Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De enige reden dat die tanks kleiner worden is dat alle reservoirs volledig moeten gevuld worden voor de co2 testcyclus. Een kleine tank is dus minder gewicht en minder verbruik op papier. Vandaar ook dat veel fabrikanten gewoon een gratis optie aanbieden voor een grotere tank.
grammen gaan naar boven he, tis nu al een gefoefel overal als men bredere janten bestelt de klanten ze op de ori laten komen
met een grotere tank kan men er niet rond, als er betaalt moet worden jaarlijks bij vb en inschrijving, waarschijnlijk ook nog eens die factor bij toekomstige tol denk ik dat 90% van de kopers afziet van de optie...en het moet mee in dezsign worden opgenomen bij de kleine tanks is de overschot geen gat waar nix zit in de auto he
en het moet mee in dezsign worden opgenomen bij de kleine tanks is de overschot geen gat waar nix zit in de auto he
das toch hetzelfde met de voorkant? een wagen die zowel een 4 cilinder, 6 cilinder als 8 cilinder in het gamma heeft zal bij een 4 cilinder ook meer vrije plaats hebben vanvoor dan met de 8 cilinder
Deze morgen de Talisman uitgebreid gaan besnuffelen:
Een Grandtour 130 pk Intense, met zwart lederen interieur (en dus winterpack), op de 18"-velgen, in het zwart metaalkleur, aub .
Heel mooie auto, zowel de binnen- als de buitenkant.
Minpuntjes:
- LED-verlichting op de neus, in combinatie met het overdadige chroom is er zwaar over
- De laadvloer met neergeklapte achterbank is niet perfect vlak
- Wie heeft in godsnaam beslist dat de knop van de cruise control voor de armsteun moet zitten ?
- De satelliet-bediening van de radio is nog altijd dat gedrocht uit de Renault 25
- Kan die sfeerverlichting uit, of in een ander, discreter, kleur dan dat blauw ?
Pluspunten:
- fantastische lekkere kont
- mooie afwerking
- 'hout'inleg kan ik wel smaken
- heel compleet uitgerust, veel meer dan ik nodig heb
- weinig VAA
- bruine stikking op het zwarte leer vind ik stijlvol (het tweetonige bruin/zwart leer ben ik minder fan van)
Na het opstellen van de shortlist, mag ik eens uitgebreid gaan proef rijden.
Het is wel echt een lelijk en enorm slecht afgewerkt knopje. Op het autosalon viel het me ook op in de nieuwe megane. Dan ontwerp je al eens een volledig nieuwe auto... Ooit teveel van die knopkes gemaakt vermoed ik. En als je er aan voelde, dan had je nog een scherp randje (niet aan de knop zelf, maar langs de knop als deze was ingedrukt.)
Deze morgen gaan proefrijden met een C5 ...dan zag ik hem al staan op hun erf ,,de Talisman , opvolger van de Laguna . (Ja , sinds kort verkopen ze bij Renault te Oostende ook Citroën .) Ik had al eens proefgereden met een Laguna ..reuze ervaring moet ik zeggen , daarom een beetje verrast nu ..Talisman , wat een naam , dat word weer even wennen !
Maar niettemin een ferme verschijning
Na mijn initiële Waauw toen ik de eerste foto's zag vorig jaar, ben ik, nu ik de talisman regelmatig zie, toch al heel wat minder enthousiast. In tegesnstelling tot een Laguna coupé die ik in het begin Waauw vond ....en nu nog steeds. Het doet me wat denken aan het meisje dat zich urenlang schminkt om bij het hippe groepje te horen (maar er niet in slaagt) terwijl haar oudere zus al die extra lijntjes en prulletjes niet nodig heeft en ongeschminkt de hoofden van de mannen doet draaien door haar charme.
Comment