Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
    Black is also nice:

Komt hier goed tot z'n recht door de witte achtergrond.
    ZWART

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
      ZWART
      ²
      Hij krijgt er iets mysterieus, agressiefs door. Alleen: de achterlichten passen niet bij een wagen die men zulke eigenschappen zou toeschrijven. Beetje jammer.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
        Yep, boekhouder is al verwittigd...alleen nog 1 klein detail...het vrouwtje overtuigen van dat beest...zal ze volgende week eens meenemen in de E63....
        Zeg gewoon dat je een sensible family wagon/saloon koopt met een leuke bodykit.

Comment

• Ik zou'm echt in't wit durven nemen. IRL gezien en zie dikwijls een witte C met AMG pakket, man dat is knap! Toont meteen een pak groter ook.

Iemand handig met photoshop die er een donkere achtergrond op kan shoppen?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• Heeft iemand een idee van de prijs van het Performance pakket?

2012-...
            '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten

Ik zou'm echt in't wit durven nemen. IRL gezien en zie dikwijls een witte C met AMG pakket, man dat is knap! Toont meteen een pak groter ook.

Iemand handig met photoshop die er een donkere achtergrond op kan shoppen?
              U vraagt, wij draaien. Tis niet 100% maar wil er ook nie meer tijd aan besteden.

Comment

• Thanks! Ziet er goed uit!

2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• ziet er inderdaad goed uit. ferm agressief

Comment

• Voor zij die het M3 topic bewust neit bezoeken:

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• spaB ( waar zit die stomme letter trouwensn? ) mit ein C63

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• [quote=Rabbit;2321134]spaB ( waar zit die stomme letter trouwensn? ) quote]

Bij Word onder de code ALT225

Comment

• Ik kan nog niet kiezen tussen beide, ik wacht af tot de M-DCT beschikbaar is én dan pas kan ik mijn definitieve mening uiten ..

Comment

• lekkere wagen!
                            62900 voor de amg?

trouwens : "hen at 8pm we get the last Top Gear of the series, which sees the boys triple testing the new BMW M3 against a Merc C63 AMG and an Audi RS4, to find out which one handles the best and which one makes you look like a hair-gelled weasel."
                            Last edited by ; 20/12/2007, 10:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spidey Bekijk Berichten
                              lekkere wagen!
                              62900 voor de amg?

trouwens : "hen at 8pm we get the last Top Gear of the series, which sees the boys triple testing the new BMW M3 against a Merc C63 AMG and an Audi RS4, to find out which one handles the best and which one makes you look like a hair-gelled weasel."
                              BTW niet inbegrepen of course....

Voertuig :
                              MERCEDES-BENZ C 63 AMG Break

Uitrusting :
                              EURO
                              Prijs Basisuitvoering : 62.900,00
                              Korting basisprijs: -3.774,00
                              Prijs Lakwerk : 755,00
                              Prijs Bekleding : 0,00
                              Totaalbedragopties : 3.633,00
                              Totaalbedragopties Dealer: 0,00
                              Totaalbedrag BTW excl. : 63.514,00
                              BTW Bedrag ( 21%) 13.337,94
                              Totaalbedrag BTW incl. : 76.851,94
                              Eindbedrag BTW incl. 76.851,94

Heb intussen al geinformeerd naar een 320CDI.....76.000 zie ik toch nie goe zitten.....
                              Last edited by Gunther112; 20/12/2007, 14:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten

Bumper en donkere lichten heeft hij al ongeveer gemeen met de SLR

2012-...
                                '07 BMW 118d

Comment

• Jah en de ster ook ongeveer

Comment

Heb intussen al geinformeerd naar een 320CDI.....76.000 zie ik toch nie goe zitten.....

Spijtig

Maar een 320 CDI zal mss wel de verstandigste aankoop zijn. En nog lang niet slecht!

2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

Ga zoeken in Duitsland achter een mooi exemplaar.

Trouwens tussen een 320 CDI en een C63 zit er wel een immens verschil. Qua verbruik, onderhoud, tax, ..

'k Vind het een beetje raar dat je nu plots voor een (veel) kleiner model gaat..

Geen M3 of RS4?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Ga zoeken in Duitsland achter een mooi exemplaar.

Trouwens tussen een 320 CDI en een C63 zit er wel een immens verschil. Qua verbruik, onderhoud, tax, ..

'k Vind het een beetje raar dat je nu plots voor een (veel) kleiner model gaat..

Geen M3 of RS4?
                                        Ik denk niet dat je als groot Mercedes-fan een BMW of Audi gaat kopen. Allez, dat zou ik toch niet doen.
                                        Last edited by ; 20/12/2007, 19:16.

Comment

• staat deze al in de showroom?

Daarstraks gehoord dat er bij Hermans eentje zou staan, een C 63 Break... geen idee of het waar is, maar ik ga morgen toch eens langs rijden om te checken

Comment

Working...
                                          X