Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, in élk geval beter.

Dat is niet moeilijk.

Mooi is uiteraard nog steeds iets anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Ik vind de spiegels op m'n 147 -->
      Dat zijn inderdaad een van de weinige spiegels op de markt van gewone wagens, die effectief "getekend" is geworden.

Dat zijn inderdaad mooie, niet simpel vierkante spiegels.

Comment

• ik vond de vorige generatie (spiegels) veeeeeeeel mooier

IRIDIUM
        Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
        Helderzienden

Comment

• Tot nu toe hebben hier enkel nog maar foto's gestaan van deze wagen in 't grijs of wit. Ik ben eigenlijk nieuwsgierig om 'm eens in 't zwart te zien. Tesamen met die alu en chromé accenten denk ik wel dat zwart de mooiere kleur zal zijn...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
            Dat zijn inderdaad een van de weinige spiegels op de markt van gewone wagens, die effectief "getekend" is geworden.

Dat zijn inderdaad mooie, niet simpel vierkante spiegels.

True.

But then again... de spiegels op de W201 en W124 ---->

Alleen al de assymetrie...

Comment

• Dat was idd het toonbeeld van schoonheid
              nls2000

Comment

• Het is bekend dat Mercedes al enkele jaren de pace-cars van de DTM-races levert. In de F1 en andere races zie je ook regelmatig deze brute AMG's verschijnen. Er is inmiddels weer een nieuwe op komst. De nieuwste AMG-welp, de C63 AMG, zal nu ook zijn weg richting het circuit vinden.

Met 457pk zal deze sedan de raceauto´s niet bijhouden maar traag is hij zeker niet. In 4,5 seconden naar de 100 is op dit moment het beste resultaat in zijn klasse. Dat maakt hem sneller dan de M3 sedan! Het uiterlijk is er stukken op vooruitgegaan ten opzichte van de vorige C AMG. De dikke bumpers hebben een agresieve uitstraling en de vier uitlaten maken het plaatje compleet!

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Fel laweit uit een C.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      Het is bekend dat Mercedes al enkele jaren de pace-cars van de DTM-races levert. In de F1 en andere races zie je ook regelmatig deze brute AMG's verschijnen. Er is inmiddels weer een nieuwe op komst. De nieuwste AMG-welp, de C63 AMG, zal nu ook zijn weg richting het circuit vinden.

Met 457pk zal deze sedan de raceauto´s niet bijhouden maar traag is hij zeker niet. In 4,5 seconden naar de 100 is op dit moment het beste resultaat in zijn klasse. Dat maakt hem sneller dan de M3 sedan! Het uiterlijk is er stukken op vooruitgegaan ten opzichte van de vorige C AMG. De dikke bumpers hebben een agresieve uitstraling en de vier uitlaten maken het plaatje compleet!

Ik zou het gek vinden mocht de safety-car een gewone C63 zijn.

De huidige wagen (CLK) is allesbehalve een CLK AMG.
                      Mijn gok is dat deze safety-car ook rond de 550pk zal uitbraken ipv 450

Comment

Zalig ding! Die antraciet velgen passen hem heel goed.

En persoonlijk denk ik ook niet dat dit een standaard C63 AMG zal zijn. Hij zal veel meer aangepast zijn voor circuit gebruikt enzo.

Comment

• Als ik het goed begrepen heb (wat wel eens niet zo zou kunnen zijn, aangezien ik het weet via AMS --> Duits) zou deze C63 600 pk hebben

Bron foto's: www.automotorundsport.de
                          Bijgevoegde Bestanden
                          nls2000

Comment

• Dus sowieso drukvulling....?

zouden het turbo's of kompressor zijn?

Comment

Dus sowieso drukvulling....?

zouden het turbo's of kompressor zijn?
                              600pk kan daar ook wel atmosferisch uitgehaald worden.

Dat ding moet maar 1 race meegaan he, en dan nog niet zo heel lang.

Maar als het drukvulling is, is het een bi-turbo

Comment

• Waarom zou een pace-car maar één race moeten dienen?

Comment

Waarom zou een pace-car maar één race moeten dienen?
                                  Omdat dat zo is.

Die vorige CLK ging ook na elke Race terug langs Affalterbach om volledig nagekeken te worden.

Comment

• tussen 'nakijken' en 'reviseren/nieuwe motor' is wel een redelijk klein verschilletje...

Comment

tussen 'nakijken' en 'reviseren/nieuwe motor' is wel een redelijk klein verschilletje...

Ja.

Maar als ze bij het nakijken merken dat er iets aan is gaat heel dat blok uit elkaar.

Me dunkt is dit gewoon een test om te zien of die motor in bvb in een speciale versie van de CLK zou gaan ofzo.

Of in een SLK

Comment

• ik hoop het.

Comment

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          welk circuit is dat? ziet er naaaaaiz uit !

Comment

Working...
                                          X