Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
    Ik denk dat een 118d pakker relaxer rijdt dan een 118i. Ik heb ooit een 116i testgereden. Dat ding was traag als dikke strond.
    Hoeft niet snel te zijn, en ik ben geen kilometervreter. Toch niet met die wagen.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
      Ik denk dat een 118d pakker relaxer rijdt dan een 118i. Ik heb ooit een 116i testgereden. Dat ding was traag als dikke strond.
      118i is zeker sneller dan een 118d

      Comment


      • Het scheelt niet veel. Plus een 118d heeft een stuk meer koppel dus tussenacceleraties zal een pak vinniger gaan. Naast het feit dat de 118d aangenamer gaat rijden in ons Belgenland, is hij nog eens stukken goedkoper ook. Ik zou de 118i echt niet moeten hebben.
        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
          Het scheelt niet veel. Plus een 118d heeft een stuk meer koppel dus tussenacceleraties zal een pak vinniger gaan. Naast het feit dat de 118d aangenamer gaat rijden in ons Belgenland, is hij nog eens stukken goedkoper ook. Ik zou de 118i echt niet moeten hebben.
          ja daar heb je wel gelijk in.Misschien had ik ook maar beter een 120d gekocht NOT

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            118i is zeker sneller dan een 118d
            BMW 118i: Straight-four petrol engine with second-generation direct
            fuel injection (High Precision Injection), capacity 1,995 cc, max output 105 kW/143 hp, max torque 190 Nm/140 lb-ft, acceleration 0–100 km/h
            in 8.7 sec, top speed 210 km/h (130 mph), average fuel consumption
            to the EU standard 5.9 litres/100 km (47.9 mpg Imp).
            BMW 118d: Straight-four diesel engine with common-rail injection and VNT turbocharger, diesel particulates filter featured as standard, capacity 1,995 cc, max output 105 kW/143 hp, max torque 300 Nm/221 lb-ft, acceleration 0–100 km/h in 8.9 sec, top speed 220 km/h (136 mph), average fuel consumption to the EU standard 4.7 litres/100 km (60.1 mpg Imp).

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten


              Nu in Genève.
              knap.
              Tot nu toe vond ik op de meeste foto's de 3deurs maar een povere afgeleide van de 5 deurs, die niet erg veel meerwaarde bood, maar op deze foto ziet hij er toch duidelijk een pak sportiever uit!

              Comment


              • Hmmm. Ze kunnen maar beter maken dat er een LSE staat.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Hmmm. Ze kunnen maar beter maken dat er een LSE staat.
                  Waarom? Je gaat er zelf eentje kopen!

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                    Waarom? Je gaat er zelf eentje kopen!
                    'Ie is al besteld. Maar ik wil 'm wel 'es live zien.

                    Comment


                    • more photos i love this bimmer 1 3 doors

                      Comment


                      • 1-Serie 3-deurs



                        Comment



                        • Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Driver1

                            En ook weer die superlekkere velgen

                            Gelukkig dat ze die nog produceren, anders zat ik helemaal met een verouderde bak...


                            Knappe wagen!

                            Comment



                            • Comment


                              • Geen LSE dus.

                                In zekere zin een beetje logisch. 'k Denk dat ze die 2.000 koetswerken in een batch of 3-4 zullen spuiten, en niet zo af en toe eentje.

                                Comment


                                • nice photos !

                                  great car love the last one in red!

                                  Comment




                                  • Comment




                                    • Comment




                                      • Comment




                                        • Comment

                                          Working...
                                          X