Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIt's perfection, it just is ....
Wie had ooit gedacht dat een '1 pure klasse uit zou stralen??
't Is zo ver in elk geval...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
Comment
-
@Buckzilla, kheb enkele specifieke vraagjes:
1) Hangt dat (lelijke) bakje tussen de achterzetels vast aan de optie "4 zitplaatsen" of aan de optie "opbergpakket" ? Is het met andere woorden dus mogelijk 4 zitplaatsen te hebben zonder dat bakje ?
2) Het wanneer je dus het "opbergpakket" NIET neemt, moet je dan nog specifiek de optie "rokerspakket" nemen wanneer je een dekseltje (boven de asbak) wil voor de versnellingspook ?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenToch nog eens benadrukken dat dit super mooie foto's zijn van een super mooie wagenOorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIt's perfection, it just is ....Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenInderdaad...
Wie had ooit gedacht dat een '1 pure klasse uit zou stralen??
't Is zo ver in elk geval...
Totaal niet sportief genoeg voor een LSE !!!
Gilles combo is veel knapper
BTW wat vinden julle van "custom" pianolak sierlijsten in een LSE met Lemon ???
Heiligschennis of niet ? (is theoretische case zenne)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk Berichtenge hebt ne fiets nodig geen BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichtenpianolak sierlijsten in een LSE met Lemon ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTerra zal wel véél meer gekozen worden dan lemon.Mmmm, lemon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOn the contrary. Gezien m'n beroep zou dat zeer onveilig zijn, en bovendien : één zak kleingeld weegt tussen de 4 en de 7 kg, en ik ga er soms dagelijks tot meer dan 10 ophalen. Doe maar hoor, met een fietsje.
Natuurlijk wel kijk maar:
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBwoah, statische piccies trekken lukt me ook wel. 't Zijn rolling pics die moeilijk zijn en zo.Zeker als je op je uppie bent.
Ik heb m'n kar wel maar in december, dus ge gaat nog efkens moeten geduld uitoefenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBwoah, statische piccies trekken lukt me ook wel. 't Zijn rolling pics die moeilijk zijn en zo.Zeker als je op je uppie bent.
Ik heb m'n kar wel maar in december, dus ge gaat nog efkens moeten geduld uitoefenen.
1) Men trekt zijn NikeAirMaxxen aan
2) Men zoekt een heuvel
3) Men rijdt naar boven en draait zich
4) Men steekt de wagen in neutraal en zet het stuur recht
5) Men stapt uit en wacht tot de wagen snelheid maakt downhill
6) Men trekke de foto's
7) Men loopt er snel achter
Men springe in de wagen en trekt een handfring a la maxime
Comment
Comment