Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    Loool

Proficiat met de nieuwe wagen !
    Ja, hallo!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes
      Ja, hallo!!!!
      Vergeef hem, hij heeft geen vrienden

Mooie wagen die je daar hebt, als je eens tijd hebt toch eens een eigen topicje starten

Comment

De eerste PDA waar je 20 GB en meer aan muziek kan opzetten moet ik nog tegenkomen..
        De eerste Ipod waar ik mee kan navigeren en Worms en Tomb Raider en zo mee kan spelen heb ik anders ook nog niet gezien hoor

Comment

• Voor mij is de muziek het belangrijkste. Toen ik destijds mijn eentje bestelde heb ik getwijfeld over een CD-lader. Toen heeft de verkoper mij erop gewezen dat er standaard zo'n AUX-aansluiting is waarop je een iPod kan aansluiten. Zo'n iPod is toch wel goedkoper dan een CD-lader.

Is trouwens zo'n iPod ook niet compacter dan zo'n PDA...?
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zeker wel. Je kan zo totaal niet verlijken van functionaliteit.

M'n vader gebruikt ze allebei en is heel erg tevreden van de combinatie. Zeker omdat hij de PDA ook gebruikt als GSM.
            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
              De eerste Ipod waar ik mee kan navigeren en Worms en Tomb Raider en zo mee kan spelen heb ik anders ook nog niet gezien hoor
              Dat klopt, maar ik moet die dingen niet hebben. Ik wel enkel zoveel mogelijk muziek op dat ding krijgen. Vroeger had ik altijd een halve cd winkel bij...
              Daar straks mijn kabeltje gekocht in de media markt, kost maar iets van een 4 euro

Comment

• snelheidsmetingen
                120d : 7,8sec tot 100 en 220 top
                130i : 6,1sec tot 100 en 250? top

is een 120d in het dagelijkse verkeer zeker snel
                genoeg tov de 130,
                of zijn die 265pk zoveel meer FUN???????

noot: ik zal altijd voor een automaat kiezen!!!

Comment

Dat klopt, maar ik moet die dingen niet hebben. Ik wel enkel zoveel mogelijk muziek op dat ding krijgen. Vroeger had ik altijd een halve cd winkel bij...
                  Daar straks mijn kabeltje gekocht in de media markt, kost maar iets van een 4 euro
                  je kan nu linux op je ipod zetten
                  en de hackers kunnen je ook al DOOM laten spelen
                  op je IPOD...
                  dus de rest zal ook wel volgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73
                    snelheidsmetingen
                    120d : 7,8sec tot 100 en 220 top
                    130i : 6,1sec tot 100 en 250? top

is een 120d in het dagelijkse verkeer zeker snel
                    genoeg tov de 130,
                    of zijn die 265pk zoveel meer FUN???????

noot: ik zal altijd voor een automaat kiezen!!!

Als je een rationele keuze wil maken, moet je een 120d kiezen. Ik heb al meermaals gelezen dat er niets rationeels aan een 130i is. De motor is subliem, maar daar betaal je een prijskaartje voor. En voor de prijs van een 130i heb je wagens met iets meer ruimte. Wil je graag een zescilinder van BMW, maar houd je het liever iet of wat rationeel, dan kun je niet om de 325i heen. De sound is dan mss wel een tikkeltje minder mooi, maar nog altijd erg aantrekkelijk. Bovendien heb je dan een wagen met meer ruimte, een lagere BIV (als je voor de 211 pk-versie kiest), een lagere jaarlijkse taks en lagere verzekeringskosten. De 3-reeks voelt wel een tikkeltje comfortabeler aan, maar is meer dan snel genoeg.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Hout in de '1.

Comment

• Nie echt m'n ding...

Comment

• Komt er eig een x-versie van de 1? Als concurent voor de A3 Quattro?

Comment

• Ik ben ook niet zo te vinden voor dat hout...

@ flupke73: Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de 120D meer dan snel genoeg is om mee rond te rijden. Je zal sneller optrekken dan de meeste wagens. Verder is een 130i nogal exclusief denk ik. Niet veel mensen met een gezin kopen zo een wagen door het gebrek aan ruimte en het jonge volk wil wel het geweld van een 3 liter maar kan het niet permitteren door verzekering en inschrijving. Tel maar eens hoe weinig 120d's je tegenkomt in het verkeer. Een 130i zal dus echt wel uitzonderlijk zijn.
                            Last edited by ; 09/01/2006, 13:32.

Comment

• 130i ... V6 ??
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                Voor mij is de muziek het belangrijkste. Toen ik destijds mijn eentje bestelde heb ik getwijfeld over een CD-lader. Toen heeft de verkoper mij erop gewezen dat er standaard zo'n AUX-aansluiting is waarop je een iPod kan aansluiten. Zo'n iPod is toch wel goedkoper dan een CD-lader.

Is trouwens zo'n iPod ook niet compacter dan zo'n PDA...?
                                ik heb er eentje in de A3 laten inbouwen. Ik kan het je morgen als we gaan karten even laten zien . Werkt echt zalig zo'n ipod en geen ampetante cd's meer.

Comment

• Is een 6-in-lijn Voor de rest kan ik alleen maar beamen wat alcaTRES zegt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                    130i ... V6 ??
                                    oops

hierbij gecorrigeerd

Comment

• hehe gisteren zie ik door de achterruit op een smalle kasseibaan een standaard golf Vke aangevlamd komen, die steekt ons met hoge snelheid voorbij
                                      gevolgd door een zwarte 130i met sportpack die juist vlotjes optrok om mee voorbij te steken!Wat een zalige sound was da seg!!!!

Comment

• Is BMW ooit van plan geweest een 130d in het gamma op te nemen?
                                        Of is dit financiëel niet haalbaar of is er gewoon geen vraag naar?
                                        Een 130d tegen een 130i benieuwd wat dat zou geven.
                                        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Ik denk niet dat BMW een 130d ooit overwogen heeft...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X