Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand die weet hoe of waar je een uitnodiging kan bekomen om de Grandtour op het salon te kunnen bekijken? Staat blijkbaar in een afgescheiden ruimte en is enkel te bezichtigen op uitnodiging. Ben sterk geïnteresseerd en hoopte dat hij al 'open en bloot' te zien zou zijn op het salon.
Ga naar uw dealer en die bezorgt U een uitnodiging.
King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Misschien al een geluk of ge had weer een nieuwe gekocht...
Haha... wie weet. Alhoewel, ik ben niet voor lage auto's. Ben nu al bijna 15 jaar een hogere zit gewoon. Voor de rest trekt die hard op een espace van binnen hee. Vind het een erg mooie wagen qua lijn.
Ga naar uw dealer en die bezorgt U een uitnodiging.
Dat lijkt inderdaad de logische stap maar de dealer in de buurt kon mij helaas niet verder helpen. Soit, gisteren al naar het salon geweest en gewoon op goed geluk op de stand gevraagd om het mogelijk was om de Grandtour ook eens te bezichtigen. Was zeer kalm dus ze deden niet moeilijk. Echt een knappe break!
Hoewel ik al vanaf de eerste foto's fan was, viel hij me gisteren op het salon toch tegen.
Vooral het interieur vind ik tegenvallen. Daar waar ik nog gek op die tablet was in de Espace, is het bij de Talisman toch net allemaal iets minder.
Veel goedkoop uitziende hard plastic langs het multimedia scherm en de zetels vond ik ook niet top zitten.
Hoewel ik al vanaf de eerste foto's fan was, viel hij me gisteren op het salon toch tegen.
Vooral het interieur vind ik tegenvallen. Daar waar ik nog gek op die tablet was in de Espace, is het bij de Talisman toch net allemaal iets minder.
Veel goedkoop uitziende hard plastic langs het multimedia scherm en de zetels vond ik ook niet top zitten.
Aan de buitenkant blijft hij absoluut geslaagd.
De afwerking voor de tablet is ook één van de redenen bij mij geweest waarom ik uiteindelijk toch een bon voor een Espace getekend heb. Ook die DRL die zo in de bumper snijden was ik niet zo fan van, is bij de Espace beter uitgewerkt
De afwerking voor de tablet is ook één van de redenen bij mij geweest waarom ik uiteindelijk toch een bon voor een Espace getekend heb. Ook die DRL die zo in de bumper snijden was ik niet zo fan van, is bij de Espace beter uitgewerkt
Is mooie auto maar inderdaad, die tablet zit er maar 'goedkoop' in he
Vandaag mijn eerste Talisman IRL gezien. Toch best een imposante verschijning.
De lichtpartij vind ik absoluut geslaagd, zowel vooraan, als achteraan.
+1 vandaag ook gezien IRL
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Jammer dat die designs van Renault, ietwat druk overkomen. Ik vind deze wagen geslaagd, maar ben bang dat ik het snel beu wordt.
Van de laatste jaren vind ik de laguna coupe nog altijd de mooiste Renault. Ben benieuwd of er Talisman coupe zit aan te komen.
ik vind de talisman nogal groot voor een coupe. zou al de omvang van een BMW 6 hebben of lijkt de auto gewoon groter dan hij is?
liever terug een mooie renault coupe die een slag kleiner is
Vorige week met deze auto kunnen rijden. Hoewel ik niet echt een liefhebber ben van Franse wagens beviel deze mij enorm. Prijs/uitrusting/kwaliteitsbeleving lijkt het me een wel een heel mooie aanbieding. Mss is dit wel de tegenpool voor de zo geliefde 3 serie in deze klasse maar dat kan ook positief zijn. Deze wagen geeft nl een echt rustgevoel en hoort voor mij samen met de Mondeo tot de beste van volume-grote-middenklassers. Veegt wagens als de Kia Optima of Opel Insignia zo naar huis. Goed bezig Renault!
Het lijkt me inderdaad wel zo'n design dat je snel beu zou kunnen worden.
@ MRJ, in de testverslagen lees je overal dat hij veel te zacht is afgeveerd en dat de ophanging niet goed raad weet met de koets.
niet jou ervaring dan?
ik vind de talisman nogal groot voor een coupe. zou al de omvang van een BMW 6 hebben of lijkt de auto gewoon groter dan hij is?
liever terug een mooie renault coupe die een slag kleiner is
Daar heb je wel een punt. Bovendien starten ze binnenkort met de Alpine en wordt zo een Talisman Coupe wat overbodig.
Talisman coupe zou wel in een andere prijsklasse vallen en niet te vergelijken zijn met de Alpine.
De auto is 4.85 groot, maar de vorige coupe was ook kleiner dan de break of de sedan.
Comment