Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Talisman

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichten
    heu? last van vuur onder de schedel?
    Zie maar dat uwe computer niet in brand schiet, staat toch een brandblusapparaat naast hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
      Zie maar dat uwe computer niet in brand schiet, staat toch een brandblusapparaat naast hé?
      sorry maar een computer vat niet zomaar vuur hoor. je kunt voorzorgen nemen maar moet er ook niet in gaan overdrijven.

Comment

• Ik denk niet dat zijn opmerking serieus bedoeld was......

Comment

• Ondertussen is hij wel weer een topic aan't verkrachten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Ondertussen is hij wel weer een topic aan't verkrachten...
            Weer???
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• mijn excuses beste heren. ik laat me soms nogal meeslepen door emoties.
              die foto is wel degelijk slechte photoshop, kijk naar de bomen rechts boven.

Comment

• En? Die zijn speciaal zo gesnoeid voor de foto! Man man, waar jij allemaal op let...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichten
                  sorry maar een computer vat niet zomaar vuur hoor. je kunt voorzorgen nemen maar moet er ook niet in gaan overdrijven.
                  Mijn maat zijn grafische kaart is al eens in de fik gevlogen, gene zever.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                    Dat is natuurlijk puur een kwestie van smaak. Ik hou eigenlijk niet van sedans met een "kont" en vind van zowat alle sedans, de breakversie mooier. Ik zal niet snel een sedan kopen, of het zou een coupe variant moeten zijn.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
                    Elke sedan heeft een kont. Da's het concept van een sedan.

Wel heb je hatchbacks waar ze een sedan van gemaakt hebben, wat er onnatuurlijk uit ziet omdat de verhoudingen niet echt kloppen. Zoals bvb de Thalos (Clio met kont). De Astra F en G sedans zijn ook een beetje zo'n geval.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Talisman Coupe render :

Met de [Talisman](https://autofans.be/nieuws/officieel/32872-officieel-renault-talisman-vervangt-laguna-2015) heeft Renault een opvolger voor de Laguna. Die laatste was er destijds ook als coupé. Hoe dat er bij de Talisman uit ziet?

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Wow, zeer knap.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Bouwen ! ! ! ! !

Comment

• Niet mis al vind ik de voorkant wat minder in proportie bij het geheel. Ik had trouwens gelezen dat er geen coupe niet meer kwam, bevestigd door Renault.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                              Niet mis al vind ik de voorkant wat minder in proportie bij het geheel. Ik had trouwens gelezen dat er geen coupe niet meer kwam, bevestigd door Renault.
                              Wel dus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erik123 Bekijk Berichten
                                Wel dus!
                                uit welke bron ?

Comment

• Renault Talisman

Oorspronkelijk geplaatst door Erik123 Bekijk Berichten
                                  Wel dus!
                                  Van waar haal he dat? Renault heeft al enkele malen gezegd dat er geen coupe meer komt... Dan is dit toch zeer recent. Pas op ik kan het enkel maar toejuichen en hoop dat je gelijk hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                    Niet mis al vind ik de voorkant wat minder in proportie bij het geheel. Ik had trouwens gelezen dat er geen coupe niet meer kwam, bevestigd door Renault.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Erik123 Bekijk Berichten
                                    Wel dus!
                                    Als Renault het inderdaad zo gesteld heeft komt die er dus wel... want dubbele negatie
                                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Leaserijders shoppend in het D-segment, maak kennis met jullie volgende stationwagon.
                                      Nadat Renault de Talisman in sedanvorm presenteerde, volgde vorige maand de Estate-versie. Onder de kap van de door Laurens van den Acker getekende Fransoos vinden we louter motoren met 1,6 liter inhoud. In de benzinerange zijn dat TCe-blokken, in vermogen variërend van 150 tot 200. De dCi-dieselmotoren zijn te krijgen met 110, 130 of 160 pk. Meer info vind je HIER, wij zijn even plaatjes kijken.
                                      http://www.autoblog.nl/nieuws/zoek-je-geluk-in-de-renault-talisman-estate-80309

Comment

• Het zou zo de koffer van mijn 508 kunnen zijn.

Heel mooie wagen alleen die grote grille en badge steken enorm tegen. Ik was blij toen Peugeot daar mee stopte, nu begin renault er mee.
                                        Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                                        #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                                        #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                                        #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                                        #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                                        #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                                        #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

• Zo wil ik hem wel! Nu nog wachten op de tarieven! Iemand?

Comment

Working...
                                          X