Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Talisman

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
    Dus de ophangingskritiek blijft aanhouden?
    Spijtig. Als aanhanger van het Franse comfort is dit voor mij een afknapper op een voorts meer dan geslaagd model.
    De Espace te zacht, Talisman te hard,... Zelf testen en besluiten zal het beste zijn denk ik.
    Ivm die multi sense, in de Espace benzine voel je dt wel goed als je van comfort naar bvb sport gaat. In de diesel was dit minder uitgesproken. Hoe dit komt?

Comment

• Deze review is dan weer extreem lovend over de Talisman en z'n comfort en vierwielsturing

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
        Deze review is dan weer extreem lovend over de Talisman en z'n comfort en vierwielsturing

https://youtu.be/D7J5du9r-pY
        Tja een Franse review, pattriotisme zou daar ook wel eens kunnen bij meespelen. ;-)

Gewoon zelf eerst testen, en dan besluiten, ben het eens met DHL
        BMW 420dA : >>>

Comment

• Kan je van nederlandse reviews het omgekeerde zeggen ook he, daar is fransoos bashen ook bon ton
          Last edited by Tomski; 30/11/2015, 07:48.
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• minder als in be, nl-ers hebben een boon voor france, minder voor de

Comment

• Ja klopt wel, Nederlandse test vind ik correcter. Belgische tests... tja en Franse tests ook tja lol

Is wel een prachtige wagen vind ik. Een echte Renault ter vervanging van de Laguna of de Koreaanse Latitude. Mocht ik een berline wille, het werd deze.
              Wel opletten met de keuze van het interieur. Ik vermoed dat je net als in de Espace, kan kiezen tussen een licht grijs dash board en een donker gekleurd dashboard. Neem het donkere want de licht grijze variant weerspiegeld in de voorruit. Vind het raar dat er bij Espace geen opmerking over gemaakt werd bij het testen (in 1 test haalden ze het aan) terwijl dit toch uitgesproken is.
              Last edited by ; 30/11/2015, 11:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                De Espace te zacht, Talisman te hard,... Zelf testen en besluiten zal het beste zijn denk ik.
                Ivm die multi sense, in de Espace benzine voel je dt wel goed als je van comfort naar bvb sport gaat. In de diesel was dit minder uitgesproken. Hoe dit komt?
                Voor mij is de Espace dik geslaagd hoor. Ik zou deze altijd verkiezen boven de Latitude, gewoon al om zijn hogere zitpositie. En de zachte vering, tja, daar zou ik het zéker voor doen.
                Buiten budget echter, voor ons.
                King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Vanmorgen een vloot van een 6 tal Talismannen zien voorbijrijden in ons klein dorpje.

Toch wel imposante grote limousines, zeker zo in een kolonne, één of ander event?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Ja klopt wel, Nederlandse test vind ik correcter. Belgische tests... tja en Franse tests ook tja lol

Is wel een prachtige wagen vind ik. Een echte Renault ter vervanging van de Laguna of de Koreaanse Latitude. Mocht ik een berline wille, het werd deze.
                    Wel opletten met de keuze van het interieur. Ik vermoed dat je net als in de Espace, kan kiezen tussen een licht grijs dash board en een donker gekleurd dashboard. Neem het donkere want de licht grijze variant weerspiegeld in de voorruit. Vind het raar dat er bij Espace geen opmerking over gemaakt werd bij het testen (in 1 test haalden ze het aan) terwijl dit toch uitgesproken is.
                    Klopt, ik heb het donkerbruine dashboard en middenconsole genomen. Heel tevreden mee.

Comment

• En vind ik persoonlijk het mooiste Vooral omdat de stiksels dan beter uitkomen op het dashboard.

Comment

• Daarstraks voor de eerste keer in het echt gezien, wat een mooie verschijning ... Was op de autostrade nog half donker maar kon hem goed zien en de lichten vanvoor en vanachter zijn echt goed gelukt ... Komt imposant over.
                        2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                          Vanmorgen een vloot van een 6 tal Talismannen zien voorbijrijden in ons klein dorpje.

Toch wel imposante grote limousines, zeker zo in een kolonne, één of ander event?
                          Dealer voorstelling of iets dergelijks in Roeselare Mercure hotel Accent business park. Wagen ziet er wel goed uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                            Dealer voorstelling of iets dergelijks in Roeselare Mercure hotel Accent business park. Wagen ziet er wel goed uit.
                            Moet zo zijn, is al de vierde keer dat ik ze rond 10.15 zie rijden, vandaag zaten er 2 passats en een mondeo tussen (als vergelijking?)

Comment

• Ja, dat zijn scholingen voor de verkopers... Zitten altijd wagens tussen van de concurrentie ter vergelijking.

Comment

• Iemand die weet hoe of waar je een uitnodiging kan bekomen om de Grandtour op het salon te kunnen bekijken? Staat blijkbaar in een afgescheiden ruimte en is enkel te bezichtigen op uitnodiging. Ben sterk geïnteresseerd en hoopte dat hij al 'open en bloot' te zien zou zijn op het salon.

Comment

• Vorige week een in het wild gezien. Prachtig, op de verlichting vooraan na, is echt veel te bombastisch...

Comment

• Ik vind dit ook serieus knappe wagen.

Sent via OnePlus with Tapatalk!
                                    =================
                                    2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                                      Iemand die weet hoe of waar je een uitnodiging kan bekomen om de Grandtour op het salon te kunnen bekijken? Staat blijkbaar in een afgescheiden ruimte en is enkel te bezichtigen op uitnodiging. Ben sterk geïnteresseerd en hoopte dat hij al 'open en bloot' te zien zou zijn op het salon.
                                      Mensen op het forum hier die werken voor Renault en die mij kunnen helpen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                                        Mensen op het forum hier die werken voor Renault en die mij kunnen helpen?
                                        Al bij u dealer geweest? Meestel is hij toch de persoon om u uit te nodigen hiervoor?

Comment

• Was daarstraks in de garage en ik mocht een ritje maken met een Talisman 1600 dci... Voelde me jammer genoeg niet in vorm en heb het maar afgeslagen. Stom he...

Comment

Working...
                                          X