Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenDas lemon zeker ?
Was dit reeds beschikbaar?
Wat ziet dat inteieur er volwassener uit! Man wat begin ik die 1 DOODgraag te zien.
Het zal een een heel sublieme A3 moeten zijn waar ik deze voor laat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nvdd Bekijk BerichtenHoeveel pk heeft de nieuwe 118d nu? 136 of 143?
118d:
pk: 143
Nm: 300
0-100: 8,9 s
top: 220 km/h
verbruik: 4,7l
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten118d:
pk: 143
Nm: 300
0-100: 8,9 s
top: 220 km/h
verbruik: 4,7l
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenVerbuik? Zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenzeker zalig,maar onrealistisch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenNeem dan 5,5 nog lekker hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenik denk eerder 7liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenZot! Dat hadden wij nog niet met onze E90 320d.
edit zegt dat Superrace 7,5 Ã 8l gebruikt met zijn 118d en BMWMB vroeger rond de 10liter en nu rond de 8liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtendan hebben jullie wel héél rustig gereden.
edit zegt dat Superrace 7,5 Ã 8l gebruikt met zijn 118d en BMWMB vroeger rond de 10liter en nu rond de 8liter.
Om 8l te halen met een 2.0d van BMW moet je ofwel nooit autostrade doen aan 120-140km/h ofwel constant, maar dan ook constant volle gas optrekken.
Als ik autostrade doe aan +- 150km/h en nog goed doorrijdt met de 320d (oud model 136pk) kom ik aan iets rond de 7l. Autostrade +- 130km/h: 6l.
Ofwel verbuiken die nieuwe motoren meer, maar dat betwijfel ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenDat zegt meer over BMWMB en Superrace dan over de verbruikscijfers die BMW meegeeft. No offence.
Om 8l te halen met een 2.0d van BMW moet je ofwel nooit autostrade doen aan 120-140km/h ofwel constant, maar dan ook constant volle gas optrekken.
Als ik autostrade doe aan +- 150km/h en nog goed doorrijdt met de 320d (oud model 136pk) kom ik aan iets rond de 7l.
met onze 320d e46 185pk wordt er bijna constant op full power gereden en die verbruikt ook maar 5.6Liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenDat zegt meer over BMWMB en Superrace dan over de verbruikscijfers die BMW meegeeft. No offence.
Als ik autostrade doe aan +- 150km/h en nog goed doorrijdt met de 320d (oud model 136pk) kom ik aan iets rond de 7l.
'k Heb er nog eens op gelet en deze week zit ik aan 7,2l met 3/5 autostrade (wel +120).
Maar vanaf ik in 't stad rondrij, gaat dat verbruik goed omhoog
Er wordt sportief mee gereden, dat welmaar ook niet overdreven hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenIstie getuned van u?
Is het tegen mij? Nope, 150pk (gered.vermogen) en dat zal zo blijven zolang het de mijne is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten'k Heb er nog eens op gelet en deze week zit ik aan 7,2l met 3/5 autostrade (wel +120).
Maar vanaf ik in 't stad rondrij, gaat dat verbruik goed omhoog
Er wordt sportief mee gereden, dat welmaar ook niet overdreven hé.
Mja, 7,2l is normaal denk ik als je wat doorrijdt. Maar ik had toch gedacht dat die nieuwe 2.0d's zuiniger zouden zijn.
Comment
-
‘BMW komt met 135i’
18 januari 2007 · Tekst Alexander Inia
Bron: autoweek.nl
De BMW 130i is al geen kinderachtige auto, maar sommige liefhebbers smachten nog steeds naar meer vermogen dan de 265 pk van dit model. Een Amerikaanse BMW-official heeft onlangs bevestigd dat de pk-honger van deze mensen binnenkort gestild gaat worden.
Tegenover een Amerikaans tijdschrift heeft een BMW-medewerker verklaard dat er een BMW 135i komt. De auto, die alleen als driedeurs komt, krijgt dezelfde 3,0-liter twin-turbo benzinemotor onder de kap als de BMW 335i. Met een vermogen van 306 pk heeft de motor voldoende in huis om de 135i tot de snelste auto in de compacte klasse te kronen.
Het nieuws kwam naar buiten bij een evenement van BMW USA, waar de komst van de BMW 1-serie naar de Verenigde Staten definitief werd bevestigd. Daar zal BMW de auto voorlopig alleen met zescilindermotoren leveren.
Volgens de Amerikanen zal de 135i begin 2008 op de markt komen. Reken voor Nederland op prijzen rond de 50.000 euro.
Comment
-
zouden ze een zelfsper in de 335i steken?
Er van uitgaand dat die 335i's toch altijd wat meer vermogen geven dan opgegeven, eerder zo richting de 340 pk, en dat deze 1400 kg gaat wegen (gekeken naar het gewichtsverschil tussen 330i-335i), zit deze qua pk-gewichtsverhouding gelijk met de E46 M3. En qua koppel doet ie nog beter.
Dus een sper kan ie wel gebruiken volgens mij, om z'n vermogen nog iet of wat efficiënt op het asfalt over te zetten.
Ik hoop dat ze bij BMW voor een keer een uitzondering maken op de regel 'enkel M-modellen krijgen een sper'...
Comment
-
mmm. Een 135i in dat blauw kleurtje en met de chroomomlijsting van de foto op de pagina hiervoor zie ik nog wel zitten, al heb ik hem nooit echt knap gevonden... wat een underdog-sprintmachien
En dan in de winter stalen velgjes met wieldoppen van een 118d... laat die sjonnies maar komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtendan hebben jullie wel héél rustig gereden.
edit zegt dat Superrace 7,5 Ã 8l gebruikt met zijn 118d en BMWMB vroeger rond de 10liter en nu rond de 8liter1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment