Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ga morgen eens een kijkje nemen bij de dealer. Introductie van 3-deurs loopt morgenavond ten einde, dus...

Wou de pret eigenlijk niet spoilen, was bereid om op mijn wagen te wachten, maar ik ga toch maar eens loensen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      welke velgen?
      Styling 181
      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ziet er toch wel erg knap uit, vind ik. En zeer rank.
        Dat zoiets uit jouw mond komt...
        De OEM-freak...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
          Styling 181
          welke zijn dat? Heb gekeken op de velgencataloogsite, maar geen afbeelding!

Comment

welke zijn dat? Heb gekeken op de velgencataloogsite, maar geen afbeelding!
            Deze:

1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Ik denk dat zowat alle dealers dezelfde LSE hebben ontvangen. 120d met terra leder, schuifdak, xenon, navi pro, HiFi-systeem, ... 't Is trouwens ook zo-eentje dat ... euhm ... hoe heet 'ie nou ook alweer? ... besteld heeft zeker?
              Idd heb er nu ondertussen 125km opstaan,

Comment

Ik denk dat zowat alle dealers dezelfde LSE hebben ontvangen. 120d met terra leder, schuifdak, xenon, navi pro, HiFi-systeem, ... 't Is trouwens ook zo-eentje dat ... euhm ... hoe heet 'ie nou ook alweer? ... besteld heeft zeker?
                Onze verkoper zei dat Duitsland altijd bepaald welke kleurencombo er bij de lancering in de showroom gaat staan. Lulkoek verhaal of klopt dit?
                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Klopt, introductiekleur van E81 is wit en van E87 zwart.
                  De nieuwe E93 was overal dak beige, etc...

Ook interieur ligt vast !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Deze:

Zeer knap, proficiat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Dat zoiets uit jouw mond komt...
                      De OEM-freak...
                      Ja. 't Is niet omdat ik zeg dat ik ze best knap vind, dat ik ze zou kopen, hè. Nooit vanzeleveni dat ik zo'n velgen op m'n auto leg (nog liever 17" OEM BMW-velgen dan, echt waar), maar desondanks vind ik ze knap omdat ze zo rank, zo fijn zijn.

M'n vraag naar het gewicht was eigenlijk de voornaamste boodschap in die post, trouwens. Omdat ze zo rank zijn wilde ik wel 'es weten hoeveel kilo ze in de schaal werpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                        Vooral de achterruimte dan
                        Voor onze hond is het beter...nu moet die niet zo ver springen om op de hoedenplank tegeraken

Bij de omega was het boink... koppeke tegen de achterruit was te schuin.

Binnenkort komt er mogelijk een hondenbeoordeling over de 118d.

pootvast haarbestendig nageltesten bekleding enz.....

Auto is wel al goedbevonden door hond ... als ik thuiskom en hij staat aan het raam gaat zijn staartje nogal over en weer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk Berichten

als ik thuiskom en hij staat aan het raam gaat zijn staartje nogal over en weer.
                          Ik (her)ken dat bewegende staart gevoel ook wel

Comment

• Heb de 3-deurs gezien (118d). Kleur was Monaco blauw en dat vind ik net iets te fel. Interieur is heel aangenaam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                              Spijtig genoeg vind ik er niets over terug, ze moeten hun website eens updaten denk ik.
                              Ik heb de cataloog liggen. Ik zal subiet eens de maten opzoeken.

EDIT: Bij deze alle beschikbare combinaties:

De Flame bestaat in silver en gepolierde look. De Flame Sport in silver en black. Het gewicht staat er nergens bij, maar uit ondervinding kan ik wel zeggen dat ze zwaar zijn (19 x 8.5 ET35) ... Ik vermoed wel dat de één-delige een stuk minder wegen!

Flame:
                              18 x 8.5 ET35, 18 x 8.5 ET43, 18 x 9.5 ET43, 19 x 8.5 ET43 en 19 x 9.5 ET43

Flame Sport:
                              19 x 8.5 ET35, 19 x 9.5 ET35 en 20 x 8.5 ET35
                              Last edited by GregV; 26/05/2007, 18:43.

Comment

• Wie is dat nu weer die een witte '1 driedeurs besteld heeft? Anders, er staat er eentje bij Meerschman in Zottegem. Wel met zwart interieur, deels leder, deels stof. Ik heb een catalogus meegenomen naar huis, en ik moet zeggen dat ik het oranje interieur, zoals besteld door ..., echt lelijk vind. En wit, daar ben ik eerlijk gezegd ook nog altijd niet voor. OK, het is in de mode, maar daarom hoef ik het nog niet mooi te vinden. Soms is mode gewoon lelijk. Wit is mooi als het zonnig is, maar bij ons? Ik zal me trouwens ook nooit in het wit kleden. Ik heb geen witte T-shirts. Zwart spreekt me veel meer aan.
                                Enfin, niet dat ik andermans smaak afkeur hoor. Gelieve mijn ietwat radicale uitlatingen dus niet té ernstig te nemen.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• 'k heb gehoord dat er zoveel problemen zijn met de nieuwe 2.0 benzine. Dat er al verschillende teruggeroepen zijn en dat ze sommigen gewoon niet mogen leveren.

Comment

Zeer knap, proficiat!
                                    Thanks!

Van zodra ze binnen zijn zal ik er foto's van posten
                                    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                                      'k heb gehoord dat er zoveel problemen zijn met de nieuwe 2.0 benzine. Dat er al verschillende teruggeroepen zijn en dat ze sommigen gewoon niet mogen leveren.
                                      waar heb je dat gehoord?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        waar heb je dat gehoord?

Bij de dealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                                          Bij de dealer
                                          170pk versies of de oude 150pk ook?

Comment

Working...
                                          X