Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    staat deze al in de showroom?

Daarstraks gehoord dat er bij Hermans eentje zou staan, een C 63 Break... geen idee of het waar is, maar ik ga morgen toch eens langs rijden om te checken
    Dat zou mij zéér sterk verbazen.

Ik dacht dat de eerste C63 breaks geleverd zouden worden ergens eind maart.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
      Dat zou mij zéér sterk verbazen.

Ik dacht dat de eerste C63 breaks geleverd zouden worden ergens eind maart.
      zelf had ik ook eerder het vermoeden dat het om een C Break met AMG-pack zou gaan... maar ik ga morgen toch eens zien, je weet nooit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
        spaB ( waar zit die stomme letter trouwensn? ) mit ein C63

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Het geluid is wel...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Impressive

Comment

• Idd zot geluid én knappe drift!
            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
              Idd zot geluid én knappe drift!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Het geluid is wel...
                Da's de DTM-versie.

Op mijn C63 komt er meteen die uitlaat op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  Doe het hem maar eens na
                  nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten

Ik zou'm echt in't wit durven nemen. IRL gezien en zie dikwijls een witte C met AMG pakket, man dat is knap! Toont meteen een pak groter ook.

Iemand handig met photoshop die er een donkere achtergrond op kan shoppen?

Voor het eerst in jaren ben ik gek van een Mercedes.
                    Deze nieuwe C-klasse in AMG-pakket is echt om je vingers af te likken...
                    Vooral in break-versie begint m'n hart sneller te bonzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                      Doe het hem maar eens na
                      Klopt, zo'n geluid produceren kan ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Klopt, zo'n geluid produceren kan ik niet.
                        En geen enkele M trouwens
                        Last edited by Mercedeske; 21/12/2007, 00:17.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Ga zoeken in Duitsland achter een mooi exemplaar.

Trouwens tussen een 320 CDI en een C63 zit er wel een immens verschil. Qua verbruik, onderhoud, tax, ..

'k Vind het een beetje raar dat je nu plots voor een (veel) kleiner model gaat..

Geen M3 of RS4?
                          Ik had een 'psychologische' grens op 70.000 € gezet en niet hoger....mijn kleiner model kost ook nog altijd 60.000 (met opties)...'k vind het zelf ook spijtig maar die 76.000 kan ik voor mezelf niet verantwoorden....

Ik ben wat je noemt 'merkenblind'...vind de M3 en RS4 ook zalige wagens, maar ben toch meer gehecht aam Mercedes......

Comment

• deze wages is echt superknap!!
                            dit is een van de enige haalbare ( de cl amg, cls amg, sl amg, s amg, slr en co. kunnen mij ook bekoren, maar zijn een stapje hoger qua prijs) mercedes die mij weet te overtuigen!!

dat geluid kan idd geen enkele (standaard) M tegen op
                            en ik ben normaal een bmw-man

Comment

• AMG heeft altijd al veel knappere sounds gehad dan de concurrentie: hun donderende brulsounds zijn al langer dan vandaag hun handelsmerk. Ik hoor die traagdraaiende V8 ook liever dan gelijk welke high rev engine.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                AMG heeft altijd al veel knappere sounds gehad dan de concurrentie: hun donderende brulsounds zijn al langer dan vandaag hun handelsmerk. Ik hoor die traagdraaiende V8 ook liever dan gelijk welke high rev engine.
                                Bwah, zo traag draait de M156 nu ook weer niet.. 7500 rpm rev limiter.

En toch klinkt hij niet zo goed als een Amerikaanse pushrod V8.

Comment

• Max vermogen is op 6.800 tpm, dus wat moet je nog bij 7.500 tpm gaan zoeken? Lijkt me trouwens compleet useless, 700 tpm verder laten draaien dan max toerental, bij 'n atmosferische benzine is 300 tpm meer dan voldoende.

Ik noem dat geen high rev engine. 't Is al hoog, ja, maar 't blijft een "sportmotor", en dan is 6.800 tpm niet indrukwekkend.

Anderzijds, de 6,2-liter is fenomenaal. I LOVE it. Maar 'ie moet 't van z'n cilinderinhoud hebben.

Comment

• tis niet omdat 'ie op 6800rpm z'n max. vermogen heeft, dat 'ie op 7500rpm géén vermogen meer heeft hé.

Men laat het max. toerental van een motor zoveel hoger liggen, zodat je, wanneer je opschakelt, meteen dichter tegen het toerental met maximum vermogen zit.

lijkt me niet zo onlogisch.

Comment

• en of dat nu 400 toeren is of 700, maakt niet zo heel veel uit, me dunkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        tis niet omdat 'ie op 6800rpm z'n max. vermogen heeft, dat 'ie op 7500rpm géén vermogen meer heeft hé.

Men laat het max. toerental van een motor zoveel hoger liggen, zodat je, wanneer je opschakelt, meteen dichter tegen het toerental met maximum vermogen zit.

lijkt me niet zo onlogisch.
                                        Ja dat weet ik ook wel, maar als je 'n correct afgestemde versnellingsbak hebt (moet met 7 versnellingen niet moeilijk zijn), is 't ideaal als ge een paar 100 toeren over 't toerental van 't maximum vermogen heen gaat, want het is niet de bedoeling om na 't schakelen OP het maximum vermogen te zitten, ge moet er naartoe werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          en of dat nu 400 toeren is of 700, maakt niet zo heel veel uit, me dunkt.

Ge moet 'es wat vermogenscurves beter bekijken, peizek.

Dat, gecombineerd met 't feit dat extra toeren zoveel meer belastend zijn, zou je toch 'n andere conclusie moeten doen maken.

Comment

Working...
                                          X