Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het scheelt niet veel. Plus een 118d heeft een stuk meer koppel dus tussenacceleraties zal een pak vinniger gaan. Naast het feit dat de 118d aangenamer gaat rijden in ons Belgenland, is hij nog eens stukken goedkoper ook. Ik zou de 118i echt niet moeten hebben.
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Het scheelt niet veel. Plus een 118d heeft een stuk meer koppel dus tussenacceleraties zal een pak vinniger gaan. Naast het feit dat de 118d aangenamer gaat rijden in ons Belgenland, is hij nog eens stukken goedkoper ook. Ik zou de 118i echt niet moeten hebben.
ja daar heb je wel gelijk in.Misschien had ik ook maar beter een 120d gekocht NOT
BMW 118i: Straight-four petrol engine with second-generation direct
fuel injection (High Precision Injection), capacity 1,995 cc, max output 105 kW/143 hp, max torque 190 Nm/140 lb-ft, acceleration 0–100 km/h
in 8.7 sec, top speed 210 km/h (130 mph), average fuel consumption
to the EU standard 5.9 litres/100 km (47.9 mpg Imp).
BMW 118d: Straight-four diesel engine with common-rail injection and VNT turbocharger, diesel particulates filter featured as standard, capacity 1,995 cc, max output 105 kW/143 hp, max torque 300 Nm/221 lb-ft, acceleration 0–100 km/h in 8.9 sec, top speed 220 km/h (136 mph), average fuel consumption to the EU standard 4.7 litres/100 km (60.1 mpg Imp).
knap.
Tot nu toe vond ik op de meeste foto's de 3deurs maar een povere afgeleide van de 5 deurs, die niet erg veel meerwaarde bood, maar op deze foto ziet hij er toch duidelijk een pak sportiever uit!
Comment