Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Talisman

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jammer van die kleine tanken.
    Met mijn p407 reed ik van luxemburg uit in 1x naar Zuid-Frankrijk. Met mijn huidige 5008 tankte ik vorige week vlak voor de Franse grens en moest ik nog eens tanken om de bestemming te geraken terwijl hij niet meer verbruikt dan de 407.
    Wel meer dan in B uiteraard, met een knoert van een dakkoffer en cc op 140, dwars door de bergen (autostrade over de brug van Millau).

Idioot vind ik dat, 2x op een dag moeten tanken. De talisman is toch echt een reisauto. Die moeten ze, wat mij betreft, standaard met een grote tank aanbieden.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
    Last edited by metalpe; 15/07/2016, 19:23.

Comment

• Of, als het dan toch om die verdomde uitstootbeperkingen te doen is: grotere tank als gratis optie.
      Rijbereik van 1000 a 1200 km vind ik toch een minimum voor een diesel-auto uit dat segment.
      Nu tank ik 1 keer per week, en vind dat al meer dan genoeg ????
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
        Na mijn initiële Waauw toen ik de eerste foto's zag vorig jaar, ben ik, nu ik de talisman regelmatig zie, toch al heel wat minder enthousiast.
        Idem
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
          Idem
          ik moet toch ook zeggen dat ik blij ben dat ik de opleg naar een Espace gedaan heb
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ik vind het echt wel een knappe wagen, voral in sedan dan. Enkel die lichten aan de overkant blijf ik overkill vinden, interieur is bijzonder comfortabel ingericht.

Comment

• ik vond de break eigenlijk knapper.

En de benzinemotor vind ik er beter bij passen dan de diesel, qua rijgedrag. Van de diesel was ik niet helemaal overtuigd, de 1.6 TCe benzine vond ik wel weer fijn rijden, in combinatie met die EDC-versnellingsbak.
              autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• vandaag de eerste talisman in break tegen gekomen.
                geen fan van verlengde hatchbacks maar deze is toch wel geslaagd
                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                  Of, als het dan toch om die verdomde uitstootbeperkingen te doen is: grotere tank als gratis optie.
                  Rijbereik van 1000 a 1200 km vind ik toch een minimum voor een diesel-auto uit dat segment.
                  Nu tank ik 1 keer per week, en vind dat al meer dan genoeg ????
                  dikke velgen zijn +6 gram ongeveer, weinig mensen (behalve de onwetende) laten die op factuur komen

ook een particulier zal wel 2 keer nadenken die gratis optie aan te vinken als er grammen bijkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    dikke velgen zijn +6 gram ongeveer,
                    oh, ik dacht dat die meer wogen
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• helium in de banden

Comment

• Gisteren testrit gemaakt met de 130 pk intens...wat een ontgoocheling !!!
                        Bij 110 km/h hoorde ik al iets en bij 125 km/h heb ik gecheckt of het raampje wel volledig dicht was...verschrikkelijk die windgeluiden, ook vond ik mijn zithouding niet, dat grote centrale navigatiescherm staat gewoon te laag gepositioneerd, die "hout-look" afwerking in de intens versie vind ik ook zo passé, soit er waren ook wel enkele positieve zaken maar bovenstaande argumenten hebben mij toch doen besluiten deze van mijn lijstje te schrappen ondanks mijn hoge verwachtingen, doodjammer...

Comment

• Ondertussen van een dealer gehoord die er al 2 heeft geleverd:
                          - eerste wagen motor en turbo kapot na nog geen 2000 km en tijdens een rit naar Z-Frankrijk
                          - tweede wagen motoralarm na een week ivm inspuiting...

Niet goed geboren vrees ik...
                          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Ik ben er nog geen enkele tegen gekomen. Wel nieuwe Meganes
                            2012 Opel Astra ST Ecoflex
                            2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Ben er deze week zelfs al 2 tegen gekomen en ben nauwelijks op de baan geweest :-)

Comment

• Ik blijf het jammer vinden dat ze geen zwaardere motoren meer aanbieden. Kweet het, de markt ligt anders momenteel. Maar wat is er nu mis met een V6 erin te lepelen. Ze hebben er ene liggen op de planken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                  Ik ben er nog geen enkele tegen gekomen. Wel nieuwe Meganes
                                  Bizar ik zie er bijna dagelijks ene. Vind het wel een knappe kar maar niet zo fan van het interieur en dat je dan al leest dat er problemen zijn hierboven... Maja kan toeval zijn. Was het benzine of diesel?

Comment

• ik zie er ook wel veel, en espaces overdreven veel net als de xc90

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                      Ik ben er nog geen enkele tegen gekomen. Wel nieuwe Meganes
                                      Hier ook nog geen enkele Talisman gezien, maar inderdaad wel al enkele Meganes.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik heb de sedan toch al meermaals gezien. Vrijdag voor de eerste keer de estate (in zwart). Ziet er in het echt mooi en vooral groot uit. Hij had 17inch wielen en dat zou wel 18 mogen zijn op zo'n grote auto. Een collega van mij heeft er één (sedan) besteld als bedrijfswagen en ontvangt hem binnenkort.

Comment

• Ik heb er al echt véél tegengekomen. Dagelijks zie ik er meerdere en bij de garage staan er steeds minimum 6 of 7. Nu staan er ook 5 Grandtours. Gisteren nog in een Grandtour Initiale gezeten. 40K all in en wel wreed deftig. Maar moest ik dat te besteden hebben kocht ik me een Espace Initiale.
                                          King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                          2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Working...
                                          X