Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Smaken verschillen inderdaad. Maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat hij net iets minder te koop loop met zijn power als de BMW M3 Coupe. Nja tkan ook om een smaak gaan.
    Ik volg je wel, hoor. De M3 is ook zeker niet understated, maar de C 63 AMG toch ook niet. Allez, zo'n kanonnen achteraan! En die gaten in de spoiler zijdelings vooraan! Als dat niet "power showen" is, dan weet ik 't toch ook niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik volg je wel, hoor. De M3 is ook zeker niet understated, maar de C 63 AMG toch ook niet. Allez, zo'n kanonnen achteraan! En die gaten in de spoiler zijdelings vooraan! Als dat niet "power showen" is, dan weet ik 't toch ook niet meer.
      vandaar dat ik bewust zei: vooraan.

Ik weet dat vanaf dat je eigenlijk de zijkant gaat bekijken en de achterkant, dan lijkt die C63 precies een kruisraket.

De M3 lijkt me frontaal het meest gespierd, terwijl de C dat vooral zijdelings en achteraan is.

Tegenover de uitlaten van de c zijn die van de M3 precies mini-pijpjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
        Wel zalig dat de neus enkele cm's langer is dan een gewone C-klasse.
        Maak nu maar eens een AMG na...

In de eerste test van de C63 in AW is de journalist ook niets dan lovend over de nieuwe AMG.
        Op dit moment dé referentie in z'n klasse
        In één of andere test in een boekje dat 'k niet heb gekocht, wordt 'ie tegenover de M3 gezet, en verliest 'ie. Qua wegligging en sportiviteit scoorden ze gelijk, maar de M3 kan alles nog net 'n stukje beter, de motor spreekt meer aan, 'ie is vooral veel leuker om mee te rijden, en tot slot heeft 'ie ook op 't vlak van comfort zoveel gewonnen dat 'ie 't betere totaalpakket *zou zijn* dan de C 63 AMG. Maar da's maar één stem, er zullen zeker ook andere meningen zijn.

In een ander magazine wordt de nieuwe M3 (op semislicks) getest tegen de CLK 63 AMG Black Series. De M3 is op 'n haar na even snel, maar wel minder "strak" (de CLK is zo goed dat 'ie makkelijker is, de M3 was op 'n zucht na even snel maar gleed wel meer en vergde meer rijderscapaciteiten). Voor de rest is de M3 comfortabeler, een PAK goedkoper, dagelijks inzetbaar, ...

In nog een ander magazine werd de CLK 63 AMG Black Series getest tegen de 997 GT3, en verloor 'ie op bijna alle vlakken.
        Last edited by ; 09/10/2007, 12:19.

Comment

• M.a.w. de C63 is een bom van een auto, als 'ie op die vlakken al min of meer gelijk scoort met de M3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
            vandaar dat ik bewust zei: vooraan.

Ik weet dat vanaf dat je eigenlijk de zijkant gaat bekijken en de achterkant, dan lijkt die C63 precies een kruisraket.

De M3 lijkt me frontaal het meest gespierd, terwijl de C dat vooral zijdelings en achteraan is.

Tegenover de uitlaten van de c zijn die van de M3 precies mini-pijpjes.
            Ja, maar z'n diffusor, of z'n gehele achterbumper/schort eigenlijk, is lelijk. Die van de E90 M3 is veel knapper, minder "alien tuning".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              M.a.w. de C63 is een bom van een auto, als 'ie op die vlakken al min of meer gelijk scoort met de M3.
              't Zal wel zijn. 'k Had dat ook voorspeld. Mercedes taffelt nu al generaties lang achter BMW aan met hun sportmodelletjes, en in de vorige modellen kon je de AMG's zelfs nauwelijks sportmodellen noemen ... 't moest er een kéér van komen dat ze éindelijk uit hun pijp kwamen met iets dat écht leuk rijdt en efficient is. 't Heeft lang genoeg geduurd.

't Is ook goed, omdat het de strijd wat zal verscherpen. Audi bracht met de RS4 een auto die zodanig efficiënt is dat een autoleek met grote ballen in die RS4 een gematigd chauffeur in een (E46) M3 serieus te kakken kon zetten, that's a first. En Mercedes komt nou met een auto die trouw blijft aan hun imago (automaat, dikke motor, verbluffende souplesse), maar wél ook bochtjes kan pikken op 'n verbluffende manier.

BMW zal z'n borst nat mogen maken. Da's goed.

Comment

BMW zal z'n borst nat mogen maken. Da's goed.
                Nu zal dat nog wel meevallen volgens mij...
                De naam M3 is te sterk nog, en C AMG zegt bijna niemand iets.

Toch niet als er op circuit gegaan moet worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Nu zal dat nog wel meevallen volgens mij...
                  De naam M3 is te sterk nog, en C AMG zegt bijna niemand iets.

Toch niet als er op circuit gegaan moet worden
                  Ik hoop dan dat de mensen die één van de twee willen kopen ook een testrit doen met de andere.

Ik denk dat we een C63 zeer vaak zullen zien op de Nurburgring...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                    Ik denk dat we een C63 zeer vaak zullen zien op de Nurburgring...
                    Dan verschillen we van mening.

Comment

• Ik denk dat je dat ding eerder heel vaak op de autobahn achter M's zult zien jagen om ze vervolgens te dwingen om opzij te gaan

Comment

• ik hoop stiekum dat die eigenaars dat nét niet doen

Comment

• Damn seg, wát een auto

nls2000

Comment

• Zo is 'ie best knap ja.

amai.

Comment

• behalve die spiegels.
                              die pinkers er in zijn fout gedesigned, mijn mening toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                behalve die spiegels.
                                die pinkers er in zijn fout gedesigned, mijn mening toch...

Ahja wtf... dat valt me nu pas op...

Trekt op geen zak.

Comment

• Idd. Wat wel opvalt is dat dit gebrek een pak minder opvalt bij de break.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

• Mjah, ik vind spiegels eigenlijk nooit echt mooi. En de zeldzame spiegels die dan wél 'es "mooi" zijn, worden dan meteen gekopieerd tot in 't oneindige en zie je nu op legio Golf III e.d.

'k Vind 't wel jammer dat je altijd die alu paneeltjes hebt daarop. Of is dat enkel op de Avantgardes?

Comment

• Ik vind de spiegels op m'n 147 -->

Comment

Mjah, ik vind spiegels eigenlijk nooit echt mooi. En de zeldzame spiegels die dan wél 'es "mooi" zijn, worden dan meteen gekopieerd tot in 't oneindige en zie je nu op legio Golf III e.d.

'k Vind 't wel jammer dat je altijd die alu paneeltjes hebt daarop. Of is dat enkel op de Avantgardes?
                                        Die heb je altijd. Er is wel een oplossing, al zal de prijs er ook wel naar zijn: (Brabus)

nls2000

Comment

• Oh ja, veel beter

Comment

Working...
                                          X