Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Wat moet ik daar nou op antwoorden? Is 't een strikvraag?

E87 LCI = Facelift 1-serie
    E81 = 3-deurs 1-serie

GreetZ

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
      E87 LCI = Facelift 1-serie
      E81 = 3-deurs 1-serie

GreetZ
      Ahh toch
      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
        Blue Lightstorm zou een coole naam zijn.
        blue voor een zwarte wagen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          blue voor een zwarte wagen ?
          het is zwartblauw gvd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            het is zwartblauw gvd
            Correctie: het is een magnifiek mooie zwarttint.

Comment

• lightstorm en gTa... proficiat met jullie eendjes

vraagje: is de kleur die jullie besteld hebben, dezelfde als op onderstaande foto's?

indien ja: erg knap! Maar naar ik meen is carbonzwart toch iets minder blauw dan dit, of niet?

En aan Gilles: in andere topic's (waaronder dat van de C30) pleit je voor achteraf je interieur met leder te laten overtrekken, omdat de kwaliteit beter is en je een uitgebreider aanbod aan kleuren hebt, en hier twijfel je blijkbaar wat over de kleur, het lemon-kleurtje zou wat groen kunnen uitvallen en terra te donker... waarom laat je dan niet achteraf de zetels overtrekken in de kleur die je perfect ligt?

Comment

• Omdat 't dezelfde prijs is, neen 't is zelfs goedkoper. Leder in Duitsland krijgt automatisch de verwarmde zetels, en dat voor 'n prijs die lager ligt dan in België. Bovendien heb ik, aangezien 't een HJW is, net geen 20% korting op de Duitse prijs.

De optie leder op de LSE kost daar 1.730 EUR. Trek daar de prijs van de verwarmde zetels van af (leder zonder verwarmde zetels moet ik niet hebben, véél te koud in de winter ... dus ik zou die optie er dan apart bij moeten nemen), en je komt op 1.400 EUR. Daar de 20% korting van, en ik betaal nog 1.120 EUR voor 't leder.
                Voor die prijs denk ik niet dat ik m'n zetels overtrokken kan hebben, in België, achteraf.

En vooral : bij de C30 vond ik niet meteen 'n lederkleur (of breder gezien : kleurencombinatie binnenin) die me aanstond. Hier des te meer : ik ben helemaal wég van de combinatie carbonzwart/lemon.

Daarom !

Edith voegt eraan toe dat 't dan ook origineel is, en 't is genoegzaam geweten hier op 't forum dat ik, als 't origineel (i.e. "OEM" ) kán, het OEM moet van mij.
                Last edited by ; 02/03/2007, 01:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                  is de kleur die jullie besteld hebben, dezelfde als op onderstaande foto's?

[foto's]

indien ja: erg knap! Maar naar ik meen is carbonzwart toch iets minder blauw dan dit, of niet?
                  Ja, dat is wel zo.

Onder spots, of in direct zonlicht, komt het blauw van carbonzwart mooi naar buiten. Op 'n grauwe, overtrokken dag, of als de auto goed vuil staat, lijkt 't echter gewoon zwart.

Zeker op salons of in showrooms, waar ze een soort spots gebruiken die witblauw fel puntlicht op de auto's werpen, komt het blauw zéér duidelijk naar buiten. In 't echt heb je dat bijna nooit.

Deslaniettemin : ik vind 't een mooie kleur, altijd gevonden. En ... er valt niet te kiezen, hè : de LSE is slechts verkrijgbaar in die kleur alleen.

Comment

Deslaniettemin : ik vind 't een mooie kleur, altijd gevonden. En ... er valt niet te kiezen, hè : de LSE is slechts verkrijgbaar in die kleur alleen.
                    Da's jammer!
                    Ik vind het echt een magnifieke kleur.
                    Maar als dit standaard is, wordt het wel een pak minder speciaal.

Maar, geen verwijt hoor. Ik vind het een prachtige keuze!
                    Zo een mogen ze me ook direct voorstellen...

Comment

• Tsjah, er worden er maar 2.000 gemaakt (wat nog altijd veel is, en toch niet eigenlijk), dus je zal 'm niet veel zien.

Van mij mochten ze ook nog stratusgrijs erbij hebben gestoken. Ik zou dan die kleur hebben gekozen, denk ik. Op een auto met veel afwisselende koetswerkvlakken en hier en daar een scherpe vouw, is dat een prachtige kleur (niet op een rond koetswerk zoals de Z8, daar is 't te flets).

Comment

Tsjah, er worden er maar 2.000 gemaakt (wat nog altijd veel is, en toch niet eigenlijk), dus je zal 'm niet veel zien.

Van mij mochten ze ook nog stratusgrijs erbij hebben gestoken. Ik zou dan die kleur hebben gekozen, denk ik. Op een auto met veel afwisselende koetswerkvlakken en hier en daar een scherpe vouw, is dat een prachtige kleur (niet op een rond koetswerk zoals de Z8, daar is 't te flets).
                        Stratusgrijs is ook zeker niet mis. Maar ik ben gek van die blauwe schijn van dat carbonzwart.

De eerste keer dat ik die kleur heb gezien, was ik al verkocht!

Comment

• Als dit 'm wordt Gilles, ja hallo

Zeer knappe combinatie, zowel de buitenkleur, het interieur als de velgen. Alleen vind ik het jammer dat enkel de zetels in het beige lemon-leder zijn uitgevoerd. Ik zou graag nog wat beige zien aan de onderkant van het dashboard.
                          Lemon is zeer zeker mooi (ik merkte dat je wat twijfels had omtrent die kleur), maar op verschillende foto's die hier gepost zijn, ziet het zéér goed uit, en het contrasteert mooi met de donkere buitenkleur.

Zijn dat identiek dezelfde velgen als op de 320si verkrijgbaar waren (op de achtergrond?)? Ik vind ze zeer knap, een beetje BBS CH-style (het zijn wss ook BBS-en, maar dan enkel voor BMW).

Nog enkele vraagjes:
                          • Waarom neem je een 3-deurs en geen 5-deurs?
                          • Is de optie met donkere achterlichten mogelijk op de facelift? En zo ja, heb je die genomen of niet? Waarom wel/niet?
                          • Vind je het niet spijtig dat de lijnen van het sportpakket niet zo goed naar buiten komen met de donkere koetswerkkleur?
                          • Ga je de "makkelijke" kofferruimte uit de '3 Touring niet missen?
                          • En last bot not least: Hoe ga je hem noemen?
                          Véél rijplezier gewenst alvast, hoewel het nog een tijdje zal duren vooraleer je hem hebt.

Comment

• By the way, heeft er iemand nog foto's van de '3 op de achtergrond? Thanx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

Zijn dat identiek dezelfde velgen als op de 320si verkrijgbaar waren (op de achtergrond?)? Ik vind ze zeer knap, een beetje BBS CH-style (het zijn wss ook BBS-en, maar dan enkel voor BMW).
                              Dat gaat hij niet graag geloven denk ik.. of toch?

In ieder geval die sport voorschort is vind ik een pak geslaagder dan de sportshort van voor de facelift (Aero?) ... hij ziet er inderdaad lekker uit.. En ik vind het ergens logisch van nu de driedeurs te nemen, die is nieuw (mogelijks stabieler) en als je de deuren niet dagelijks nodig hebt waarom dan niet?

Ben ook benieuwd naar de Chromé raamomlijsting op de 1..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                Als dit 'm wordt Gilles, ja hallo
                                Ja, dat wordt 'm. Hallo!

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                Zijn dat identiek dezelfde velgen als op de 320si verkrijgbaar waren (op de achtergrond?)?
                                Inderdaad.

Waarom neem je een 3-deurs en geen 5-deurs?
                                Ik zie de 3-deurs liever, de 5-deurs '1 vind ik niet zo knap. Bovendien wil ik énkel en alleen de LSE, geen andere, en de LSE komt enkel als 3-deurs.

Is de optie met donkere achterlichten mogelijk op de facelift? En zo ja, heb je die genomen of niet? Waarom wel/niet?
                                Geen idee. Feit is dat de achterlichten veranderd zijn, 't zijn ook CELIS-lichten zoals de E39 facelift en de facelift X3 b.v. Misschien komen ze wel in 'n andere kleur, maar ik ga daar geen geld aan geven.

Vind je het niet spijtig dat de lijnen van het sportpakket niet zo goed naar buiten komen met de donkere koetswerkkleur?
                                Neen, ik ben er blij om. De kenner ziet 't, ik zie het, maar 't is geen razend opvallende auto. In ieder geval minder opvallend dan m'n huidige, en dat vind ik goed.

Ga je de "makkelijke" kofferruimte uit de '3 Touring niet missen?
                                Uiteraard wel, soms. Maar kiezen is verliezen. Voor 95% van de toepassingen, is die auto groot genoeg. Enkel 't vervoeren van grotere voorwerpen wordt moeilijk. Gelukkig doe ik dat quasi nooit.

En last bot not least: Hoe ga je hem noemen?
                                Nog geen idee... Alle hulp is welkom !

Comment

Verdoeme verdoeme verdoeme.

Het (Duitse) Comfort Pack is toch niet beschikbaar met de Limited Sport Edition. Dus nu moet ik die opties apart bijbestellen, wat de prijs terug de hoogte in drijft. En 't stomme is : het Comfort Pack is wél beschikbaar in combinatie met het M Sportpakket. Dus 't is pure afzetterij : omdat je een LSE bestelt moet je maar gewoon wat meer betalen.

*raaaagh*

Njah, dan laat ik, denk ik, de automatisch dimmende binnenspiegel vallen, echt nuttig is dat ding toch niet, en dan betaal ik maar 80 EUR meer in vergelijking met 't Comfort Pack.

Heb wel 'n login gekregen op een interne Car Configurator van BMW ! Heb al fotootjes gemaakt op die manier !

Dit wordt 'm.

(op een paar schoonheidsfoutjes na, dan ... ben hier vergeten de radio pro toe te voegen, b.v.)

Comment

• Gezien het een 1 is en Gilles een Westvlaming zou ik hem Evi noemen, Eentje Van Ik

Comment

Dit wordt 'm.

(op een paar schoonheidsfoutjes na, dan ... ben hier vergeten de radio pro toe te voegen, b.v.)
                                      Volgens mij ben je 'm niet vergeten toe te voegen, de configurator toont 'm gewoon niet.
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Fantastische combinatie, gTa

De houtinleg ziet er ook superlekker uit, het enige wat ik minder vind, is de chromen raamomlijsting maar dat is persoonlijke smaak.

Comment

• De 1 is al een al te configureren op .at hoor!

Comment

Working...
                                          X