Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hoeveel zal de drie deurs goedkooper zijn dan de normale versie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
      De 1 is al een al te configureren op .at hoor!
      Op .de en Grosskunden-conifgurator ook.
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
        hoeveel zal de drie deurs goedkooper zijn dan de normale versie?
        750 EUR. in Duitsland.
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

De 1 is al een al te configureren op .at hoor!
          Ook op .de, en ik dacht zelfs al op .be ook. Op de Grosskunden-CC in Duitsland zit 'ie al langer dan een week, zelfs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Ook op .de, en ik dacht zelfs al op .be ook. Op de Grosskunden-CC in Duitsland zit 'ie al langer dan een week, zelfs.
            Op .be kan je geen enkele 1 meer configgen
            Senna, Driven To Perfection

Comment

• knappe config Gilles

ik eis een bezoekje su mi casa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                Op .be kan je geen enkele 1 meer configgen
                idd,heb ik vanmorgend ook ontdenkt

Comment

• Dan zij ze 'm aan te aanpassen. 'Ie stond er gisteren in.

Bottom line is : 'ie is al langer dan eergisteren te configgen, en op meer plaatsen dan enkel de Oostenrijkse site.

Comment

• gTa, betaal je eigenlijk extra voor die houtinleg? Hoe heet die optie precies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                      gTa, betaal je eigenlijk extra voor die houtinleg? Hoe heet die optie precies?
                      kost zo"n 400 € extra denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        kost zo"n 400 € extra denk ik
                        Nee ik dacht 150 ofzoiets.

Comment

• Kan er iemand zeggen of de M versnellingspook van de limited sports edition oplicht in het donker? De bovenkant bedoel ik met de versnellingen indicators.

Het is idd niet belangrijk maar zou wel cool zijn. Vooral in het rood want dan complementeert dat de kleuren op het dashboard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                            Kan er iemand zeggen of de M versnellingspook van de limited sports edition oplicht in het donker? De bovenkant bedoel ik met de versnellingen indicators.

Het is idd niet belangrijk maar zou wel cool zijn. Vooral in het rood want dan complementeert dat de kleuren op het dashboard.
                            ALs het oplicht zal het zeker oranje zijn.

Comment

ALs het oplicht zal het zeker oranje zijn.
                              Ik heb hier een foto gevonden, maar weet niet of dit ook de versie is die ik en gTa gaan krijgen bij onze limited sports edition.

Comment

• Neen, 'k denk niet dat de LSE-pook een verlicht schakelpatroon heeft. Vermoedelijk zal je wel 'n verlicht pookknopje kunnen krijgen als accessoire, bij BMW. En voor de vollédige handige harry zijn er zels DIY's te vinden op 't net om van je bestaande pook 'n verlicht exemplaar te maken.

De meerprijs voor hout bovenop de LSE is in Duitsland 100 EUR.

Comment

• 100 € extra is niet te veel. Vind dat ook wel mooi eigenlijk maar glacier zilver eveneens.

Comment

• Nu in Genève.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Nu in Genève.
                                      Zalig! Zo wil ik hem, een 118i dan met glasdak....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Nu in Genève.
                                        Mooi, alleen die zwarte hoogglans raamomlijsting bevalt me niet zo...
                                        Senna, Driven To Perfection

Comment

Zalig! Zo wil ik hem, een 118i dan met glasdak....
                                          Ik denk dat een 118d pakker relaxer rijdt dan een 118i. Ik heb ooit een 116i testgereden. Dat ding was traag als dikke strond.
                                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Working...
                                          X