Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenvandaag eindelijk eens bij Monserez in kortrijk geraakt om de 3deurs te gaan bekijken
staat daar in het blauw en ik vind hem echt prachtig
de 5deurs zie ik ook graag hoor , maar de 3deurs ziet er toch zoveel sportiever uit , prachtig gewoon
Volgende keer een 130i?
Dat is, wanneer een 335i of M3 te duur zou uitvallen.
Ben trouwens benieuwd wanneer de 123d komt. Bij Meerschman hebben ze me bevestigd dat die komt. Hij wist wel niets te zeggen over een soort 120ti. Zal wel niet meer komen in de huidige generatie, I guess?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenVolgende keer een 130i?
Dat is, wanneer een 335i of M3 te duur zou uitvallen.
Ben trouwens benieuwd wanneer de 123d komt. Bij Meerschman hebben ze me bevestigd dat die komt. Hij wist wel niets te zeggen over een soort 120ti. Zal wel niet meer komen in de huidige generatie, I guess?
heb 2 flink opgroeiende kids en daarvoor is de 1serie een beetje te klein , zelfs de 3serie is geen ruimtewonder he
maar als 2de wagen is dit zeker een kanshebber
Comment
-
Wat zijn dit eigenlijk ? De bedrijfsverpleegkundigen van BMW of zo ?
Anders ga ik eens dringend solliciteren
Mijn Duits is wel nog gene vetten, zo van dat Jean Marie Pfaff duitsBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
Wat zijn dit eigenlijk ? De bedrijfsverpleegkundigen van BMW of zo ?
Anders ga ik eens dringend solliciteren
Mijn Duits is wel nog gene vetten, zo van dat Jean Marie Pfaff duits
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtendie meisjes zijn inbegrepen bij een 1serie LSE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten*koopt een LSE*
gTA, gij wist hier van eh !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenMiljaar, ik ga er ook nog ene kopen zenne,
gTA, gij wist hier van eh !!
Comment
-
Daarnet dan toch eens gaan kijken naar de 3-deurs bij Van Avondt, er stond een LSE'tje met donkerbruin interieur => prachtig, écht, die SI-velgjes, dat M-pack, die proporties, écht ongelooflijk knappe wagen! (alleen die plastic diffusor kan ik niet verteren)
Er stond ook nog een witteke, heel knappe kleur op een '1!
Een witte driedeurs, M-pack, zwarte BBS'ers, carbon diffusor => Not to shabby for Porker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenneje geen 1serie voor mij Bikefreak ... te klein voor mij
heb 2 flink opgroeiende kids en daarvoor is de 1serie een beetje te klein , zelfs de 3serie is geen ruimtewonder he
maar als 2de wagen is dit zeker een kanshebber
Hangt er vanaf of je met de wagen op reis gaat of niet natuurlijk. Voor andere zaken kan je nog altijd een trekhaak bij bestellen voor een aanhangwagen en/of voor een fietsenrek. Mijn volgende moet in ieder geval een trekhaak hebben. Als ik dan eens wat smerige bagage moet vervoeren, vraag ik mijn vader zijn aanhangwagen wel. Een een fietsenrek kunnen monteren, vind ik ook best handig.Last edited by Beta; 01/06/2007, 12:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenmaar die van gTa wordt al ingereden in Duitsland
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenVoor andere zaken kan je nog altijd een trekhaak bij bestellen voor een aanhangwagen en/of voor een fietsenrek. Mijn volgende moet in ieder geval een trekhaak hebben. Als ik dan eens wat smerige bagage moet vervoeren, vraag ik mijn vader zijn aanhangwagen wel. Een een fietsenrek kunnen monteren, vind ik ook best handig.?
Comment
-
Autoblog:
Na de recente komst van de driedeurs 1-serie Sportshatch, wachten we op de 1-serie coupe en 1-serie cabriolet. Voor beide varianten zal een wat meer upmarket motorenaanbod beschikbaar komen. Voor de dieselaars is er straks de 204 pk sterke 2.0d twinturbo in de 123d. Benzine-verslaafden kunnen genieten van de zescilinder roffel in de 125i..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen witte driedeurs, M-pack, zwarte BBS'ers, carbon diffusor => Not to shabby for Porker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumper Bekijk BerichtenDeze is gewoon prachtig. Ik heb nu een zwarte maar mocht ik morgen een nieuwe gaan kopen dan werd het een witte ... en die velgen op deze ... fantastisch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenBiFi for friends.
Hangt er vanaf of je met de wagen op reis gaat of niet natuurlijk. Voor andere zaken kan je nog altijd een trekhaak bij bestellen voor een aanhangwagen en/of voor een fietsenrek. Mijn volgende moet in ieder geval een trekhaak hebben. Als ik dan eens wat smerige bagage moet vervoeren, vraag ik mijn vader zijn aanhangwagen wel. Een een fietsenrek kunnen monteren, vind ik ook best handig.
de 3serie is daar beter in maar is toch nog veel te klein
ik zal toch moeten uitkijken voor nen break zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichtenweet er iemand de specificaties van de 123d??
komt in september op de markt!
204 pk, twinturbo, 400 Nm.
Comment
Comment