Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
belgische prijzen,
maar uitrusting is hetzelfde als van een 130i
Dus weinig extra opties bovenop de 120d, dan. Dan is dat verschil van 5.550 EUR toch aanzienlijk. 't Verschil tussen de 118d en de 120d bedraagt ook ongeveer 30 pk en 50 Nm, maar daar is 't prijsverschil tussen de 2 toch 'n stuk kleiner.
't Enige positieve: ik vermoed ten stelligste dat 'ie een dubbele uitlaatpijp zal hebben. En héél misschien zelfs met 130i-looks. Nou, da's dan een uitlaat die enorm veel 120d en 118d-eigenaren zullen bestellen voor hun machientje ook. Ik ben alvast geïnteresseerd!
Dat één-pijpje-aan-elke-kant zie ik nog wel mogelijk op de 135i, als 'ie komt.
Ik wil dat niet. Voor mij liever 'n discrete en toch sportieve dubbele pijp. De looks van de uitlaat van de 130i zijn voor mij . Nu maar hopen dat de 123d een gelijkaardige pot krijgt.
Zo waanzinnig veel verschilt dat nog niet hoor . Als ik nu bv. een 118i configureer in LSE of een gewone met vergelijkbare opties (18", metallic, enz.), rekeninghoudend met het prijsvoordeel van bepaalde pakketten, kom ik een verschil van 750 Euro uit . 750 Euro voor exclusiviteit valt nog vrij goed mee imho.
Zo waanzinnig veel verschilt dat nog niet hoor . Als ik nu bv. een 118i configureer in LSE of een gewone met vergelijkbare opties (18", metallic, enz.), rekeninghoudend met het prijsvoordeel van bepaalde pakketten, kom ik een verschil van 750 Euro uit . 750 Euro voor exclusiviteit valt nog vrij goed mee imho.
Comment