Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Smaken verschillen inderdaad. Maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat hij net iets minder te koop loop met zijn power als de BMW M3 Coupe. Nja tkan ook om een smaak gaan.
Ik volg je wel, hoor. De M3 is ook zeker niet understated, maar de C 63 AMG toch ook niet. Allez, zo'n kanonnen achteraan! En die gaten in de spoiler zijdelings vooraan! Als dat niet "power showen" is, dan weet ik 't toch ook niet meer.
Ik volg je wel, hoor. De M3 is ook zeker niet understated, maar de C 63 AMG toch ook niet. Allez, zo'n kanonnen achteraan! En die gaten in de spoiler zijdelings vooraan! Als dat niet "power showen" is, dan weet ik 't toch ook niet meer.
vandaar dat ik bewust zei: vooraan.
Ik weet dat vanaf dat je eigenlijk de zijkant gaat bekijken en de achterkant, dan lijkt die C63 precies een kruisraket.
De M3 lijkt me frontaal het meest gespierd, terwijl de C dat vooral zijdelings en achteraan is.
Tegenover de uitlaten van de c zijn die van de M3 precies mini-pijpjes.
Wel zalig dat de neus enkele cm's langer is dan een gewone C-klasse.
Maak nu maar eens een AMG na...
In de eerste test van de C63 in AW is de journalist ook niets dan lovend over de nieuwe AMG.
Op dit moment dé referentie in z'n klasse
In één of andere test in een boekje dat 'k niet heb gekocht, wordt 'ie tegenover de M3 gezet, en verliest 'ie. Qua wegligging en sportiviteit scoorden ze gelijk, maar de M3 kan alles nog net 'n stukje beter, de motor spreekt meer aan, 'ie is vooral veel leuker om mee te rijden, en tot slot heeft 'ie ook op 't vlak van comfort zoveel gewonnen dat 'ie 't betere totaalpakket *zou zijn* dan de C 63 AMG. Maar da's maar één stem, er zullen zeker ook andere meningen zijn.
In een ander magazine wordt de nieuwe M3 (op semislicks) getest tegen de CLK 63 AMG Black Series. De M3 is op 'n haar na even snel, maar wel minder "strak" (de CLK is zo goed dat 'ie makkelijker is, de M3 was op 'n zucht na even snel maar gleed wel meer en vergde meer rijderscapaciteiten). Voor de rest is de M3 comfortabeler, een PAK goedkoper, dagelijks inzetbaar, ...
In nog een ander magazine werd de CLK 63 AMG Black Series getest tegen de 997 GT3, en verloor 'ie op bijna alle vlakken.
M.a.w. de C63 is een bom van een auto, als 'ie op die vlakken al min of meer gelijk scoort met de M3.
't Zal wel zijn. 'k Had dat ook voorspeld. Mercedes taffelt nu al generaties lang achter BMW aan met hun sportmodelletjes, en in de vorige modellen kon je de AMG's zelfs nauwelijks sportmodellen noemen ... 't moest er een kéér van komen dat ze éindelijk uit hun pijp kwamen met iets dat écht leuk rijdt en efficient is. 't Heeft lang genoeg geduurd.
't Is ook goed, omdat het de strijd wat zal verscherpen. Audi bracht met de RS4 een auto die zodanig efficiënt is dat een autoleek met grote ballen in die RS4 een gematigd chauffeur in een (E46) M3 serieus te kakken kon zetten, that's a first. En Mercedes komt nou met een auto die trouw blijft aan hun imago (automaat, dikke motor, verbluffende souplesse), maar wél ook bochtjes kan pikken op 'n verbluffende manier.
Mjah, ik vind spiegels eigenlijk nooit echt mooi. En de zeldzame spiegels die dan wél 'es "mooi" zijn, worden dan meteen gekopieerd tot in 't oneindige en zie je nu op legio Golf III e.d.
'k Vind 't wel jammer dat je altijd die alu paneeltjes hebt daarop. Of is dat enkel op de Avantgardes?
Mjah, ik vind spiegels eigenlijk nooit echt mooi. En de zeldzame spiegels die dan wél 'es "mooi" zijn, worden dan meteen gekopieerd tot in 't oneindige en zie je nu op legio Golf III e.d.
'k Vind 't wel jammer dat je altijd die alu paneeltjes hebt daarop. Of is dat enkel op de Avantgardes?
Die heb je altijd. Er is wel een oplossing, al zal de prijs er ook wel naar zijn: (Brabus)
Comment