Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Ik hoorde daarstraks een 118i (bestaat dat wel?) vol optrekken, en dat klonk ook best nog leuk. Ik verdacht 'em wel van een open luchtfiltertje, maar 't zal wel standaard geweest zijn, want 'ie had plastic wieldoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzIk hoorde daarstraks een 118i (bestaat dat wel?) vol optrekken, en dat klonk ook best nog leuk. Ik verdacht 'em wel van een open luchtfiltertje, maar 't zal wel standaard geweest zijn, want 'ie had plastic wieldoppen.
116i - 118i - 120i - 130i
118d - 120d
als ik me niet vergis ..1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexJep, dat bestaat
116i - 118i - 120i - 130i
118d - 120d
als ik me niet vergis ..
Bij 't lanceren was er enkel de 116i en 120i zeker...
Nog eens iets: Die driedeurs, is dat nog voor óóit??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzIk hoorde daarstraks een 118i (bestaat dat wel?) vol optrekken, en dat klonk ook best nog leuk. Ik verdacht 'em wel van een open luchtfiltertje, maar 't zal wel standaard geweest zijn, want 'ie had plastic wieldoppen.
Comment
-
BMW 1 Serie in het klein(ik had hem beter verwacht van Kyosho
)
Voor meer foto's: http://modellbiler.kak.net/Article79.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSySHmmmmmmmm
Ik zou hem in het echt moeten zien alvorens ik hem zou bestellen denk ik ...
hij toont donkerder in de carconfig... veel lekkerder dan zoals hij hier staat ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenneje ziet de eentjes precies niet zo veel meer
Comment
-
Wanneer komt er eigenlijk een facelift van de 1-reeks? Die wagen is toch al ongeveer drie jaar op de markt, dacht ik? Volgend jaar zou dan wel eens een geschikt moment kunnen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk ben er 95% zeker dat de facelift er komt samen met de 3deurs versie. Is dat nu maart of september 2007,.. Als de 3deurs versie komt, zullen beiden in een nieuw jasje te zien zijn
Van een Cabrio en een Coupé hebben we ook niet veel meer gehoord. Waren dat slechts geruchten?
Comment
Comment