'' velgen, alcantara op't stuur.

Moet de C nog meer een Circuit-beestje maken.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                  Sperdifferentieel, composietremmen, ietsje lager, zeer harde vering naar't schijnt, 19'' velgen, alcantara op't stuur.

Moet de C nog meer een Circuit-beestje maken.

Is de begrenzer niet op 280 gezet en heeft hij niet extra transmissie koeling?

Comment

• Ongelooflijk vet natuurlijk, maar dan wordt hij voor dagelijks gebruik wel minder geschikt gok ik zo.

Comment

• Ben vandaag naar de dealer geweest voor een offerte van een C63 break.

Als je Nappa lederen zetels neemt, moet je er ook de electrisch verstelbare zetels met geheugen bij nemen, wat de prijs direct opdrijft. Standaard komt ie in deels leder,deels stofbekleding.

Standaard :
                      Neerklapbare achterbank 1/3-2/3
                      knie airbags bestuurder
                      linguatronic Nederlands
                      Electrisch schuifdak in glasuitvoering
                      Automatische 7-traps versnellingsbak
                      Tempomat (cruise control) en Speedtronic
                      Indicator lage bandendruk
                      Comand APS met DVD lezer en navigatiesysteem harde schijf
                      Automatische klimaatregeling 'Thermatic'
                      Electrisch bediende ruiten (4) met comfort bediening
                      Koplampsproeiers
                      Afslagverlichting via mistlamp
                      Sierelementen in aluminium
                      AMG styling kit (of course)
                      Verbrede zijvleugels voor AMG velgen
                      AMG lichtmetalen velgen 18" (5 spaaks), mixed bandenmaat
                      Wegsleep en interieurbeveiliging
                      Avantgarde
                      Adaptieve remlichten
                      en nog wat kleinigheden...

Wel te betalen : AMG voetmatten (82€), Bi-Xenon koplampen (852€)...had toch standaard mogen zijn....
                      Prijs : 62.900€
                      Korting 3.774€
                      Lak : 755 €

Ben nu toch wel a h twijfelen tss een berline en een break...

1 voordeel....volgende week proefrit met een E63...zelfde motor....

De break zou op het Autosalon van Brussel in premiere gaan....

Comment

• Ik zou het leder toch wel nemen, Gunther. Hoewel je dan eigenlijk ook weer stoelverwarming bij moet pakken.

Verder is de standaarduitrusting wel dik, wat moet je opleggen voor een panoramadak?

Ongelooflijk strakke kar, overweeg je serieus zoiets te kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Is de begrenzer niet op 280 gezet en heeft hij niet extra transmissie koeling?
                          Dat zou zeer goed mogelijk zijn.

Ik somde de zaken op waarvan ik zeker wist dat ze erop stonden. (Ik vergat de '...' erachter te zetten )

2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                            Ben
                            Wel te betalen : AMG voetmatten (82€), Bi-Xenon koplampen (852€)...had toch standaard mogen zijn....
                            Prijs : 62.900€
                            Korting 3.774€
                            Lak : 755 €

Ben nu toch wel a h twijfelen tss een berline en een break...

1 voordeel....volgende week proefrit met een E63...zelfde motor....

De break zou op het Autosalon van Brussel in premiere gaan....
                            Zijn de Xenon-lichten niet standaard op een C Avantgarde?

Van de vloermatten vind ik ook schandalig...

En gaan voor de break!

2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

Ik zou het leder toch wel nemen, Gunther. Hoewel je dan eigenlijk ook weer stoelverwarming bij moet pakken.

Verder is de standaarduitrusting wel dik, wat moet je opleggen voor een panoramadak?

Yep, boekhouder is al verwittigd...alleen nog 1 klein detail...het vrouwtje overtuigen van dat beest...zal ze volgende week eens meenemen in de E63....

Comment

Zijn de Xenon-lichten niet standaard op een C Avantgarde?

Van de vloermatten vind ik ook schandalig...

En gaan voor de break!
                                Naast de Xenon lampen staat er toch geen 0,0 €, dus vrees ik het ergste....

Comment

Ik zou het leder toch wel nemen, Gunther. Hoewel je dan eigenlijk ook weer stoelverwarming bij moet pakken.

Als je voor het leder gaat mag je er direct 3429 € bijrekenen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Uiteindelijk heeft deze wagen alles wat ik wil.

- De sound van een dikke V8. Zeker bij zo'n AMG is de sound zeeeer vet.
                                    - De exclusiviteit van een AMG
                                    - Het comfort van een Mercedes
                                    - De automatische versnellingsbak
                                    - Ruig uiterlijk
                                    - Gebruiksgemak als gezinswagen

Uiteindelijk zou dit de dagelijkse wagen van mijn vrouw worden en de weekendwagen voor het gezin. De 530d zou ik nog enkele jaren willen houden om naar de klanten te rijden...

Ik ga eens polsen wat mijn madam vind van zo'n C, maar ik vrees voor het ergste...

Idd, maar je mag wel geen GPS nemen, want dat vind ik zo triestig aan de nieuwe C, echt heel zwak eigenlijk, maar voor de rest niets dan lof!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                      Black is also nice:

Zalig zo in het zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        Idd, maar je mag wel geen GPS nemen, want dat vind ik zo triestig aan de nieuwe C, echt heel zwak eigenlijk, maar voor de rest niets dan lof!
                                        Standaard op de AMG.

2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

Standaard op de AMG.
                                          Echt, ej das minder, op een sportieve wagen moet je die keuze net wel laten...

Comment

Working...
                                          X