Oorspronkelijk geplaatst door Gastje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Talisman
Collapse
X
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenEn komt blijkbaar ook met een nieuwe 2.3 motor.
Onderstel zal dat van de Navara zijn en de 2.3dCi zal ook naar de Navara gaan. De huidige 2.5dCi in de Navara is ook deze van uit de vorige Masters, maar wel met wat meer vermogen.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Ik ben fan ! Vooral de break !
Ik blijf trouwens een zwak hebben voor de grote limo's van Renault. Maar dat komt door mijn jeugd. Mijn peter had een donkerbruine R25 met beige leder. Een Baccara.
En de Safrane biturbo blijft gewoon een dikke kist.
Ergens juich ik het huidige design wel toe van Renault.
Tijd om van deze Talisman eens een sportieve versie te maken, iets met 2 turbo's terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIk ben vooral benieuwd wat Peugeot gaat doen van de wagens in dit lijstje, want die hun gamma komt ook niet meer boven de 508. Bij BMW en vag positioneren die wagens zich niet aan de top in hun gamma, dus die motoren druppelen bij wijze van spreken door van bovenaf. Want zo een c220 komt bijna uit een s250 en dan ben ik nog heel benieuwd naar het aandeel van de Renault 1.6 in de verkochte c klasse ...
In een passat/talisman zou ik ook tevreden zijn met 150pk (zeker nu de wagens terug lichter worden). De espace zie ik als een grote luxebak en verwacht ik dan passende motorisering (160-190).
De hoge vermogens (+200pk) vind ik overbodig tenzij misschien in de grote limos en suvs.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenHet verschil tussen een 1.6 en een 2.0 is 210 euro. Een 3.0 kost 780 bij benadering.
ik vind dat niet zo gek veel geld. Ook al rij ik zelf met een 1.2 en een 1.3. 18 euro/maand is echt niet zoveel geld...
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenEen wagen met 400 pk voor evenveel geld verzekeren als een van 190 pk
niet.
Had offerte van ethias gevraagd voor tesla model S - 500+ pk - en BA was zelfs 380 euro.
Bij ethias offerte Macan van Porsche met 258 pk en offerte was voor BA 540 euro.
Voor mijn ex BMW met 164 pk betaalde ik 400+ BA...previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenHeb geen motief om daarover te liegen he.
Had offerte van ethias gevraagd voor tesla model S - 500+ pk - en BA was zelfs 380 euro.
Bij ethias offerte Macan van Porsche met 258 pk en offerte was voor BA 540 euro.
Voor mijn ex BMW met 164 pk betaalde ik 400+ BA...
Die BMW van 164 pk was ondertussen al enkele jaren geleden, hoe oud was je toen en hoeveel jaar reed je toen schadevrij?
Je kan geen twee premies vergelijken die je op een ander tijdstip hebt betaald.
En die Tesla wordt misschien als elektrisch voertuig anders ingeschat, op basis van ongevallenstatistieken? Maar lijkt me wel eigenaardig. Vraag eens een verzekering op voor een Macan met 395pk, benieuwd of die ook 540 EUR gaat zijn.
Ik lees in ieder geval op assuralia : "De premie die u betaalt voor uw BA Autoverzekering zal grotendeels afhangen van het vermogen uw voertuig. Snelle en krachtige wagens vormen grotere risico’s dan kleine stadswagentjes. "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
En die Tesla wordt misschien als elektrisch voertuig anders ingeschat, op basis van ongevallenstatistieken? Maar lijkt me wel eigenaardig.
Niet op basis van ongevallenstatistieken maar wel via korting bij Ethias voor elektrische wagens.
Plaatje wordt wel anders als je ook een (halve) omnium neemt.
Wegens hoge nieuwprijs van een Tesla is die wel duur.
Comment
-
Renault Talisman
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenDie BMW van 164 pk was ondertussen al enkele jaren geleden, hoe oud was je toen en hoeveel jaar reed je toen schadevrij?
Je kan geen twee premies vergelijken die je op een ander tijdstip hebt betaald.
En die Tesla wordt misschien als elektrisch voertuig anders ingeschat, op basis van ongevallenstatistieken? Maar lijkt me wel eigenaardig. Vraag eens een verzekering op voor een Macan met 395pk, benieuwd of die ook 540 EUR gaat zijn.
Ik lees in ieder geval op assuralia : "De premie die u betaalt voor uw BA Autoverzekering zal grotendeels afhangen van het vermogen uw voertuig. Snelle en krachtige wagens vormen grotere risico’s dan kleine stadswagentjes. "
Zullen vast wel formules voor zijn die maatschappijen hanteren.
Ik probeer eens te informeren naar de BA van de Turbo Macanprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenDat is bij zowat alle modellen zo.
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalkik ga nooit een break kopen, ook al heb ik een kroost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenNiet akkoord. Voor mij blijft berlinevariant knapste. Oervorm van de auto, ik ben echt een sedanmanik ga nooit een break kopen, ook al heb ik een kroost.
ik vind dat er slechts een paar mooie breaks op de markt zijn. de bmw 5, CLA shooting brake en de C5
een break is gewoon een uitgerokken hatchback en dat zie ik ook al niet graag :plets have some more member berries
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenidem
ik vind dat er slechts een paar mooie breaks op de markt zijn. de bmw 5, CLA shooting brake en de C5
een break is gewoon een uitgerokken hatchback en dat zie ik ook al niet graag :p
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Comment
-
een coupe heeft toch ook een kont?
maar idd kwestie van smaak al zal gewenning er ook wel mee temaken hebben. in de familie nooit iemand met een break gehad, ook in de vriendenkring zijn ze op 1 hand te tellenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichtenslechte photoshop'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDe zon kan niet van twee kanten komen of wat? :o
Comment
Comment