Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
sorry maar een computer vat niet zomaar vuur hoor. je kunt voorzorgen nemen maar moet er ook niet in gaan overdrijven.
Mijn maat zijn grafische kaart is al eens in de fik gevlogen, gene zever.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Dat is natuurlijk puur een kwestie van smaak. Ik hou eigenlijk niet van sedans met een "kont" en vind van zowat alle sedans, de breakversie mooier. Ik zal niet snel een sedan kopen, of het zou een coupe variant moeten zijn.
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Elke sedan heeft een kont. Da's het concept van een sedan.
Wel heb je hatchbacks waar ze een sedan van gemaakt hebben, wat er onnatuurlijk uit ziet omdat de verhoudingen niet echt kloppen. Zoals bvb de Thalos (Clio met kont). De Astra F en G sedans zijn ook een beetje zo'n geval.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Met de [Talisman](https://autofans.be/nieuws/officieel/32872-officieel-renault-talisman-vervangt-laguna-2015) heeft Renault een opvolger voor de Laguna. Die laatste was er destijds ook als coupé. Hoe dat er bij de Talisman uit ziet?
Niet mis al vind ik de voorkant wat minder in proportie bij het geheel. Ik had trouwens gelezen dat er geen coupe niet meer kwam, bevestigd door Renault.
Niet mis al vind ik de voorkant wat minder in proportie bij het geheel. Ik had trouwens gelezen dat er geen coupe niet meer kwam, bevestigd door Renault.
Van waar haal he dat? Renault heeft al enkele malen gezegd dat er geen coupe meer komt... Dan is dit toch zeer recent. Pas op ik kan het enkel maar toejuichen en hoop dat je gelijk hebt.
Leaserijders shoppend in het D-segment, maak kennis met jullie volgende stationwagon.
Nadat Renault de Talisman in sedanvorm presenteerde, volgde vorige maand de Estate-versie. Onder de kap van de door Laurens van den Acker getekende Fransoos vinden we louter motoren met 1,6 liter inhoud. In de benzinerange zijn dat TCe-blokken, in vermogen variërend van 150 tot 200. De dCi-dieselmotoren zijn te krijgen met 110, 130 of 160 pk. Meer info vind je HIER, wij zijn even plaatjes kijken.
Comment