Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik begin toch lichtjes om te slaan.

Als je 2 seconden kijkt, en je ziet hem, is ie prachtig.

Maar dan had ik die frontale foto als bureaublad ingesteld, en na 10min was ik hem zo beu als iets. Veel te grote spiegels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
      én quasi iedereen die hier iets gepost heeft in dit topic.
      Jij leest wat je wil lezen. (zowel in mijn post als van wat vele anderen schreven)

'k Vind 'm oojk "vet", maar wel spuuglelijk. Maar dat doet niet zo terzake, ik vrees vooral een beetje voor de consequenties van de keuze voor Benz-unlike patserlooks.

Comment

• Ik zou die Lexus gewoon al niet moeten hebben omwille van de uitlaten.
        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
          én quasi iedereen die hier iets gepost heeft in dit topic.

Daarmee bedoelt hij die 19-jarige studenten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Maakt toch niet zoveel uit? Er zijn nog goeie stoelenmakers buiten Recaro ook.

Bij mijn weten zijn de Black Series de éérste recente Benzen die Recaro-zetels krijgen (maar ik kan me vergissen).

De zetels in mijn 190E, in mijn 300TD, in de G, in de E320CDI, etc, zijn allemaal van Recaro.

Kan zijn dat in de allernieuwste benzes de zetels inderdaad door MB zelf worden gefabriceerd, dat weet ik niet.

Comment

• azow, je voelt het ook gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                azow, je voelt het ook gewoon

En die van u zijn recaro recaro.

Comment

• just

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Jij leest wat je wil lezen. (zowel in mijn post als van wat vele anderen schreven)

'k Vind 'm oojk "vet", maar wel spuuglelijk. Maar dat doet niet zo terzake, ik vrees vooral een beetje voor de consequenties van de keuze voor Benz-unlike patserlooks.

K'ben blij dat mijn mening toch door enkelen wordt gedeeld. Ik blijf bij mijn standpunt, puur uiterlijk (en mss ook wel motorisch???) is dit één en al overkill. Dit is geen goede mix meer tussen sportiviteit en elegantie. De wolf heeft zijn schapenvacht aan de haak gehangen
                    Je ziet diezelfde trend overigens ook bij zijn concurrenten. De nieuwe M3 en B7 RS4 zijn beide ook een pak agressiever dan hun voorgangers. Persoonlijk juich ik deze trend zeker niet toe, ik heb het liever wat understated, het moet er niet te vingerdik op liggen. Van de drie, vind ik persoonlijk de RS4 heeft meest geslaagd, al kan het ook liggen aan de het feit dat ik al langer aan de RS4 heb kunnen wennen. Nu in elk geval zou het mij verbazen mocht mijn mening over de C63 nog veranderen nadat ik hem 'live' heb gezien. De M3 geef ik het voordeel van de twijfel, zeker in een andere kleur dan dat rood heeft die wel nog iets.

Comment

• Comment

• Comment

• de nieuwe c is 190-erwijs bijzonder klein ogend, en standaard met dubbele pijp vanaf de 200 cdi

ik heb'em nig ni live gezien maar ben zeker dat ik ervan snoep, al is't hemaal ni mijn slag, zon'n sportversie

Comment

• Hij doet me niet zoveel... kan aan de kleur liggen.

Comment

de nieuwe c is 190-erwijs bijzonder klein ogend, en standaard met dubbele pijp vanaf de 200 cdi

ik heb'em nig ni live gezien maar ben zeker dat ik ervan snoep, al is't hemaal ni mijn slag, zon'n sportversie
                              Nee? Ik zie ze al regelmatig rijden.

Comment

• de c 63 ?
                                ikke nonnie gezien en ik travel de apense ring contenu

Comment

de c 63 ?
                                  ikke nonnie gezien en ik travel de apense ring contenu
                                  Aja nen 63. Nee, die heb ik ook nog niet gezien.

Comment

• Wooooooowwww!!!
                                    Maf! Af! Schitterend!

Hoeveel gaat dit kosten?
                                    Hoeveel verbruikt dit?

Comment

• Veel.
                                      Veel.

Wel jammer eigenlijk dat de achterste wielkasten niet zo gespierd zijn als de voorste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Wel jammer eigenlijk dat de achterste wielkasten niet zo gespierd zijn als de voorste
                                        Voorbehouden voor de DTM AMG

Comment

• Ja, maar die krijgt ook nog extra roostertjes en pijn dingen als je ze aanraakt, dus die zal er al agressief genoeg uitzien

Comment

Working...
                                          X