Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
    GSM zit ook in de ruit normaalgezien, kan je herkennen aan de gekartelde vorm
    Ah ?

Vreemd want een toen de haaienvin opkwam bij BMW, had je bij 'n auto zonder GPS maar met GSM wél die vin, en zonder GSM niet.

Ach, what do i know...

Comment

• Nou, het kan hoor dat ze bij BMW tegendraads willen doen.

Maar zo'n vin lijkt me niet echt de ideale lengte te hebben voor onze GSM-frequenties

Comment

• Vandaag even langsgeweest bij de garage en heb eindelijk eens een test aangevraagd met de 130i Hopelijk duurt het niet zo lang meer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net
          Vandaag even langsgeweest bij de garage en heb eindelijk eens een test aangevraagd met de 130i Hopelijk duurt het niet zo lang meer...
          Wat zal je na de testrit de 118d traag vinden...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Nou, het kan hoor dat ze bij BMW tegendraads willen doen.

Maar zo'n vin lijkt me niet echt de ideale lengte te hebben voor onze GSM-frequenties
            I wouldn't know. In ieder geval, het "knoddig staartje" op Babs is niet veel langer. En da's zeker wél GSM.

Comment

Nou, het kan hoor dat ze bij BMW tegendraads willen doen.

Toch wel, hoe hoger de frequentieband hoe kleiner de antenne.
              GSM frequentie zit op 900 MHz of 1800 Mhz. Dus kleine antenne.
              Op je GSM staat toch ook een kleine antenne ?? (of een ingebouwde niet zichtbare antenne).

Een radio antenne moet veel langer zijn want de FM band is slechts 100 MHz.

Comment

• Iemand 19" op z'n ééntje ?

BBS CH gepolierd

Comment

• Comment

• Comment

• En nu we toch bezig zijn met zot doen.

Comment

• Comment

• Comment

• Yukkie... Plastic deurklinken, dat past toch wel echt niet... Zelfs op een basis-3 is dat nog...

Comment

• Knap!!! Jammer van die lelijke stootlijsten...

Comment

• in 2007 komt er al een facelift van de 1serie, das toch vlug
                                BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door e60520i
                                  in 2007 komt er al een facelift van de 1serie, das toch vlug
                                  van waar weet je dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                                    van waar weet je dat?
                                    stond in een automagazine, stukje gelezen in de carrefour.
                                    ik weet niemeer welk magazine het was, niet autogids en autowereld.
                                    BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door e60520i
                                      in 2007 komt er al een facelift van de 1serie, das toch vlug
                                      Gisteren langsgeweest bij de garage en volgens mij zal die facelift toch nog langer op zich laten wachten.

De dealer vertelde me dat de 1 Coupé pas verwacht wordt in de 2de helft van 2007. Dus dat zal voor het salon van Geneve of zelfs pas voor de IAA zijn.

Daarna volgt de 1 Cabriolet en die komt er pas in 2008!

Het lijkt me vrij ongewoon om voor de komst van deze 2 modellen al de 5-deurs versie van een facelift te voorzien?

Comment

• Een model van BMW blijft gewoonlijk 7 à 7,5 jaar. Een facelift komt er ongeveer halverweg deze termijn.

Wanneer is de BMW 1 uitgebracht? Midden 2004
                                        Wanneer kunnen we dan een facelift verwachten? Eind 2007, begin 2008...

Wel geloof ik nooit dat we nog tot 2008 op de cabrio moeten wachten. Er wordt voor het ogenblik al volop getest met deze wagen in gecamoufleerde uitvoering. Volgens mij komt deze wagen nog voor de zomer van 2007...

Of er een coupé komt? Ik heb zo mijn twijfels..., aangezien er binnenkort al een 3-deursversie komt.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Of er een coupé komt? Ik heb zo mijn twijfels..., aangezien er binnenkort al een 3-deursversie komt.
                                          Ik bedoelde inderdaad de 3-deursversie...

Ik vond het inderdaad ook vreemd dat we nog zolang moeten wachten op die 2 modellen aangezien er al zoveel spyshots van verschenen zijn. Maar dat was wat de dealer me althans doorgaf.

Comment

Working...
                                          X