Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Talisman

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben gaan testen met de Talisman. Het was een 130PK Grandtour. Dijk van een wagen, 130PK is voldoende. Automaat deed prima zijn werk (ik had een review gelezen waarin men sprak over stotterend rijden bij fileverkeer, dat heb ik proberen uitlokken, maar deed de testwagen helemaal niet). Het verschil tussen de verschillende modi (sport & comfort vooral getest) is duidelijk merkbaar. Op de snelweg vond ik 'm wel wat last hebben van rolgeluiden.
    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
      Ik heb er al echt véél tegengekomen. Dagelijks zie ik er meerdere en bij de garage staan er steeds minimum 6 of 7. Nu staan er ook 5 Grandtours. Gisteren nog in een Grandtour Initiale gezeten. 40K all in en wel wreed deftig. Maar moest ik dat te besteden hebben kocht ik me een Espace Initiale.
      Espace is wel nog es 6-7k meer
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Talisman op 21" Lombartho´s en 35 mm dieper ,knap
        foto van ELIA Tuning & Design AG.
        foto van ELIA Tuning & Design AG.

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• te veel velg, en te weinig rubber voor mijn goesting. Maar geeft wel weer dat er wel wat mogelijkheden zijn met deze wagen.

Comment

• 1 maatje kleiner zou me meer kunnen bekoren
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Mooi, maar 20 inch lijkt me ook wel het max voor deze wagen.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Nog geen mensen die hem hebben? Collega van mij is zelfs zonder testrit overtuigd van de break en gaat m wss bestellen.

Comment

• Ben ook wel eens benieuwd naar een rij ervaring uit de praktijk van deze. Nog steeds fan van de looks, maar wat jammer van de plastic interieur
                  Ging er op het salon weer vol verwachting in zitten....maar helaas..

Comment

• Heb m zelf nog niet gezien buiten de foto's op het net. Maar die zijn altijd opgesmukt. Zal wss moeten wachten tot hij zijne heeft. Hebben het er niet meer over gehad, dus weet niet of die besteld is ondertussen.

Ligt dat niet in de lijn van de Espace dan? Ben bij mijn zoektocht in een Espace gaan zitten en uitvoering alles bekeken. Enige wat me niet aanstond, was de zetel in die Initiale. Voor de rest super afgewerkt toch.

Comment

• Die middenconsole in de Talisman doet toch plastiekeriger aan dan in de Espace om één of andere reden. En de zetels vond ik echt niet goed. Je zit er natuurlijk anders in, dan in een monovolume ook.

Comment

• Hoe zit het met de betrouwbaarheid?
                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Op het Renaultforum kan je hierover wel veel info vinden.

Comment

• Toch nogal wat horrorverhalen bij de kinderziektes zo te zien. Maar da's het nadeel ook wel van merkenfora natuurlijk. Ik blijft toch nog altijd fan van het model verder. Soms is de imperfectie ook net aantrekkelijk hé? ;-)

Comment

• Probleem is dat vroeger minder roulatie in modellen was en alles uitvoerig getest werd. Nu proppen ze bij mekaar, laten de klant veel betalen, en die zal het dan wel testen. First adaptors zijn meestal de pineut. Ik was met de DS5 ook de pinieut met het infotainmentsysteem. Was net een nieuw systeem, en na minder dan een jaar zijn ze overgeschakeld naar weer een ander systeem. Ondertussen was ik al 15 x in de garage ermee geweest en is die eens vervangen geweest. Ik had gevraagd om dan gewoon het nieuw model erin te steken, maar dat ging niet omwille administratieve redenen. Maw als men het chassisnummer ergens zou intikken, zou de optielijst niet meer kloppen met de werkelijkeheid. Enkel en alleen voor die reden deden ze het niet.

Maar ondertussen zullen de kinderziektes er toch wel uit zijn bij Renault, niet?

Comment

• Heb het Talisman kinderziektes topic op renaultforum.nl even doorgenomen...

nou nou blij dat ik dat precies toch niet genomen heb.

Comment

• Ist zo erg?

Maar ik ga er vanuit als mijne collega zijne geleverd is, dat al die kinderziektes eruit zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                    Ist zo erg?

Maar ik ga er vanuit als mijne collega zijne geleverd is, dat al die kinderziektes eruit zijn.
                                    ik hoop het voor hem... ik zie daar mensen met leveringen in december 2016 die haast aan het huilen zijn

Comment

• Renault kan er maar uit leren, en wss is die van hem pas binnen 2 maanden of zo geleverd. Weet niet hoe lang de levertermijnen zijn. Moet hem nog eens vragen.

Tot nu toe ik nog niets aan de hand, behalve dat het ingeven van het adres soms niet op postcode gaat en soms niet op plaats. Het is altijd het ene of het andere. Volgend onderhoud eens naar laten zien.

Maar van Volkswagen verwacht ik dat al de technologiën in een audi zijn getest

Comment

• Ik had nochtans gelezen dat de fabriek in Douai de kwaliteitscontrole van Mercedes gekregen had voor Talisman en Espace.

Daar ligt het probleem misschien

Comment

• raar, want zulke horror komt bij de ster ni voor

Comment

Working...
                                          X