Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Talisman

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idd: Zie een mogelijke Talisman coupe niet de strijd aangaan met concurrerende wagens zoals een GT-R.
    Het kan nog altijd, maar dan hoop ik dat ze hem even tijdloos kunnen maken als de vorige versie. Dat blijft nog altijd een knappe verschijning, zelfs na bijna 10jaar.
    Ongelooflijk hoe de tijd vliegt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Het lijkt me inderdaad wel zo'n design dat je snel beu zou kunnen worden.

@ MRJ, in de testverslagen lees je overal dat hij veel te zacht is afgeveerd en dat de ophanging niet goed raad weet met de koets.
      niet jou ervaring dan?
      hij is zoals ik al zei erg op comfort gericht maar dat vind ik net zijn sterkste punt. In tegenstelling tot vele van zijn concurenten is dit geen wannabe BMW. Wil je snel door de bocht moet je een 3serie of een XE kopen. Dat zijn auto's die je daarin gaan plezieren. Maar wil iedereen dat? nee. En deze wagen is door dat comfort en zijn zachte koets echt ideaal voor rustige rijders. Een waardige Franse Grand Routiere zoals bvb een R25 was.
      Elk merk zou dit moeten durven om een eens een wagen te maken die echt uitblinkt in iets. Vele volumemerken hebben de bal serieus mis geslagen door allemaal compromissen te zoeken. Een Kia,Opel,...zal nooit een BMW of een Jaguar worden,daarvoor hebben ze te weinig expertise in huis wbt onderstellen en liggen de kosten te hoog. Maar deze Renault is een Renault en dat is een compliment ook al het mss niet mijn smaak is.
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Heb een nertsbruine grandtour besteld in intens uitvoering met nog wat opties. Probleem met de vering zou bij de grandtour niet aanwezig zijn.

Comment

• Maak eens een topic aan van je auto, eens je hem hebt. Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen.
          Automaat?
          Welke motorisatie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk Berichten
            Heb een nertsbruine grandtour besteld in intens uitvoering met nog wat opties. Probleem met de vering zou bij de grandtour niet aanwezig zijn.
            Wat is er veranderd aan de Grandtour in vergelijking met de gewone berline dan? Ergens al testen/artikels die dit staven? Hier ook benieuwd want overweeg deze als bedrijfswagen

Comment

• Wat ik het grootste nadeel vond aan de Talisman (en ook de reden waarom we uiteindelijk voor een Espace gegaan zijn) is de brandstoftank in combinatie met 4control. Amper 48 liter ... dan mag je nog op papier een verbruik hebben van 6 liter, in praktijk geraak je met die die kist amper 4-500km ver voor je weer kan gaan tanken.
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Wow dat zou voor mij ook een no go zijn dan. 48l !!!!
                En zonder 4 control?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  Wow dat zou voor mij ook een no go zijn dan. 48l !!!!
                  En zonder 4 control?
                  52 liter

Comment

• Wow. Dat is weinig.
                    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Mijn collega is zo op haar BMW 2 gran tourer ook vergeten de grote benzine tank te bestellen. Die heeft het zich ook al beklaagd, met zo'n 50 K per jaar.

Als je een auto als de Talisman als een reisberline positioneert, zou hij toch minstens 70l tankinhoud moeten hebben imo.

Comment

• Is helaas een teken des tijds die belachelijk kleine brandstoftanks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          Is helaas een teken des tijds die belachelijk kleine brandstoftanks.
                          moest het werkelijk verbruik nu ook es zo laag zijn hé, dan zou je er nog mee kunnen leven.

Comment

• tomski hoeveel liter heb jij ?

een oude espace v6 met ocharme 150 pk reed niet verder op zijn tank hoor

Comment

• Ik krijg er bijna 60 liter in als em leeg is

Comment

• Ik kreeg een handgeschreven uitnodiging van de plaatselijke Renault-groep om de Talisman GT uitgebreid te gaan besnuffelen.

Ik vind zoiets super-marketing: persoonlijker wordt het niet meer, en het kost quasi niks.
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Is helaas een teken des tijds die belachelijk kleine brandstoftanks.
                                  Eco. Onder die noemer is er al veel comfort gesneuveld...
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                    52 liter
                                    Hoe komen ze daar bij. Die fabrikanten denken daar toch ook niet serieus over na. Bij suzuki met de motoren ook zoiets. De oude V-Strom 650 heeft 21 liter, de nieuwe 19 liter. Hun uitleg is dat die zuiniger is geworden en dat ge even ver ermee komt. Hallo?

Mijne C5 had 71 liter. Dat noem ik nu eens een tank. Deed ik ietske meer dan 1000km mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                      Hoe komen ze daar bij. Die fabrikanten denken daar toch ook niet serieus over na. Bij suzuki met de motoren ook zoiets. De oude V-Strom 650 heeft 21 liter, de nieuwe 19 liter. Hun uitleg is dat die zuiniger is geworden en dat ge even ver ermee komt. Hallo?

Mijne C5 had 71 liter. Dat noem ik nu eens een tank. Deed ik ietske meer dan 1000km mee.
                                      Daar is goed over nagedacht. Een grotere tank geeft hoger gewicht dus hogere uitstoot.

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Mijn A4 heeft er 63l. De nieuwe is ook begin de 50l.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                          Eco. Onder die noemer is er al veel comfort gesneuveld...
                                          Eco/veiligheid

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X