Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Af en toe heb ik dat hier al 'es gedaan (o.a. 'es zupfiles gemaakt van 20 Ã 40 MB vol foto's van geile BMW-modellen en die dan telkens 1 dag op m'n webspace laten staan, is hier massaal gedownloadet geweest), maar 't is eigenlijk een pokkewerk.
...die dan telkens 1 dag op m'n webspace laten staan, is hier massaal gedownloadet geweest...
Foutje !
Zo moet het volgens het woordenboek : tegenwoordige tijd: ik download, jij downloadt, hij/zij downloadt, wij/jullie/zij downloaden; verleden tijd: ik/jij/hij downloadde, wij/jullie/zij downloadden; voltooid deelwoord: gedownload.
Zo moet het volgens het woordenboek : tegenwoordige tijd: ik download, jij downloadt, hij/zij downloadt, wij/jullie/zij downloaden; verleden tijd: ik/jij/hij downloadde, wij/jullie/zij downloadden; voltooid deelwoord: gedownload.
En dat op de eerste schooldag !
Sjah, de tijden veranderen, zeker ?
Aangezien ik geen lessen spelling meer heb, zit ik nog met de oude manier van dat woord correct te spellen in m'n hoofd.
infinitief : downloaden
tegenw.tijd : ik download, jij/hij downloadet, wij/jullie/zijn downloaden
verleden tijd : ik downloadete, zij downloadeten
volt.deelwoord : gedownloadet
Ik heb het ook zo geleerd, en dat is nog maar 1.5 jaar geleden..
Ik heb dat nooit geleerd... Mss ooit eens aan bod gekomen tijdens een les waarin ik weer niet goed heb opgelet. Maar ik praat liever over die prachtige 1 dan over lessen nederlands.
geen conurrentie voor een a3, sorry maar imo trekt die 1 op niks, en dan zeker deze blauwe, wat heeft die grijze lap plastic daar langs achter te zoeken? no offence maar tis niet omdat het BMW is dat ge het moet goe vinden he.
Comment