Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kijk, in 't carbonzwart gestoken die diffusor. Wat vinden jullie?

(allebei al verlaagd en met spacertjes)
    Last edited by ; 10/06/2008, 17:51.

Comment

• 'k Vind 't precies zo lelijk nog ni.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Waren er geen beperkingen die je in acht moest nemen bij de 1-Reeks wat spacers en bandbreedte betreft? Wat is de maximale bandbreedte op de 1 en wat is de maximale breedte van spacers als je 225-banden hebt?
        Spacers zijn eigenlijk verboden

Die breedte dat je van spacers kan zetten heeft niks te maken met de bandbreedte maar wel met de ET-waarde van een velg. Als je een spacer zet, dan krijg je eigenlijk een kleinere ET-waarde waardoor de velg dus verder naar buiten zal vallen.

Qua bandbreedte zou ik niet weten wat de maximums zijn voor een 1 serie. In m'n deur, op die plakker voor de bandenspanning, heb ik wel al eens de bandenmaat 245/35/18 zien staan. Die bandenmaat zou achteraan dus zonder probleem en conform gemonteerd kunnen worden. Op de 1 coupé zullen velgen beschikbaar zijn met 215/40/18 vooraan en 245/35/18 achteraan. Die maten zijn conform maar al wat breder of groter gaat, niet.

Op diverse 1 forum's hebben velen 255 breed achteraan gemonteerd zonder problemen. Darkbeemer van dit forum heeft ook 255 breed achteraan als ik me niet vergis.

Dus technisch is het allemaal mogelijk maar je bent dus niet conform.
        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          'k Vind 't precies zo lelijk nog ni.
          *zet em in zaagmodus*

Met Shadowline Hoogglans is 'ie inderdaad zo lelijk nog ni.

*zet zaagmodus af*

Comment

Kijk, in 't carbonzwart gestoken die diffusor. Wat vinden jullie?

(allebei al verlaagd en met spacertjes)
            Dan toch liever de grijze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toiletvogeltje
              245

Wérkelijk? Kan je nu nog 'es snelsnel een piccie nemen van 't stickertje met de bandenmaten van jouw E81? Toe toetoetoetoe?

Dat zou meteen wel een pak "problemen" oplossen voor me.

(met name 't vinden van adequate andere banden ipv. de Runflats die er nu op liggen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                Spacers zijn eigenlijk verboden

Die breedte dat je van spacers kan zetten heeft niks te maken met de bandbreedte maar wel met de ET-waarde van een velg. Als je een spacer zet, dan krijg je eigenlijk een kleinere ET-waarde waardoor de velg dus verder naar buiten zal vallen.

Qua bandbreedte zou ik niet weten wat de maximums zijn voor een 1 serie. In m'n deur, op die plakker voor de bandenspanning, heb ik wel al eens de bandenmaat 245/35/18 zien staan. Die bandenmaat zou achteraan dus zonder probleem en conform gemonteerd kunnen worden. Op de 1 coupé zullen velgen beschikbaar zijn met 215/40/18 vooraan en 245/35/18 achteraan. Die maten zijn conform maar al wat breder of groter gaat, niet.

Op diverse 1 forum's hebben velen 255 breed achteraan gemonteerd zonder problemen. Darkbeemer van dit forum heeft ook 255 breed achteraan als ik me niet vergis.

Dus technisch is het allemaal mogelijk maar je bent dus niet conform.
                Dus 245 is 'wettelijk' te doen dan, maar 255 zal ook geen probleem vormen?

Comment

Wérkelijk? Kan je nu nog 'es snelsnel een piccie nemen van 't stickertje met de bandenmaten van jouw E81? Toe toetoetoetoe?

Dat zou meteen wel een pak "problemen" oplossen voor me.

(met name 't vinden van adequate andere banden ipv. de Runflats die er nu op liggen)
                  Hehe

Ik zal vlug even een foto gaan nemen van dat stickertje

5 minuutjes geduld

Comment

Darkbeemer van dit forum heeft ook 255 breed achteraan als ik me niet vergis.
                    Ik vind precies niet onmiddellijk een topic van z'n eend. Kan dat?

Comment

• Stickertje?

Comment

Asjeblief.

Comment

• En da's van z'n oude: http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=22747

Comment

Darkbeemer van dit forum heeft ook 255 breed achteraan als ik me niet vergis.
                            Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            Ah lap, ik zocht dus blijkbaar op de forummer "Darkbeemer" en niet op "Dark_beemer". De eerste heeft geen eigen topic, de tweede wel.

Thanks !

Comment

• Graag gedaan. Die zwarte 1 van Darkbeemer was toch wel extreem hoor, niet heel mooi, maar wel een echte eyecatcher denk ik, en SNEL! Heb die video's nog eens gezien, trekt harder dan een Civic Type R...

Comment

• Sorry, mijn fout

Niet makkelijk zo'n foto maken van zo dichtbij in het donker

Hier de best gelukte:
                                Foto 1
                                Foto 2

Comment

• Ah ja, stickertje.

Comment

• 245/35R18

Dat geeft dan het volgende vooraan (vervanging 205/45R18 door 225/40R18, zelfde velgen, geen spacers) :

En het volgende achteraan (vervanging 225/40R18 door 245/35R18, zelfde velgen, 12mm spacers) :

/me thinks this should work juuust fine
                                    Last edited by ; 10/06/2008, 17:51.

Comment

• Michelin Pilot Sport 2, here we come.

Comment

Niet makkelijk zo'n foto maken van zo dichtbij in het donker

Hier de best gelukte:
                                        Foto 1
                                        Foto 2
                                        Superhard merci, toiletzwemvogelkijn.

Wist dat helemaal niet, moet nieuw zijn sinds de facelift.

Comment

Superhard merci, toiletzwemvogelkijn.

Wist dat helemaal niet, moet nieuw zijn sinds de facelift.
                                          Da's graag gedaan

Comment

Working...
                                          X