Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Ah nu begrijp ik het, die showroomwagen kwam eigenlijk als een geschenk uit de hemel voor jou, meer opties, vroeger beschikbaar...

Inderdaad, die kwam zeker als een geschenk uit de hemel.

Comment

• Bij wijze van spreken dan toch.

Comment

• Bij Van Osch in Halen staat er ook een LSE met Terra als directiewagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
          Bij Van Osch in Halen staat er ook een LSE met Terra als directiewagen!
          Ik denk dat dit een 118d is

Comment

• Ik wist niet dat de LSE een eigen start-knop had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Ik wist niet dat de LSE een eigen start-knop had.

Correct, is een leuke gadget.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten

Correct, is een leuke gadget.
                die binnekort op ebay.de met hopen te vinden is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  die binnekort op ebay.de met hopen te vinden is
                  Nice!

Comment

• Vraagje, bij een LSE ergens een serienummer op ofzo? Bv n° 1843

Comment

• Neen. Wel n°0763 en n°1129.

En wat die eventuele special edition namaak startknoppenringetjes betreft : whatever, ik heb er een échte.

Comment

• Hallo,

Weet iemand of je in de LSE de interieurlijsten in piano zwart kan hebben? Uit de brochure van BMW kan ik het niet afleiden.
                        Met lemon interieur lijkt me dat zwart of het pappel maser grau het mooiste?
                        Ik heb op google gezocht naar foto's maar vind er enkel met aluminium inleg. Kan er iemand een link geven naar interieurfoto's met lemon met verschillende inleglijsten?

Btw, een 118i gaat dat tegenvallen qua prestaties?

Bedankt alvast.

Comment

• Een 118i gaat zeker niet tegenvallen van prestaties.

gTa heeft ook een Lemon interieur met pappel maser grau besteld, foto's zijn er hier helaas nog niet van denk ik.
                          In ieder geval, ik zou voor het aluminium gaan.

Comment

• Aluminium lijkt me toch minder knap dan pappel maser grau of piano black in combinatie met dat lichte lemon kleurtje.

Ik had hier trouwens ergens gelezen dat er verwacht werd dat de LSE bijna uitverkocht zou zijn, terwijl mijn verkoper zaterdag zei dat ie nog bestelbaar is tot oktober-november.
                            Kan die verkoper zien hoeveel er nog beschikbaar zijn?

Comment

• Ik denk dat er ongeveer al 1800 verkocht zijn.

Comment

• En hoe zit dat met dat uitlaatstuk?
                                De 120i/d heeft een chromé exemplaar, de 118i/d niet, maar in de accessoirelijst zie ik een chromé uitlaatsierstuk voor de 4-cilindermodellen..
                                Dus deze accessoire is niet hetzelfde dan wat er standaard opzit bij de 120i/d?

Comment

• Ik denk van wel.

Comment

• Niemand anders die op mijn vragen wil antwoorden?
                                    Hoor liever meerdere meningen.

Comment

• Vraag anders eens aan deze man:http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=23738. heeft 118d met chrome uitlaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NewOld Bekijk Berichten
                                        Aluminium lijkt me toch minder knap dan pappel maser grau of piano black in combinatie met dat lichte lemon kleurtje.

Ik had hier trouwens ergens gelezen dat er verwacht werd dat de LSE bijna uitverkocht zou zijn, terwijl mijn verkoper zaterdag zei dat ie nog bestelbaar is tot oktober-november.
                                        Kan die verkoper zien hoeveel er nog beschikbaar zijn?
                                        Denk niet dat de Zwarte hoogglans-lijsten die jij bedoelt (Piano black is nog iets anders, kost veel meer) bestelbaar zijn in combo met de LSE. De lijsten in Edelhout Pappel Maser Grau zijn dat wel.
                                        Als je de échte pianolak-inleglijsten wilt zal je met je wagen langs Individual moeten passeren.
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Vandaag was ik in Bornem en ben even gestopt bij de hoofdverdeler. Daar stond een 130i Sportshatch LSE met Lemon leder en pappel maser grau sierlijsten.

Helaas had ik geen kodak bij, maar ik heb toch wat fotookes getrokken met mijn GSM

Speciaal voor gTa en alle anderen die deze combinatie mooi vinden...

Bijgevoegde Bestanden
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X