Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Talisman

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zie tegenwoordig toch dagelijks al een aantal van deze wagens rijden. nog niet in gezeten maar voorlopig wel fan van
    lets have some more member berries

Comment

• De enige reden dat die tanks kleiner worden is dat alle reservoirs volledig moeten gevuld worden voor de co2 testcyclus. Een kleine tank is dus minder gewicht en minder verbruik op papier. Vandaar ook dat veel fabrikanten gewoon een gratis optie aanbieden voor een grotere tank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Mijn A4 heeft er 63l. De nieuwe is ook begin de 50l.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
        Vrees dat het bij alle merken is, mijn octavia heeft maar 45 liter.... is echt snel leeg...
        Maar is beetje luxeprobleem :-)

Comment

• 45l in een octa? Amai mijne polo had even grote tank. Mijn scirocco is nu 55l als hij heel leeg is.
          Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
          Vrees dat het bij alle merken is, mijn octavia heeft maar 45 liter.... is echt snel leeg...
          Maar is beetje luxeprobleem :-)
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
            45l in een octa? Amai mijne polo had even grote tank. Mijn scirocco is nu 55l als hij heel leeg is.
            Mijn Astra hiervoor had ook 55 liter, was voor me perfect, moest juist één keer per week tanken :-)

Comment

• Kan je verzekeren dat met bijna 50K per jaar een grote tank een luxe is.

Ik begrijp de redenering van het gewicht, maar biedt dan tenminste, zoals BMW op zijn 2 modellen en optie aan voor een grotere tank.

Comment

• grammen gaan naar boven he, tis nu al een gefoefel overal als men bredere janten bestelt de klanten ze op de ori laten komen

met een grotere tank kan men er niet rond, als er betaalt moet worden jaarlijks bij vb en inschrijving, waarschijnlijk ook nog eens die factor bij toekomstige tol denk ik dat 90% van de kopers afziet van de optie...en het moet mee in dezsign worden opgenomen bij de kleine tanks is de overschot geen gat waar nix zit in de auto he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  en het moet mee in dezsign worden opgenomen bij de kleine tanks is de overschot geen gat waar nix zit in de auto he
                  das toch hetzelfde met de voorkant? een wagen die zowel een 4 cilinder, 6 cilinder als 8 cilinder in het gamma heeft zal bij een 4 cilinder ook meer vrije plaats hebben vanvoor dan met de 8 cilinder

Comment

• De reden waarom een superb een ruimtewonder is voor zijn afmetingen...motorruim alleen coorzien op dwarse 4_cylinders

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• en de motor die voor de vooras ligt etc... tja ruimte ten koste van alles. elk zijn ding maar niks voor mij zoiets

Comment

• Deze morgen de Talisman uitgebreid gaan besnuffelen:
                        Een Grandtour 130 pk Intense, met zwart lederen interieur (en dus winterpack), op de 18"-velgen, in het zwart metaalkleur, aub .

Heel mooie auto, zowel de binnen- als de buitenkant.

Minpuntjes:
                        - LED-verlichting op de neus, in combinatie met het overdadige chroom is er zwaar over
                        - De laadvloer met neergeklapte achterbank is niet perfect vlak
                        - Wie heeft in godsnaam beslist dat de knop van de cruise control voor de armsteun moet zitten ?
                        - De satelliet-bediening van de radio is nog altijd dat gedrocht uit de Renault 25
                        - Kan die sfeerverlichting uit, of in een ander, discreter, kleur dan dat blauw ?

Pluspunten:
                        - fantastische lekkere kont
                        - mooie afwerking
                        - 'hout'inleg kan ik wel smaken
                        - heel compleet uitgerust, veel meer dan ik nodig heb
                        - weinig VAA
                        - bruine stikking op het zwarte leer vind ik stijlvol (het tweetonige bruin/zwart leer ben ik minder fan van)

Na het opstellen van de shortlist, mag ik eens uitgebreid gaan proef rijden.
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Dat van die CC heeft Ice-ken zijn clio bv ook.
                          Echt zeer onhandig!

Comment

• Je moet er weer maar op komen om dat daar te plaatsen....Wie zal de Fransen ooit begrijpen?

Comment

• Die knop is toch om te kiezen tussen CC en limiter? Je zet dat op CC en blijft daar de rest van je dagen af.

Voor mijn part doen ze die knop gewoon weg of steken ze die in het handschoenkastje.
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik dacht dat je die cc elke keer opnieuw moest aanzetten, als je de wagen stil gelegd had?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                  Die knop is toch om te kiezen tussen CC en limiter? Je zet dat op CC en blijft daar de rest van je dagen af.

Voor mijn part doen ze die knop gewoon weg of steken ze die in het handschoenkastje.
                                  Dan nog: wie zet die knop nu op die welbepaalde plaats ?

In het handschoenkastje is geen plaats, daar zit de CD-speler al
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                    Ik dacht dat je die cc elke keer opnieuw moest aanzetten, als je de wagen stil gelegd had?
                                    Nee, enkel als je wil switchen tussen CC en limiter. Maakt dus eigenlijk niet echt uit waar die staat, zoals Den Duvel zegt.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Het is wel echt een lelijk en enorm slecht afgewerkt knopje. Op het autosalon viel het me ook op in de nieuwe megane. Dan ontwerp je al eens een volledig nieuwe auto... Ooit teveel van die knopkes gemaakt vermoed ik. En als je er aan voelde, dan had je nog een scherp randje (niet aan de knop zelf, maar langs de knop als deze was ingedrukt.)

Comment

• Deze morgen gaan proefrijden met een C5 ...dan zag ik hem al staan op hun erf ,,de Talisman , opvolger van de Laguna . (Ja , sinds kort verkopen ze bij Renault te Oostende ook Citroën .) Ik had al eens proefgereden met een Laguna ..reuze ervaring moet ik zeggen , daarom een beetje verrast nu ..Talisman , wat een naam , dat word weer even wennen !
                                        Maar niettemin een ferme verschijning
                                        Simca1501, Taunus 1.6S , Taunus 1.6Bravo , Golf1.6aut.,Citroen Dyane , Datsun1.6SSSaut.,RenaultR4 , Golf1.6C , Lada2105 ,CitroenCX 2.0Athena, Jetta1.4tx ,Astra1.7d combi , Peugeot405 2.0combi aut., Peugeot 106 1.2 , Peugeot 306 1.4i , Skoda Oct. 1.6tdi dsg7 , Fiesta1.25 .

Comment

• Na mijn initiële Waauw toen ik de eerste foto's zag vorig jaar, ben ik, nu ik de talisman regelmatig zie, toch al heel wat minder enthousiast. In tegesnstelling tot een Laguna coupé die ik in het begin Waauw vond ....en nu nog steeds. Het doet me wat denken aan het meisje dat zich urenlang schminkt om bij het hippe groepje te horen (maar er niet in slaagt) terwijl haar oudere zus al die extra lijntjes en prulletjes niet nodig heeft en ongeschminkt de hoofden van de mannen doet draaien door haar charme.
                                          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Working...
                                          X