Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Zo een vette ketel! Het interieur is zeker niet 100%, maar dat zijn die van de concurrenten ook niet.

Een GPS van Mercedes zou er evenwel NOOIT inkomen.

Brodit + draagbaar GPS = €400
    Ja , amai, das véél knapper!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Ja , amai, das véél knapper!
      Héhé veel knapper is het niet, maar als je het niet nodig hebt en het steekt weg stoort het ook niet.

Ik vind het persoonlijk het minst geslaagde aan het interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
        Héhé veel knapper is het niet, maar als je het niet nodig hebt en het steekt weg stoort het ook niet.

Ik vind het persoonlijk het minst geslaagde aan het interieur.
        Die GPS stoort toch ook niet als ie weggeklapt is?

Comment

Die GPS stoort toch ook niet als ie weggeklapt is?
          Maar dan zie je al de rest niet, of is het louter en alleen gps?

Comment

• Das enkel GPS.

Radio enzo zit daaronder.

Comment

Das enkel GPS.

Radio enzo zit daaronder.
              Het beeld met de frequentie, gsm, enzovoort zal ook wel op dat scherm staan hoor.

Maar dat kan je wss even goed op je schermpje aan je tellers laten verschijnen.

Ik vind dat GPS scherm eigenlijk nog het 'duurst' ogen in het interieur omwille van de glanzende kader. Zeker niet mis.

En echt zalig dat de AMG kokervormige tellers (SL style) krijgt ipv platte zoals de basis C's.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                Het beeld met de frequentie, gsm, enzovoort zal ook wel op dat scherm staan hoor.

Maar dat kan je wss even goed op je schermpje aan je tellers laten verschijnen.

Ik vind dat GPS scherm eigenlijk nog het 'duurst' ogen in het interieur omwille van de glanzende kader. Zeker niet mis.
                Ja, die info ook, maar die staat ook op je dash.
                Evenals pijlen hoe je moet rijden per GPS.

Dat scherm is eigenlijk enkel voor de overzichtskaart en de instellingen te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten

Oké.

Miljaarde, wat een kar. Qua looks is 't niet 100% m'n goesting, maar de rest (het totaalpakket) zou daar integraal komaf mee maken...

En zo moet 'ie, in 't zilver (of zwart), niet in dat verdommese wit van de laatste tijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

En zo moet 'ie, in 't zilver (of zwart), niet in dat verdommese wit van de laatste tijd.

SO TRUE!

Comment

• Mooiste voorste wielkas die ik ooit gezien heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Oké.

Miljaarde, wat een kar. Qua looks is 't niet 100% m'n goesting, maar de rest (het totaalpakket) zou daar integraal komaf mee maken...

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        SO TRUE!
                        Toch, dat wit vanop 't salon

nls2000

Comment

• Benz moet bijna altijd zwart.

Comment

• Kweet niet, het grijs doet hem veel meer als beest overkomen! Ik zou nooit een witte C63AMG nemen!

Comment

• Ik zou wit zelf nooit kopen maar ik vind het wel passen bij bepaalde wagens. Deze wagens moeten wel in een sportieve outfit uitgedost zijn om mooi te zijn in het wit. Zo vind ik bijvoorbeeld een Porsche 997 Carrera niet mooi in het wit, maar een GT3 dan weer wel. Een BMW 3 coupé vind ik enkel mooi in 't wit als deze uitgedost is met een M-Sportpakket en 19" wielen en als het een M3 is natuurlijk. Elke wagen die eerder stijlvol voor de dag komt zoals sowieso IEDERE Mercedes of een Audi A5 of een standaard Porsche 997 vind ik lelijk in het wit.
                              In Frankfurt stond er naast deze C ook nog een CL 65 AMG in 't wit... VRE-SE-LIJK lelijk...

Maar goed... Goesting is koop...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Net gans het topic doorlopen en er staat geen enkele deftige pic van een zwarte. Iemand?

EDIT: een foto bedoel ik dus hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Kweet niet, het grijs doet hem veel meer als beest overkomen! Ik zou nooit een witte C63AMG nemen!
                                  Eigenlijk moet een AMG in het zilver zijn om de legendarische naam 'Silverpfeil' in ere te houden...
                                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                    Net gans het topic doorlopen en er staat geen enkele deftige pic van een zwarte. Iemand?

Daar wacht ik ook al een hele tijd op.
                                    De enige foto van een zwarte is nog van een licht gecamoufleerde break. Ik zal eens effe zoeken...
                                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Eigenlijk moet een AMG in het zilver zijn om de legendarische naam 'Silverpfeil' in ere te houden...
                                      Zo kan je het ook bekijken! En it makes sense! Een zilverkleurige E63...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                        Net gans het topic doorlopen en er staat geen enkele deftige pic van een zwarte. Iemand?

haha droge kerel

Comment

• zalig in feite

Comment

Working...
                                          X