Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Talisman

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Misschien al een geluk of ge had weer een nieuwe gekocht...
    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
      Iemand die weet hoe of waar je een uitnodiging kan bekomen om de Grandtour op het salon te kunnen bekijken? Staat blijkbaar in een afgescheiden ruimte en is enkel te bezichtigen op uitnodiging. Ben sterk geïnteresseerd en hoopte dat hij al 'open en bloot' te zien zou zijn op het salon.

Ga naar uw dealer en die bezorgt U een uitnodiging.
      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
        Misschien al een geluk of ge had weer een nieuwe gekocht...
        Haha... wie weet. Alhoewel, ik ben niet voor lage auto's. Ben nu al bijna 15 jaar een hogere zit gewoon. Voor de rest trekt die hard op een espace van binnen hee. Vind het een erg mooie wagen qua lijn.

Comment

• Gezien op salon, indrukwekkende kar!
          2021 Taycan 4S
          2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
            Ga naar uw dealer en die bezorgt U een uitnodiging.
            Dat lijkt inderdaad de logische stap maar de dealer in de buurt kon mij helaas niet verder helpen. Soit, gisteren al naar het salon geweest en gewoon op goed geluk op de stand gevraagd om het mogelijk was om de Grandtour ook eens te bezichtigen. Was zeer kalm dus ze deden niet moeilijk. Echt een knappe break!

Comment

• Gisteren één tegengekomen op de Antwerpse ring. Knappe verschijning (zelfs onder een laag zout)

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
              1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
              2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
              2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
              -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Hoewel ik al vanaf de eerste foto's fan was, viel hij me gisteren op het salon toch tegen.
                Vooral het interieur vind ik tegenvallen. Daar waar ik nog gek op die tablet was in de Espace, is het bij de Talisman toch net allemaal iets minder.
                Veel goedkoop uitziende hard plastic langs het multimedia scherm en de zetels vond ik ook niet top zitten.

Aan de buitenkant blijft hij absoluut geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  Hoewel ik al vanaf de eerste foto's fan was, viel hij me gisteren op het salon toch tegen.
                  Vooral het interieur vind ik tegenvallen. Daar waar ik nog gek op die tablet was in de Espace, is het bij de Talisman toch net allemaal iets minder.
                  Veel goedkoop uitziende hard plastic langs het multimedia scherm en de zetels vond ik ook niet top zitten.

Aan de buitenkant blijft hij absoluut geslaagd.
                  De afwerking voor de tablet is ook één van de redenen bij mij geweest waarom ik uiteindelijk toch een bon voor een Espace getekend heb. Ook die DRL die zo in de bumper snijden was ik niet zo fan van, is bij de Espace beter uitgewerkt
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Zelfde ervaring.
                    Stoffen, gestreepte, zetels waren ook echt lelijk.
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Vandaag mijn eerste Talisman IRL gezien. Toch best een imposante verschijning.
                      De lichtpartij vind ik absoluut geslaagd, zowel vooraan, als achteraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                        De afwerking voor de tablet is ook één van de redenen bij mij geweest waarom ik uiteindelijk toch een bon voor een Espace getekend heb. Ook die DRL die zo in de bumper snijden was ik niet zo fan van, is bij de Espace beter uitgewerkt
                        Is mooie auto maar inderdaad, die tablet zit er maar 'goedkoop' in he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Vandaag mijn eerste Talisman IRL gezien. Toch best een imposante verschijning.
                          De lichtpartij vind ik absoluut geslaagd, zowel vooraan, als achteraan.
                          +1 vandaag ook gezien IRL
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Jammer dat die designs van Renault, ietwat druk overkomen. Ik vind deze wagen geslaagd, maar ben bang dat ik het snel beu wordt.
                              Van de laatste jaren vind ik de laguna coupe nog altijd de mooiste Renault. Ben benieuwd of er Talisman coupe zit aan te komen.

Comment

• ik vind de talisman nogal groot voor een coupe. zou al de omvang van een BMW 6 hebben of lijkt de auto gewoon groter dan hij is?
                                liever terug een mooie renault coupe die een slag kleiner is
                                lets have some more member berries

Comment

• Vorige week met deze auto kunnen rijden. Hoewel ik niet echt een liefhebber ben van Franse wagens beviel deze mij enorm. Prijs/uitrusting/kwaliteitsbeleving lijkt het me een wel een heel mooie aanbieding. Mss is dit wel de tegenpool voor de zo geliefde 3 serie in deze klasse maar dat kan ook positief zijn. Deze wagen geeft nl een echt rustgevoel en hoort voor mij samen met de Mondeo tot de beste van volume-grote-middenklassers. Veegt wagens als de Kia Optima of Opel Insignia zo naar huis. Goed bezig Renault!
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Achterkant vind ik echt knap. Maar die voorkant... die is me toch echt veel te druk met die C-vormige ledstrips, die zijn toch veel te groot IMHO.
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Het lijkt me inderdaad wel zo'n design dat je snel beu zou kunnen worden.

@ MRJ, in de testverslagen lees je overal dat hij veel te zacht is afgeveerd en dat de ophanging niet goed raad weet met de koets.
                                      niet jou ervaring dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        ik vind de talisman nogal groot voor een coupe. zou al de omvang van een BMW 6 hebben of lijkt de auto gewoon groter dan hij is?
                                        liever terug een mooie renault coupe die een slag kleiner is
                                        Daar heb je wel een punt. Bovendien starten ze binnenkort met de Alpine en wordt zo een Talisman Coupe wat overbodig.

Comment

• Talisman coupe zou wel in een andere prijsklasse vallen en niet te vergelijken zijn met de Alpine.
                                          De auto is 4.85 groot, maar de vorige coupe was ook kleiner dan de break of de sedan.

Comment

Working...
                                          X