Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tzou me iig verbazen omdat ze dan veel meer geld moeten uitgeven aan ontwikkeling en productie, om uiteindelijk trager te werken, en dezelfde motor te hebben met minder vermogen.

Met software kan je toch alles, dus waarom niet zo?

Comment

• Ik ben hem al beu gezien tenminste, hij boeit me niet meer. erg vreemd. Een gewone C vind ik nog steeds erg mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Als het effectief zo in de MTZ stond zal het wel correct zijn, aangezien de grotere artikels in MTZ geschreven worden ingenieurs van de constructeur, en niet door journalisten.

Jammer dat ik geen toegang meer hebt tot het websitegedeelte met alle artikels. Anders was het in 1-2-3 gecheckt.
        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Heeft er al iemand enig zicht op de verkoopsprijs hier in Belgie ? Volgens de dealer (Autoterminus Oostende) gaat ie vanaf 3 december in voorverkoop (mogelijkheid tot bestelling), maar hij wist nog niet aan welke prijs....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
            Heeft er al iemand enig zicht op de verkoopsprijs hier in Belgie ? Volgens de dealer (Autoterminus Oostende) gaat ie vanaf 3 december in voorverkoop (mogelijkheid tot bestelling), maar hij wist nog niet aan welke prijs....
            Je kan hem nu ook al bestellen hoor

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
            2012-...
            '07 BMW 118d

Comment

• 2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

Heeft er al iemand enig zicht op de verkoopsprijs hier in Belgie ? Volgens de dealer (Autoterminus Oostende) gaat ie vanaf 3 december in voorverkoop (mogelijkheid tot bestelling), maar hij wist nog niet aan welke prijs....

60700 excl btw voor berline, break zo'n 3000 euro duurder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
                  Bedankt !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
                    Die prijzen vallen nog mee vindt ik. Ik dacht dat we mochten rekenen op prijzen richting de 100 000 euro. Hoeveel kost een M3 eigenlijk?

Comment

• Audi RS4 berline : 76.060 EUR (niet meer leverbaar)
                      BMW M3 berline : 67.650 EUR
                      Mercedes-Benz C 63 AMG berline : 73.447 EUR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Audi RS4 berline : 76.060 EUR (niet meer leverbaar)
                        BMW M3 berline : 67.650 EUR
                        Mercedes-Benz C 63 AMG berline : 73.447 EUR
                        Als ze daar nu wat korting zouden willen op geven en met verkoop van huidige wagen moet dat toch te doen zijn he ? Alleen nog eens navragen wat een omnium hierop kost....

Comment

• Zeer vette wagen! Enkel spijtig van die kieuwtjes in de voorbumper, maar dat is maar een detail.

Comment

• die keiuwen zijn overdone, maar dat zijn leds ook en het blijkt een hype

die kieuwen zullen dat ni worden

Comment

• Heeft er iemand enig idee of er ook een "C55" op basis van de W204 uitgebracht wordt ?

Comment

Heeft er iemand enig idee of er ook een "C55" op basis van de W204 uitgebracht wordt ?
                                Ik zou er niet op rekenen
                                Ik heb wel iets opgevangen over een C400 (ik geloof 6-cyl bi-turbo), om de BMW 335i en Audi S4 te beconcurreren.
                                Dit zijn echter geruchten, maar ik zou er niet van verschieten omdat er een enorm gat is tussen de C350 en C63, en 6-cyl turbo's "in" zijn (de S4 krijgt er waarschijnlijk ook een).

Comment

• Dit fotootje had ik nog niet gezien.

nls2000

Comment

Heeft er iemand enig idee of er ook een "C55" op basis van de W204 uitgebracht wordt ?
                                    Neen.

Men is gestopt met het produceren van de 55-motor.

Enkel de 55K wordt nog gebouwd voor de SL en de G.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Zeer vette wagen! Enkel spijtig van die kieuwtjes in de voorbumper, maar dat is maar een detail.
                                      Ik vond het ook eerst wat wennen, maar nu vind ik het echt knap, die kieuwen verlengen perfect de boog van de kassen.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                      2012-...
                                      '07 BMW 118d

Comment

• Ik heb gisteren een ganse tijd op de duitse Autobahn achter een C 63 AMG gereden...

Het is een beest van een auto.

Bij het tanken stond hij voor me en heb ik even van dichtbij en binnenin kunnen kijken...

De M3 gaat hier echt een héél zware concurrent aan krijgen....

Comment

• jij bent subjectief

Comment

Working...
                                          X